مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر – واقعا استان ها دیگر گله نکنند! شیوه کار ما تغییر کرده است.

مخابرات ما با شیوه هایی جدید به دیدار شما می آید. استان ها باید کاملا شفاف و به روز عمل کنند.

 

مخابرات ما (سردبیر) – دوستان گرامی سلام. عزیزان در روابط عمومی های استانی سلام.

این بار خطاب من به مدیران گرامی است در مناطق مختلف و همچنین مدیران روابط عمومی است در استان ها.

عزیزان!

ما تلاش کرده ایم جای گله باقی نگذاریم.

اما با شیوه جدید مخابرات ما و تیغ تیزی که برای استانها بکار برده می شود اطمینان داریم بین ما شکرآب خواهد شد مگر اینکه روابط عمومی و مدیرانش فعال باشند.

با استان هایی که روابط عمومی اش فعال بوده و با ما در ارتباط هستند هیچ مشکلی نداریم. آنها ۲۴ ساعت قبل از انتشار، یک مطلب را در مورد استانشان می خوانند و پاسخ مناسبی برایش دارند.

بر اساس پاسخ آنها ما تصمیم می گیریم که انتقاد کارکنان به:

۱- اسلایدر برود. و در همه کشور برجسته شود.

۲- در مطلب صفحه اول منتشر شود تا همه ببینند.

۳- در حد کامنت بماند.

این دقیقا به رفتار روابط عمومی بستگی دارد. اگر انتقاد به حق باشد و استان پاسخی مناسب نداشته باشد به اسلایدر برده می شود. اگر پاسخ و انتقاد هر دو برای اطلاع خواننده لازم باشد آن را بعنوان مطلب به صفحه اول می بریم. اما اگر پاسخی قانع کننده به فرد داده شود یا انتقاد وارد نباشد پاسخ را در کامنت درج می کنیم و از آن می گذریم.

.

همین وضعیت برای تشویق استان هم صدق می کند. یعنی اگر بدانیم انتقادی بدون مورد و بی دلیل به استانی آسیب زده، قطعا ضمن درج در صفحه اصلی از استان رفع انتقاد می کنیم.

.

همه چیز به رفتار روابط عمومی بستگی دارد و مدیران روابط عمومی گمان نکنند اگر با ما ارتباط بگیرند مخابرات ایران آنها را مواخذه می کند. یا مدیر منطقه آنان را توبیخ می نماید. این کار اصولا جزو وظایف ذاتی روابط عمومی است.

.

حرف آخر ما با مدیران استانی است.

چنانچه از موضوعی در سایت بشدت دلگیر و یا ناراحت شدید روابط عمومی خود را توبیخ کنید.

.

اما راه حل چیست؟

کافی است مدیران روابط عمومی استانی در همین کامنت یک وسیله ساده ارتباطی به ما آدرس بدهند تا بتوانیم مطالب را قبل از انتشار برایشان بفرستیم.همین!
.

ضمن اینکه یادتان باشد ما هرگز منتظر رسیدن پاسخ نمی مانیم. سرعت خبرها زیاد است و آنان نیز باید حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پاسخ اولیه خود را ارسال کنند.

.

همه انسان های منصف را به قضاوت می خوانیم. ایا لازم است ما کار دیگری هم بکنیم؟

کامیاب باشید

سردبیر

تابستان ۹۸

******

توصیه به مدیران: شماره تلفن خود را در اختیار سردبیر بگذارید.ضرر نمی کنید.

1094670cookie-checkسردبیر – واقعا استان ها دیگر گله نکنند! شیوه کار ما تغییر کرده است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. محمد می گوید

    غلط املایی زیاد داری سردبیر‌جان

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      راست میگی عزیزم
      باور کنید از چش و چال افتادم.یعنی اصلا سر انگشتام از حس افتادن
      دو نفر یک ویراستار و یک رصدگر بعد از نوشتن من میرن سر مطلب و اصلاحش میکنن
      اما من اشتباهی قبل از ویرایش اونا منتشر میکنم
      بجای اینکه برای ویراستار بفرستم میفرستم روی سایت ….
      خستگی خطاها رو زیاد میکنه

  2. مینا می گوید

    سر دبیر سلام
    می شه لطفا از مخابرات بخواید شرایط پرداخت مسکن مهر رو اعلام کنند تا ببینیم می شه خرید یا نه
    آخه اینجوری بدون دونستن شرایط چطور ببینیم وسعمون میرسه یا نه ؟

نظرات بسته شده است.