مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

درآمد ۴ هزار و ۶۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی

مخابرات ما – شرکت‌های مخابرات ایران، داروسازی فارابی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و کربن ایران با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه اعلام کردند درآمد تجمعی آنها تا انتهای تاریخ یاد شده، به صورت افزایشی بوده است.

مخابرات ما ( محمد – سنا) – شرکت مخابرات ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، ۴ هزار و ۶۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال درآمد داشته است.

“اخابر” براساس عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲۳ هزار و ۶۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد ۵ ماهه “دفارا” ۱۶۹ درصد افزایش یافت

شرکت داروسازی فارابی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۶۱۵ میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال درآمد داشته است.

“دفارا” براساس عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲ هزار و ۳۵۹ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۱۶۹ درصدی دارد.

افزایش ۷۲ درصدی در درآمد “افق”

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۷ هزار و ۳۱۳ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال درآمد داشته است.

“افق” براساس عملکرد ۵ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲۹ هزار و ۳۳۲ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۷۲ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد تجمعی “شکربن” افزایشی بود

شرکت کربن ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۲۵۳ میلیارد و ۵۴۴ میلیون ریال درآمد داشته است.

“شکربن” براساس عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ یک هزار ۱۸۳ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از رشد ۴۲ درصدی دارد.

***

1093350cookie-checkدرآمد ۴ هزار و ۶۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.