مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اولین نتیجه سفر مدیر عامل به قزوین, استخر راه افتاد.

نتیجه سفر استانی مدیر عامل

مخابرات ما – اولین نتیجه سفر مدیر عامل به قزوین, استخر راه افتاد./این درخواست توسط یکی ا زهمکاران بازنشسته مطرح شده بود.

مخابرات ما ( مصطفوی) –  در سفر اخیر مهندس صدری به قزوین ، جلسه پرسش و پاسخ عمومی نیز برگزار شد که در آن  همکاران سوالات و مشکلاتشان را مطرح کردند.

در ابتدای این برنامه ، یکی از همکاران بازنشسته ار مخابرات قزوین ، پس از طرح مطالبات بازنشستگان, خواستار بازگشایی استخر پیام مخابرات قزوین  شد.

مدیر عامل در همان جلسه دستور پیگیری , رفع مشکل و راه اندازی استخر را خطاب به مهندس  پیله فروشها سرپرست مخابرات منطقه قزوین صادر کرد.

اینک خوشبختانه اعلام شده است که استخر از شنبه ۹۸/۴/۲۹ طبق برنامه اعلامی زیر پس از مدتها تعطیلی بازگشایی  خواهد شد.

***

برای همکاران قزوینی خوشحال شدیم و به نمایندگی از آنها برای تحقق وعده مدیریتی از مهندس پیله فروشها و مهندس صدری سپاسگزاریم.

 

1079360cookie-checkاولین نتیجه سفر مدیر عامل به قزوین, استخر راه افتاد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. بنده خدا می گوید

    حالا آقای مهندس صدری بپره تواستخر قزوینی ها تا میتونه شنا کنه

  2. ناشناس می گوید

    هوا گرم وراه دور است وگرنه ازدست مدیران مخابرات واین همه انتظار پاداش خودم را تو استخر خفه می کردم .امان از روزگار

  3. علی می گوید

    اینکه برای عده ای یک امکان ایجاد شود و برای بقیه نه موجب ایجاد دلسردی بین همکاران میشود.به جای اینکار میشد همان پولی را که قبلا برای استفاده از استخر همه میگرفتند دوباره پرداخت کرد تا مخابرات هم درگیر اداره استخر و…نشود.

  4. ناشناس می گوید

    باز خوبه یکسری از استان ها مثل قزوین و … استخر پیام دارند تا همکاران استفاده کنند اما در ” استان قم ” استخر پیام وجود ندارد و بلیط استخرهای در سطح شهر را به همکاران می دادند _ سنوات قبل به هر نفر ۴ عدد برای یک یا دو ماه _ که البته الان هر ۴ یا ۵ ماه ۴ تا بلیط می دهند …………. آخه ۴ تا بلیط با این فاصله زمانی به درد کی میخوره….. خجالت آوره
    سال به سال دریغ از پارسال
    هر روز داره از سر و ته رفاهیات همکاران کم میشه…
    بودجه ورزشی هم که اصلا تو ” قم ” انگار نمیاد … سال های قبل علاوه بر اعزام به مسابقات یک یا دو دست لباس ورزشی ، کتانی و …. به ورزشکارها میدادند الان مسابقات که نمی فرستند هیچ !!! امسال اون یک دست لباس رو هم ندادند!!!!!!!!!!!

    1. ناشناس می گوید

      بعد از چند ماه قم بلیط استخر داد … فکر کنم برای هر کارمند ماهی یک دونه بلیط بیافته!!!! چقدر دست و دلباز

نظرات بسته شده است.