مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نیم طنز امروز – آقای مدیر عامل! الوعده …خواهی بیا ببخشا خواهی برو جفا کن!

مخابرات ما-یکی از خوانندگان دلسوز پایگاه خبری مخابرات ما که در عین حال از فعالان ای پایگاه نیز می باشد با خواندن نوشته ای از سردبیر سر ذوق آمده  و حاصل کارش شده این! حالا خدا را شکر ذوقش کور نشده! وگرنه چه کسی  پاسخگوی یک ذوق کور خواهد بود!

 

مخابرات ما ……………………………………….. نوشته : مردانی

………………………………………………………….. تنظیم : کاتب

×××××××××××××××××××××××

با سلام

الهی به امید تو …..

با کسب اجازه از ساحت مقدس آستان سر دبیری .

جناب مدیر عامل حضرت آقای سید مجید صدری (م ح ش گ) مخفف من به حول شما گردان – یعنی من به دور شما بگردم.

شما که اهل ادب و قلم و وعده هستید حتما این شعر را در غزلیات شمس خوانده اید که:

رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن

ترک من خراب شب گرد مبتلا کن

ماییم و موج سودا شب تا به روز تنها

خواهی بیا ببخشا خواهی برو جفا کن

از من گریز تا تو هم در بلا نیفتی

بگزین ره سلامت ترک ره بلا کن

ماییم و آب دیده در کنج غم خزیده

بر آب دیده ما صد جای آسیا کن

ای سید منور العالم:

متنی را جناب سر دبیر مرقوم فرموده بودند که بر خود لازم دیدم مطالبی را در قالب طنز به خاک قدومت روانه کنم …شاید مورد طبع واقع گردد و نگاهی به آن بیاندازید:

 

سردبیر محترم فرموده بودند: ” اگر امروز مهندس صدری به حرفش عمل نکند از فردا هیچکس به گفته هایش اعتمادی نخواهد داشت.”

 

اعتماد یکی بود آن هم اعتماد مبین!!! یک اعتماد دیگر هم می شناسم آن هم دکتر سید احمد معتمدی است که مدتی وزیر بود دیگر معتمد و اعتمادی نیست یا من نمیشناسم !!!

اما برای افزایش ضریب اعتماد به این راه حل ها توجه بفرمائید:

آقا  قرار حقوق ۲۵ ام هر ماه شد ولی شد :  ۲۷ام  ۲۹ام -۳۱ام  و شاید ؛۵ام ؛۷ام ؛۱۲ام ماه بعد که ان هم فدای سرت ؛ بی خیال….  به فدای قدوم اقدس مدیران  نازنین !!قول است دیگر ! قول هم که  نسیم صبا ست مفرح ذات و ممد حیات . ماییم و موج سودا شب تا به روز تنها. (این مصرع اشاره به مطلع سخنرانی ام دارد !)

 

آقا بحث افزایش رفاهیات  رو  هم که کلاً بی خیال !

دل سهم مان دارد عمده به درد می آید…!!!! مشکل جیبشان سخت حل می شود این روز ها !!!!

عروس و داماد و بچه ی دانشگاه رو و مدرسه رو که ندارند تمام وقتشان صرف شمردن سود سهامشان می شود.! چه وقت حال دارند به مشکلات ما فکر کنند؟

حتی این آقای وزیر جوان هم وقتش را ندارد( که همه نداشته های سهامدار عمده را دارد  ) هم خوش تیپ است هم بچه های نازنین قد و نیم قد دارد مشکلات اقتصادی نسل جوان را هم کاملاً می فهمد . علاقه هم به سفره های بی ریا وبرآورده کردن وعده هایش دارد..مثلاً در گناباد آبدوغ خیار گنابادی میل کردند تا به همه بفهمانند وقتی قول می دهد عمل می کند.

امیدمان به جناب وزیر بود اما انطور که مشخص است … وزیر جان ما در سودایی دیگر است ! ما مخابراتی ها هم می رویم ماست مالی و کشک سابی !!! مثل اینکه سود در لبنیات و داشتن گاو هفت من شیر است!!! از من گریز تا تو ، هم در بلا نیفتی!

شاهد ادعایم : (سردبیر سلام می کند- آذری جهرمی و زخم هایی که سر باز می کند!)

 

بازنشستگان ارجمند و مدیران منجمد و … را هم که بی خیال …آن ها هم آخر راهند یا رفته اند یا دارند می روندیا ملک الموت سری به دفترشان نمیزند دور از جان !!!! برنیاید زکشتگان آواز!

