مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ساعتی قبل، شسکام خبر داد واریز حقوق کامل شد!

مخابرات ما- ساعتی قبل شرکت شسکام در تماسی با پایگاه خبری مخابرات ما اعلام کرد واریز حقوق برای افراد باقیمانده هم کامل شده و در این لحظه خوشبختانه تمامی نیروهای شرکتی در شسکام و خدمات اول حقوق ماه مرداد را گرفته اند. یعنی باقیمانده های اصفهان و تهران هم حقوق گرفتند.

 

امیدواریم با طرح جدید مخابرات ایران و بانک صادرات و با مدیریت و برنامه ریزی مناسب و مسئولانه  تا ماه دیگر  پرونده تاخیر در پرداخت حقوق و دستمزد برای همیشه بسته شود.

1091050cookie-checkساعتی قبل، شسکام خبر داد واریز حقوق کامل شد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    حالا این ماه پرداخت حقوق ها را جابجا کردید ماه دیگر میخواهید چکار کنید این مشکل را بشکل مدیریتی حل کنید

  2. محمد2 می گوید

    با سلام- از ابتدا نیروهای رسمی نسبت به شرکتیها و قراردادی ها در خصوص پرداخت حقوق هیچگونه تعصبی نداشتند و نخواهند داشت چون همه دارند در یک مجموعه دست به دست هم دادند و زحمت میکشند. شایدم انگشت شمار از نیروهای رسمی ادعا کنند چند سرو گردن از شرکتی ها بالاترند و این ادعا رو رد نمیکنم ولی این امر باعث میشه با پرداخت حقوق شرکتی ها در دو سه روز گذشته و پرداخت نکردن حقوق رسمی ها تا این لحظه که شب عید غدیر هست زمینه شکاف بین نیروهای رسمی و شرکتی بوجود بیاید. انشالله مدیران محترم تدابیر بهتری اتخاذ نمایند.

    1. قف می گوید

      آفرین . منطقی و خوب. موافقم.

  3. اکبر می گوید

    استان‌ها هنوزندادن حقوق مخابرات ایران را.والا قسط وچک و وامها همه جریمه واخطارامده ازبانک خیلی دیر ریختن حقوق زندگی رامختل کردمخصوصا بدهی وامدن اخطاروقبوض وقطع اب وبرق

  4. حسین می گوید

    با سلام…درسته شسکام حقوق رو واریز کرده ولی نمیداد از این بهتر بود از همه همکاران مبالغ زیادی را کسر کرده مثلا از خود بنده پانصد هزار تومان کسر کرده از مسولینش سوال کردیم گفتند اینه هرکه نمیخواد بزاره بره ..اینم شد جوابمون

  5. ناشناس می گوید

    بچه ها متشکریم
    شما ها اخرشین
    مطمئنید چیزی جا نمونده
    می خوان یه بار دیگه چک کنید

نظرات بسته شده است.