مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دستمریزاد مدیرعامل مخابرات به کنکوری های زیر هزار

مخابرات ما – از شرکت مخابرات ایران خبرهای خوبی برایفرزندان کنکوری خانواده مخابرات می رسد. فرزندان کلیه کارکنان مخابرات اعم از  رسمی، قراردادی، خدمات اول، شسکام و بازنشستگان شامل این طرح هستند.

امروز مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در صفحه اینستاگرام خود خبری کم سابقه به مخابراتی ها می دهد! خبری که می تواند کنکوری ها را خوشحال کند.مهندس  صدری می گوید برای فرزندان همکاران مخابراتی که در کنکور سراسری رتبه زیر ۱۰۰۰ کسب کرده اند و در یکی از موسسات آموزش عالی پذیرفته شده اند هدیه ویژه ای در نظر گرفته است.

او نوع و میزان هدیه را اعلام نکرد تا شاید بتواند همه را شگفت زده کند.

این گونه هدایا و قدردانی ها  بدون درنظر داشت ارزش مادی آن ، تاثیر بسزایی در  آشتی دادن خانواده های کارکنان با مخابرات دارد.به عبارتی احساس تعلق و دلبستگی آنان را به مخابرات بیشتر می کند. در این باره بعدا بیشتر گفتگو خواهیم کرد.

 

امسال برای فرزندان همکاران عزیز در سراسر کشور که موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ در کنکور سراسری شده اند، هدیه ویژه‌ای داریم.

همه همکاران رسمی، قراردادی، خدمات اول، شسکام و بازنشستگان گرامی که امسال فرزندانشان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها رتبه زیر هزار کسب کردند و در یکی از موسسات آموزش عالی کشور پذیرفته می‌شوند می‌توانند حداکثر تا پانزدهم مهرماه سال جاری با ارائه مدارک و مستندات کارنامه فرزندان به اداره کل امور کارکنان مناطق خود از جوایز این طرح بهره‌مند شوند.

این، بخشی از نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و تقویت و توسعه برند مخابرات است و توجه و تقدیر از نسل امروز و جوان که آینده روشن ما هستند از وظایف همه ماست.

امیدوارم همه این عزیزان در هر گوشه از این سرزمین همواره موفق و شاد و مایه سربلندی باشند. ان‌شالله/

1089140cookie-checkدستمریزاد مدیرعامل مخابرات به کنکوری های زیر هزار

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام.اونوقت دخترمن که رتبه ی۶۹ کنکوردرسال۹۶بود.حتی یه تبریک خشک وخالی هم ازاداره ندیدیم

  2. سمات می گوید

    ۷۵هزار تومان کمک هزینه فرزندان دانشجوی بازنشستگان با معدل ۱۵وبالاتر خدایا تو این مخابرات دیگه داریم ذوق مرگ میشیم

  3. همکارشما می گوید

    سلام قبولی در آزمون تیزهوشان جایزه نداره واسه دانش اموزان

  4. همکار بازنشسته می گوید

    طبق نوشته قبلی که در سایت هم قرار نداده شد این گونه تشویقی ها خوب است. اما اینکه به یکباره گل میکند در یک سال خاص جای سوال دارد؟!!!!!
    مگر نه اینست که بودند همکارانی که در سالیان گذشته فرزندانشان با رتبه های برتر قبول شدند و یا اینکه در سال های بعد ممکن است جزو برترین ها باشند. این گونه تشویقی های گذرا و فصلی چیز های دیگری هم در ذهن ایجاد میکند. یک قا نون مدون و ثابت و نه فصلی و زود گذر بسیار تاثیر گذار تر است.این گفته شاید قبل از کنکور بهتر بود زده شود مگر نه اینکه برای تشویق بوده و یا برای کنکور سال های بعد در نظر گرفته شود تا حس رقابت و انگیزه را زیاد کند.این گونه گفتار فوری شاید باز نشانگر اینکه فرزندان مدیرانی امسال جزئ این قانون هستند که البته جای تبریک دارد ولی اینطور ناگهانی بدون مقدمه به هر حال …..؟!!!!!

