مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

استقبال از نسل پنج هوآوی

مخابرات ما – در حالی که آمریکا و چند کشور اروپایی تلاش می کنند تا «هواوی» شرکت بزرگ مخابراتی چین را از طریق تحریم و تهدید مهار کنند آفریقای جنوبی اعلام کرد از فناوری شبکۀ نسل ۵ مخابرات این شرکت استقبال می کند.

مخابرات ما ( محمد – جمهوری اسلامی) – رئیس جمهوری آفریقای جنوبی در نشست سران اقتصاد دیجیتال چهارمین انقلاب صنعتی در ژوهانسبورگ گفته است که کشورش از فناوری شبکۀ نسل ۵ مخابرات شرکت «هواوی» چین استقبال می کند.

ماتامِلا سیریل رامافوسا رییس جمهوری آفریقای جنوبی افزود: پیش از این بسیاری از شرکت های مخابراتی کشور در نامه هایی به او گفته اند که جلوگیری از فعالیت شرکت هواوی نه تنها در ساخت شبکۀ نسل ۵ آفریقای جنوبی مانع ایجاد می کند بلکه بر شبکه های ۳ و ۴ کنونی نیز تاثیر می گذارد.

رامافوسا گفت: ما به شبکه نسل ۵ نیاز داریم و تنها شرکت هواوی چین می تواند شبکه نسل ۵ مخابرات را برای ما فراهم کند ما از شرکتی که فناوری بهتری برای کشور ما و جهان فراهم می آورد، پشتیبانی می کنیم.

او افزود: آفریقای جنوبی با استفاده از فرصت چهارمین انقلاب صنعتی، با تسریع اصلاحات اقتصادی و ایجاد فرصت های اشتغالزایی با چالش هایی چون فقر و بی کاری مقابله خواهد کرد.

پیش از این آمریکا به بهانه مسایل امنیتی هواوی را تحریم کرده بود.

***

1076040cookie-checkاستقبال از نسل پنج هوآوی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.