اما نظر من این است که جرثقیل بخریم برای حل مشکلات مخابرات شاید با آن بتوان عده ای را که چسبیده اند به میز جا به جایشان کرد ویا وعده هایی که بر روی خاک افتاده اند یا سر بر گور دارند را با جرثقیل جابجا کنیم!

البته جرثقیل Liebherr LTM 11200-9.1 !!!! خواندن قدرتش و شرح توانش با خودتان ولی از سیستم منابع انسانی و جانشین پروری ما بهتر عمل می کند!!!

منظور من هم همان اچ آر است (سردبیر عزیز در مطلبی دیگر به این سامانه ی پر آوازه پرداخته است!!)_(نقل قول :اگر مخابرات ایران جز همان نرم افزارهای اچ آر چیزی ندارد و طرحی هم اعلام نکرده است باید با استفاده از اساتید علم مدیریت و دانشگاهیان با سواد به سازوکار مناسبی برای دستیابی به این مهم  برسد.)   اما در مطلبی بیان کرده ام که HR نمی گذارد .یادتون که نرفته! کلی هزینه کردیم تا از HR  نتیجه نگیریم.

قربان جمال بی مثالت مهندس صدری جان (م ح ش گ) مخفف من به حول شما گردان – یعنی من به دور شما بگردم. .

جان جانان مشکلات را حل کردیم حالا برسیم به وعده ها…

گفتید ۹۲ ای ها و برنامه هایشان ؛ بعد اصلاح کردم که از خیرش بگذرید! من اشتباه کردم که بیان کردم !!

ما مانده ایم و کوله باری از ناکرده ها که قول داده ایم و گفته ها که عمل نکرده ایم.با این روش  خواهی بیا ببخشا خواهی برو جفا کن!

هرچه گفتید عمل نکردید و هر چه نگفتید قانون کردید. دیدی دل مدیران  انقدر ها هم سخت نیست!من راهش را  نشانتان  می دهم  :

ماییم و آب دیده در کنج غم خزیده

بر آب دیده ی ما صد جای آسیا کن

 

قصد دارم دلم را به سازمان انتقال خون بسپارم چون خیلی دلم خون است.قبل تر ها مردها را با حرفشان می شناختند که می گفتند   ” مرد است و حرفش””مرد است و قولش””

 

سید جان منورالمنظر ! دورت بگردم

قول می دهید عمل کنید

نگذارید باب خیلی حرف ها و تهمت ها به رویتان باز شود که یک نمونه اش کلمه ی “شــــــــو آف” (SHOW OFF)است. شنیده ایم که می گویند سید ما حرفش با عملش دارد فاصله می گیرد اهل شوآف است.

سید ما -راهبر و  رئیس ما -عزیز ما ، به دادمان برس که فرصت تنگ و ارزیابی بسیار است.

از ما انتظار و از شما عمل ……..به حول و قوه ی الهی.

یا علی

 

1088800cookie-checkنیم طنز امروز – آقای مدیر عامل! الوعده …خواهی بیا ببخشا خواهی برو جفا کن!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    شعر بوووووود

  2. همکار می گوید

    قول اجرای طرح طبقه بندی کارکنان شرکتی هم که کشک

  3. مرتضی می گوید

    مهندس عزیز اولین قول ووعده به کارکنان عیدی روز غدیر است کارکنان عیدیشان را مزین می کنند به تغیر وتحول در روسای بالای سی سال کسانیکه چندین سال برمنصب ریاست تکیه زدند وگویا با پیچ ومهره انان را به میزشان چسباندند مطمین باشید که جوانان تازه نفس وبا تکنولوژی جدید وبا اخوت وبرابری پیشرفت مخابرات وعدالت را در مخابرات پایه ریزی خواهند کرد بیایید مخابرات را به جوانگرایی تبدیل کنیم ماهم دران روز عزیز وبه حق دست بالارفته ولایت دعا می کنیم که مدیران مناطق در اسرع وقت به این امر مهم اقدام نمایند به امید انروز

  4. ناشناس می گوید

    دست مریزاد، خیلی با ذوق و سلیقه بود، خیلی قشنگ بود و تقریباً همش کاملاً صحیح بود به جز جملات آخر “شنیده‌ایم که می‌گویند سید ما حرفش با عملش دارد فاصله می‌گیرد، اهل شوآف هست” فعل «دارد فاصله می‌گیرد» در مورد مدیرعامل درست نیست، فاصله گرفته، اصلاًا از ابتدا هم با فاصله بود و صرفاً حرف بود!

    1. ناشناس می گوید

      پ ن.پ…مدیر ایرانی بی وعده کی بدید ……این چنین مدیر در ایران خدا کی افرید

نظرات بسته شده است.