مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گفته های معاون استانداری استان اصفهان در مورد تجمع بازنشستگان مخابرات

مخابرات ما- پوشش خبری تجمع بازنشستگان مخابراتی در اصفهان تقریبا بی سابقه بوده است.جدا از اینکه صدا و سیمای مرکز اصفهان گزارشی از آن پخش کرد، در نشست خبری معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان هم موضوع مطرح و معاون استاندار نظرش را گفت.

خبرگزاری تسنیم در گزارشی در این باره نوشت  قاسمی معاون استاندار در پاسخ به سئوالی درباره مشکلات بازنشستگان مخابرات تصریح کرد: حقوق بازنشستگان باید از طرف صندوق‌های بازنشستگی پرداخت شود و این صندوق‌ها باید کاملاً مستقل باشند، اما بعضاً تا ۱۰۰ درصد این پرداخت‌ها توسط دولت انجام می‌شود که در واقع هزینه‌های ناپیدایی است که به دولت وارد شده است.

وی با بیان اینکه مشکل بازنشستگان مخابرات کشوری است و پس از واگذاری این شرکت به بخش خصوصی ایجاد شد، اضافه کرد: پیگیر رفع مشکلات بازنشستگان مخابرات هستیم و این مورد را به مرکز منعکس کرده‌ایم.

او در مورد نحوه پیگیری مشکل و نتایج انعکاس مشکلات به مرکز چیزی نگفت.

1094330cookie-checkگفته های معاون استانداری استان اصفهان در مورد تجمع بازنشستگان مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. p1381 می گوید

    سلام جناب سردبیر ، در مورد پاداش بهره وری شش ماهه دوم ۹۷ و افزایش رفاهیات بر اساس آیین نامه سال ۸۹ خبر جدیدی ندارین؟ یادمه گفته بودین آقای صدری یه طرح خیلی بهتری دارن که بعد از مجمع در موردش صحبت میکنین درسته؟

  2. فنی با سابقه می گوید

    بقیه کارکنان هم یاد بگیرن با سکوت هیچی درست نمیشه پاداش اسفند ماه گذشته رو ندادن رفاهیات رو امسال افزایش ندادن گروها و بقیه آیتم های شغلی همه معوق مونده همه چی داره روز به روز کمتر میشه سکوت فقط تایید و پذیرفتن این وضعیت هست

  3. علی می گوید

    معلوم میشه که ایشان هیچ از اطلاعی از مطالبات بازنشستگان ندارد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از هیچی هیچ اطلاعی ندارد

      1. بازنشسته اصفهان می گوید

        جناب سردبیر سلام علت بی اطلاعی ایشان عمدی هست چون مشاور استاندار اقای حسین نجار هستند که ایشان به مدت دو دوره رئیس ستاد انتخاباتی اقای روحانی بودند به همین دلیل ایشان به عضو هیات مدیره استان منصوب شدند بعد از حذف پست هیات مدیره به مشاور کسب و کار مدیر عامل استان منصوب شدند تا زمان بازنشستگی بعد هم به مدیریت و نماینده TCT1 منصوب شدند البته بلافاصله بعد از بازنشستگی و به صورت هم زمان مدیر عامل تعاونی مسکن استان نیز هستند وکماکان مشاور استاندار هم هستند حالا ببنید یک نفر با این همه مشغله میتواند برای معاون استاندار توضیح بدهد قضیه از چه قرار است اصلا شما فکر میکنید چنین ادمی در زمین همکاران بازی میکند یا در زمین حریف مقابل؟

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          در زمین خودش!

نظرات بسته شده است.