مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- آذری جهرمی و زخم هایی که سر باز می کند!

مخابرات ما (سردبیر) – اجازه بدهید امروز سلام کنم به وزیر جوانی که اقبال عمومی شامل حالش شده است در حالی که هر روز من فاصله ام با او بیشتر می شود!

اینستاگرام  @ m.j.azarijahromi  به گفته های مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در شورای اداری شهرستان ساوه اشاره کرده است.

وزیر می گوید:

دو هزار نفر خروجی و بازنشسته داشته ایم اما در عوض یک نفر ورودی هم نداشته ایم در حالی که می توانستیم برای جلب رضایت  برخی افراد استخدام هایی را انجام دهیم اما زیر بار هیچ استخدامی نرفتیم. چرا که اعتقاد داریم بودجه ای که می خواهد صرف حقوق شود بهتر است صرف توسعه ارتباطات در شهرها و روستاهای دور افتاده شود.

میخواهیم بوروکراسی و دیوانسالاری اداری را متوقف کرده و اولویت های توسعه ای را مد نظر قرار دهیم .در دوره اول تحول دیجیتال ایجاد دفتر و اداره فیزیکی و افزایش کارمندان ضرورتی ندارد.بنابراین ایجاد دفتر ارتباطات جدید در شهرستان یعنی ایجاد بوروکراسی اداری و افزایش هزینه های جاری که این اتفاق در واقع ظلم به مردم است.

مجلس در حالی وزارتخانه ها را مکلف به کوچک کردن ساختار کرده که وزارت ارتباطات شاید از معدود وزارتخانه هایی است که به این تکلیف با کاهش ۱۵ درصدی کارکنانش عمل کرده است.

خواندید؟باور کنید دلم گرفت.

پس همه می دانند در این دوره افزایش تعداد کارکنان یعنی افزایش بوروکراسی اداری! افزایش استخدام یعنی افزایش بی دلیل هزینه های حقوق!

اما آیا کسی هست که به این دو سوال سردبیر پاسخ بدهد:

۱- اقایان! شما که می دانید در این مقطع افزایش دفاتر ارتباطی در شهر و روستا هیچ اولویتی ندارد و فقط افزایش هزینه است، چرا با شتاب و برای خلاصی از دست فشارهای بیرونی بیش از ۶ هزار کارگزار روستایی را حقوق بگیر مخابرات کردید؟ اگر این افراد طبق قانون صاحب حقوقی بوده اند چرا حقوقشان را از جیب مخابرات -در حال ورشکستگی- پرداخته اید؟

(کارگزاران گرامی نظر مرا در مورد خودشان می دانند این افراد باید امروز کارمند دولت می شدند نه اینکه برای حقوق خود با مخابرات جدل کنند!)

۲- آیا امروز کار و فعالیت دولت یا شرکتها توسط کارکنان انجام می گیرد یا خیر؟ آیا این افراد حقوقی دارند یا خیر؟ آیا این افراد در این کشور باید تاوان تصمیمات کاهش هزینه شما را بدهند؟ اصلا به سرنوشت جوانان فکر کرده اید؟ در حقیقت شما از آنان کار می کشید بدون اینکه حقوق کامل آنان را پرداخت کنید!

گاهی با خودم فکر می کنم شاید مدیران ارشد برخی چیزها را نمی دانند! اما حالا متوجه شدم از ضریب هوشی بسیار بالایی برخوردارند چرا که ماهی را بدست همسایه (پیمانکاران) می گیرند.و طوری ماهی را می خورند بدون اینکه دستشان بوی ماهی بگیرد! بدون اینکه استخوان ماهی در گلویشان گیر کند!

دیگر حرفی ندارم! تا لحظه ای که رودرروی این وزیر جوان بنشینم و حرفهای دیگرم را بزنم!

1088970cookie-checkسردبیر سلام می کند- آذری جهرمی و زخم هایی که سر باز می کند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. م ق می گوید

    یک بررسی کنید . تنها در چند ماه گذشته با دستور مستقیم همین آقای صدری چندین نفر در قالب خدمات اول به مخابرات وصل شدند. بنده در یکی از استانها به اسم و دقیق اسامی این افراد را دارم. اونوقت ایشون میگه برخلاف جهت رضایت یک عده و در راستای کاهش هزبنه نیرو نگرفتیم!چند تا نیروی خارج سازمان هم به بهانه های واهی جذب حراست و بازرسی و … مخابرات شدند بماند…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      اگر اسم بفرستی من میتونم بررسی کنم
      وگرنه …. گفتن شما چه فایده ای داره؟
      اصلا چرا گفته میشه؟

  2. حمید می گوید

    متاسفانه وزیر فقط به فکر بلوند سازی خود و وزارتخانه اش است با حضورهای بی مورد در فضای مجازی!!!ایشان حق وحقوق کارکنان را هزینه میدانند!!پس حقوقی هم که شما از دولت میگیرید هزینه اضافی بر روی دوش دولت است تاسف بر طرز تفکر البته همه این کارها وحق خوری ها در پیشگاه خداوند باید جواب داده شود و بی حساب کتاب نیست به امید ان روز

  3. rk1358 می گوید

    باسلام خدمت جناب سردبیر
    ببخشید این مطالبات بیمه دانا بالاخره کی پرداخت میشه،والا بیچاره شدیم از بس امروز وفردا کردند

  4. شبکه می گوید

    پس ما نیروهای محلی هیچچچچچچچچچچ

  5. ناشناس می گوید

    سلام
    از سود سهام ترجیحی چه خبر

  6. همکار بازنشسته می گوید

    یکی نیست به این جناب وزیر بگه تمامی این توسعه و هزینه ها برای بهبود معیشت انسان هاست.کار و فعالیت و استخدام حق تمامی این جوانان سرزمین است. همانگونه که خود شما چنین حقی داشتی و استخدام شدی.حال با صرف هزینه کمتر میخواهی امید زندگی را از جوانان این مرز و بوم بگیرید؟!!!!!
    اصلا نفس توسعه و هزینه برای مردم است نه ابزاری جهت فشار به آنها !!!!!
    اصلا قرار نیست هزینه ها مختص افرادی خاص باشد که چنین به عدم استخدام افراد افتخار میکنید. اگر فرصت ها را از شما می گرفتند باز این گونه فکر میکردید؟
    صد البته هرگز.

  7. ناشناس می گوید

    دمت گرم سردبیرجان.

  8. ناشناس می گوید

    چه ظلمی بالاتر از اینکه برای خوشامدی دیگران از حقوق پرسنل مخابرات ایران که جزو دولت نیستند کم می گذارد؟!
    اگر راست می گفتید کارمندان دولتی خودتان را به زور تشویق و ترغیب بازنشسته می کردید. افرادی که در این چند سال از مخابرات بازنشسته شدند جزو با انگیزه ترین و مجرب ترین پرسنل مخابرات بودند و شما برای کم کردن هزینه هایتان اینکار را کردید و در عوض کار مخابرات را خواباندید.
    در منطق شرکت های تجاری بندرت هزینه های توسعه را از کاهش هزینه های پرسنلی تامین می کنند بلکه با افزایش سرمایه توسط سهامداران چنین اتفاقی می افتد.
    پس دولت دروغ می گوید که می خواهد اشتغال ایجاد کند چرا که در مخابرات اشتغال منفی داشته است.
    کاهش بروکراسی اداری شما با استخدام تعداد زیاد کارگزار روستایی که دستور داده اید حتما در روستاهای خودشان کار کنند محقق نخواهد شد.

نظرات بسته شده است.