  5. همکار شاکی می گوید

    اقای مهندس باورکنید اگر ۱۰۰۰تومان پاداش به فرزند شاغل و بازنشسته و شرکتی و……بدهید اثرش بیشتر از ۱۰۰۰۰۰تومان دادن به پدر یا مادر ش است این گونه طرحهای کم هزینه را مثل سابق در شرکت احیا کنید قبلا هم به فرزندان کارکنانی که دردانشگاه پذیرفته میشدند جوایزی میدادند

  6. جوادی می گوید

    سلام تشکر از مدیریت محترم عامل یک سوال؟الان کارنامه را ببریم تحویل منابع انسانی بدهیم یا اگر پذیرفته و دردانشگاه قبول شدند گواهی پذیرفته شدن را ببریم ؟
    یک خواهش از مدیر عامل پاداش وهزینه تحصیلی فرزندان شاغل و بازنشسته یکی شود

  7. ناشناس می گوید

    ایهاالناس هنوز حقوق تیررادرالبرز نگرفته ایم پیمانکار محلی هنوزجولان میدهد

  8. ناشناس می گوید

    با سلام
    اقای مدیرعامل این کاری خوب است اما براس کلیه کسانی که در دانشکاهها موسسات قبول بشوند به نسبت به همه پاداش داده شود خوب است

  9. ناشناس می گوید

    میدونم که دوست دارید که به همکاران امید بدید، ولی سردبیر عزیز و گرامی، سایت داره تبدیل میشه به منبع انتشار اخبار و گفته های بی پایه و اساس مدبر عامل مخابرات ایران! ازتون خواهش میکنم به جای پوشش اینستاگرام مدبرعامل که حتی ۱۰ درصد اخبارش هم به واقعیت تبدیل نمیشه به پوشش اخبار جدی تر و فضای جاری مخابرات پرداخته بشه! اصولاً هر منبعی که به انتشار شایعات بی پایه و اساس اقدام کنه منبع زرد نامیده میشه، دقیقاً اینستاگرام مدیرعامل همینه، حتی دیگه زرد هم نیست! نباید اجازه بدید یه منبع انتشار اخبار کذب بشه منبعی برای اخبار سایت، خیلی مسائل مهمتر در مخابرات هست که میشه به جای اخبار کذب مدیرعامل جایگزین بشه، درسته که سایت صرفاً منتشر کننده اخبار هست و مسئول صحت و سقم اونها نیست، ولی به نظرم دیگه وقتی میبینید منبع خبری بالای ۹۰ درصد اخبارش از یه جامعه مثلاً ۲۰ موردی اشتباه یا کذبه باید اون منبع رو به بلک لیست سایت اضافه کنید!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      من تنها نویسنده سایت نیستم
      همین تیتر وقتی متوجه شدم که زده شده و رفته، تغییرش دیگه چیزی را عوض نمی کرد
      از خبرهای اینستاگرام شاید چند درصدش رو میذاریم.گاهی نذاشتنش یه امتیازی رو از همکارا میگیره.اگر میدونستم همکاران به سایت مخابرات ایران هم مراجعه میکنن و میخونن این خبرها رو منتشر نمی کردم

      1. همکارشما می گوید

        سلام برسردبیر محترم
        والا قبلا زمانی که دولتی بودیم این بخشنامه رو داشتیم که رتبه زیر هزار پاداش بهشون تعلق میگیره وقتی خصوصی شدیم دیگه این قضیه رو دربخشنامه کمک هزینه تحصیلی لحاظ نکردند حالا اقای صدری اومدن سوپرایزمون کنند فرقش توی پرداخت واسه همکاران شرکتی هست که انشااله فرزندانشون بااین حقوق ناچیز پدرشون تونسته باشند رتبه مورد نظر رو کسب کرده باشند

  10. احمدی شرکتی می گوید

    اونوقت نیزوی یخش خصوصی یا حقوق برجی ۱و پونصد چجوری میتونه برای بچش سرمایه گذاری کنه انواع و اقسام کلاس کنکورهای رنگارنگ و معلم خصوصی بگیره تا رتبش بشه زیر هزار .

    1. ناشناس می گوید

      سلام سردبیر جان ..لطفا یک امار از همکاران شاغل در مخابرات بگیرید تا ببینید انان که در سالهای دور رتبه زیر هزار در کنکور سراسری کسب کردند و الان در مخابرات مشغولند از نظر تحصیلات و تصدی شغلی در چه وضعیتی هستند؟…شخص بنده در سال ۶۹ با رتبه ۳۲۲ در یکی از دانشگاه سراسری تهران پذیرفته شدم و تا اخرین مرحله تحصیلی هم پیش رفتم اما الان پس از بیست سال در سطح کارشناسی روزگار میگذرانم….اگرچه بناچار عصرها در جایی دیگر جبران میکنم ..اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

نظرات بسته شده است.