مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شفاف سازی تمام در قزوین(۲) ، گزارش روابط عمومی قزوین از سفر مهندس صدری

مدیرعامل مخابرات ایران: رضایتمندی مشتریان اولین اولویت خدمت رسانی در شرکت مخابرات از گذشته تاکنون

 

مخابرات ما- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور درنشست تخصصی بررسی عملکرد و پاسخگویی مخابرات منطقه  قزوین، از نزدیک در جریان نحوه عملکرد سامانه های پاسخگویی و پشتیبانی ، وضعیت شاخص های راهبردی و کیفیت خدمات دریافتی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ی قزوین ، در این نشست تخصصی با حضور مهندس سید مجید صدری مدیرعامل ، مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره ، مهندس شهسواری عضو هیئت مدیره ، دکتر زارعیان معاون امور مشتریان، دکتر نبی زاده، معاون راهبرد و توسعه کسب و کار، مهندس بید خام مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل ، مهندس ظریفی آزاد مدیرکل دفتر مدیرعامل، مهندس پیله فروشها سرپرست مخابرات منطقه قزوین و جمعی از مدیران مخابرات این استان برگزار شد، به صورت تخصصی وضعیت شبکه ، پاسخگویی، عملکرد و شاخص های راهبردی این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نقش ویژه استان قزوین به عنوان نقطه ی کلیدی وشاهراه ارتباطی بیش از ۱۰ استان کشور اظهار داشت : مدیران و کارکنان مخابرات منطقه قزوین همواره با درک شرایط این استان و لزوم خدمت رسانی ویژه به تمام مشتریان ، همیشه جزء مناطق بسیار مهم و تأثیرگذار می باشد و با توجه به پتانسیل موجود و نیروهای جوان و متخصص امیدوارم آینده ای درخشانتر در راستای اهداف راهبردی مخابرات ایران پیش روی مخابرات منطقه ی قزوین باشد.

مدیرعامل مخابرات ایران ضمن ابراز خرسندی از حذف چاپ قبض تلفن در استان قزوین؛ از حذف قطعی قبوض تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران تا شهریورماه سال جاری خبر داد و افزود:  هزینه ی عدم چاپ قبض تلفن در کشور، صرف زیرساخت های مخابراتی و ارائه خدمات مطلوبتر به مشترکین می گردد.

وی افزود: رضایتمندی مشتریان  اولین اولویت خدمت رسانی در شرکت مخابرات از گذشته تاکنون بوده است و در همین راستا باید با ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان وهمگامی با فناوری در عرصه های مختلف، به صورت کامل پاسخگوی نیاز حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات در این استان باشیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه با اشاره به لزوم تکریم کارکنان، شایسته سالاری ، توجه و استفاده از نیروهای متخصص و کیفی در راس امور تصریح کرد: رفع دغدغه های معیشتی کارکنان و حفظ کرامت انسانی ایشان علاوه بر ثواب اخروی موجب تامین انگیزه کافی به منظور تحقق اهداف شرکت خواهد شد.بی تردید بسیاری از مسائل نیز صرفا مالی نیست و حفظ احترام و شان و عزت کارکنان نیز بخشی از توجه به پرسنل است.

مهندس سید مجید صدری همچنین ضمن تاکید بر این که ارتقاء برند مخابرات وابسته به تلاش تک‌تک کارکنان شرکت است ؛اضافه کرد : اعتبار واعتماد مردم به شرکت مخابرات ایران مهمترین مزیت رقابتی این شرکت است که کارکنان ومدیران باید با استفاده از این پیشینه درخشان، همواره به عنوان پیشران حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات در خدمت رسانی به مشتریان کوشا باشند.

لازم به ذکر است در این نشست مهندس پیله فروشها، سرپرست مخابرات منطقه ی قزوین ، به بیان گزارشی از عملکرد مخابرات قزوین ارائه نمود  راهکار های افزایش درآمد، تحقق رضایتمندی مشتریان، کاهش هزینه ها و ارائه خدمات با کیفیت را به صورت تخصصی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دادند.

در ادامه مدیرعامل مخابرات از مرکز ۲۰۲۰ دیدار کرد و با همکاران منطقه دیدار حضوری داشت. در این نشست صمیمانه ، جلسه پرسش وپاسخ  همکاران ومدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزارشد و مهندس  سید مجید صدری  به سوالات همکاران در بخش های مختلف  پاسخ داد.

در پایان این نشست، مهندس سید مجید صدری از مجموعه کارکنان  و مدیران مخابرات منطقه قزوین به عنوان یکی از مناطق پرتلاش و جوان که می توانند پیشرو در خدمت رسانی باشند، تشکر و قدردانی کرد.

1074940cookie-checkشفاف سازی تمام در قزوین(۲) ، گزارش روابط عمومی قزوین از سفر مهندس صدری

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.