مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پرداخت اضافه‌کار غیرمتعارف تا ۳۵۰ ساعت به برخی پرسنل شرکت مخابرات!

مخابرات ما- مالکی

مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

اخیراً متوجه شدم برخی از مدیران در حوزه کاری خود، به برخی افراد خاص، اضافه‌کار غیرمتعارف پرداخت کردند که با آنان به‌شدت برخورد شد.‌ برای نمونه در یکی از موارد ۳۵۰ ساعت اضافه کاری بدون آن که کاری انجام شود، برای برخی افراد خاص پرداخت شده است.

وظیفه تک‌تک ما در هر سطح از سازمان است که فرهنگ درستکاری را اول برای خود و بعد در سازمان نهادینه و ترویج کنیم و باعث اعتماد، اثربخشی و اعتبار مجموعه باشیم.

بر این اساس دستور قاطع صادر شد که به همه پرسنل با توجه به میزان کار واقعی و طبق ضوابط، اضافه‌کار پرداخت گردد.‌ امیدوارم بعد از این شاهد چنین مواردی در مجموعه نباشم و همه ما با جدیت مرز بین رفتار درست و خلاف را حفظ کنیم.

1074720cookie-checkپرداخت اضافه‌کار غیرمتعارف تا ۳۵۰ ساعت به برخی پرسنل شرکت مخابرات!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    محمد از اصفهان:از زمان خصوصی سازی هیچگونه اضافه کاری به ما پرداخت نشده است .خصوصا در چند سال اخیر با بازنشستگی همکاران و حجم زیاد کارها بعضی از افراد مانند اینجانب درساعات مختلف مانند ایام تعطیل،ساعات غیر اداری و …به اقتضای شغل بایستی سرکار حاضر شوم و با اینکه در سیستم hrساعات اضافه کار هم تایید شده است اما دریغ از یک دقیقه اضافه کار وبنده با سایر افرادی که بعد از ساعت اداری هیچگونه دغدغه کاری نداشته واموری به ایشان ارجاع نمی شود در سیستم مخابرات یکسان هستیم و مدیران شرکت ادعا می کنند که مجوز اضافه کار وجود ندارد.لطفا اگر در سایر استانها اضافه کار پرداخت می شود اطلاع رسانی شود.

  2. بازنشسته تنها می گوید

    با سلام تو رو خدا دست از این ۳۵۰ ساعت بردارید ! و سر ما را با مسیله دیگری گرم نمایید ! این فیش کل دریافتیش با ۳۵۰ ساعت اضافه کار و تعطیل کاری و ….. به ۸ میلیون نمیرسه ! (البته این دریافتی برای اکثریت کارگران مخابرات رویاست) ولی در همین مخابرات کسانی هستند که با کار کمتر و تخصص صفر چندین برابر این حقوق دریافتی دارند و کسی صداش در نمیاید چون محرنامه است . جناب صدری یک پیشنهاد دارم : چطور است که تنها دریافتی تک تک حقوق بگیران و مواجب بگیران(این دو با هم فرق حزیی دارند) شرکت مخابرات را در آخر هر سال مالی مشابه تمام شرکتهای معظم دنیا 🙂 اعلام نمایید ! تا سیه روی شود هر که در او غش باشد .

  3. ناشناس می گوید

    مدیران که الحمدالله در ناز و نعمت به سر می برند کار و تلاش شبانه روزی مربوط به پرسنل زیر دست که در این شرکت بر خلاف تمامی شرکتها که زیر دست اصلا به حساب نمی اید و اقایان از زمانی که وارد این شرکتشده اند اتوی شلوارشان تا نخورده و از تمامی مواهب برخودارند و در کمال ارامش چون از لحاظ مقام بالا از لحاظ کار کردن صفر از لحاظ مالی اضافه از حد تامین حقوقهای ا ن چنانی و پاداشتهای کلان و روز به روز هم به مبالغ اضافه می شود و تفریحهای انچنانی برای خود و خانواده دنیا برای اینها بهشت ولی برای پایین دستیها جهنم و صدایشان به هیچ جایی نمی رسد تمامی افراد خانواده خودشان فامیلهایشان و حتی همسایه و همشهریشان را سر کار اوردند ولی خیلیها بچه هایشان از سن استخدام هم گذشت هر التماس کردند کسی جواب نداد

  4. شرکتی می گوید

    اقای صدری اینقدر به شفافیت اهمیت میده فیش حقوقی خودشم بزاره ببینیم حقوق ۶ ملیون این بنده خدا اندازه یه نیروی رسمیه حالا چقدر شلوغش میکنید امیدولرم بهانه ای نشه برای کم کردن حقوق پرسنل شرکتی

نظرات بسته شده است.