مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر مخابرات خراسان رضوی: بازنشستگان گنجینه هایی سرشار از تجربه و تخصص هستند.

مخابرات ما- مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در دیدار با بازنشستگان گفت: بازنشستگان گنجینه هایی سرشار از تجربه و تخصص هستند.

مخابرات ما (مخابرات منطقه خراسان رضوی)- مهندس حسن اروجی در نشست صمیمی با اعضای کانون بازنشستگان مخابرات منطقه خراسان رضوی که در آن جمعی از مدیران مخابرات استان هم حضور داشتند ضمن تبریک روز تکریم بازنشستگان  با اشاره به اینکه تکریم، حفظ حرمت و کرامت بازنشستگان از ارزش‌های اصیل اسلامی و تکریم سرمایه‌های انسانی است بیان کرد: بازنشستگان، گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص هستند و می‌توانند با برخورداری از تجربه‌های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه است به جامعه و به ویژه شرکت مخابرات  خدمات مفیدی ارائه نمایند.

وی گفت : حل مشکلات بازنشستگان،‌با توجه به درخواست های آنان و پیگیری مسائل و مشکلات آنان از اولویت  های مخابرات منطقه خراسان رضوی است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی افزود:بهره گیری از تجارب پیشکسوتان به عنوان منبع تجربه می تواند فرصت های بزرگی را  برای هر سازمانی ایجاد کند و نیروهای جوان تر می توانند  با بهره گیری از تجارب و آموزه های این عزیزان گام های استوار تری در ادامه کار خود بردارند.

گفتنی است در ادامه این نشست صمیمی هر کدام از بازنشستگان به بیان خاطرات،دیدگاهها،مسائل و مشکلات خود پرداختند.

1096050cookie-checkمدیر مخابرات خراسان رضوی: بازنشستگان گنجینه هایی سرشار از تجربه و تخصص هستند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.