مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تصویب تعیین تکلیف نیروهای شرکتی در کمیسیون قانون مدیریت خدمات کشوری

مخابرات ما-مالکی

تابناک / نماینده مردم رشت در مجلس گفت: تعیین تکلیف نیروهای شرکتی در کمیسیون قانون مدیریت خدمات کشوری به تصویب رسید .
جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، حقوق های نجومی و عدم صرفه جویی دولت در هزینه کرد منابع را موجب هدررفت سهم بالایی از بودجه کشور دانست و اظهار داشت: دولت با یک خانه تکانی و با کاهش هزینه های غیرضروری می تواند طرح هایی نظیر همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را وابسته به تأمین منابع مالی آن به مبلغ ۱۰۰ هزار میلیارد تومان دانست و عنوان کرد: در شرایط اقتصادی فعلی و با کاهش میزان درآمدهای حاصل از فروش نفت بدون صرفه جویی بهینه در مصارف، اعتبارات اجرای این طرح تأمین نمی شود.
کوچکی نژاد رقم بودجه عمومی دولت را در لایحه بودجه سال ۹۸ معادل ۴۶۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: هم اکنون بیش از ۹۰ درصد از مجموع این مبالغ توسط دولت تحت عنوان حقوق کارکنان پرداخت می شود، بنابراین انتظار داریم بحث شفاف سازی پرداختی ها طبق قانون در دستور کار قوه مجریه قرار گیرد.
وی امتناع و بحث مقاومت دولت برای اجرای بحث شفاف سازی در پرداختی ها و حقوق را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: طبق مفاد قانون تمام پرداختی ها برای مشاهده آسان مردم باید در سایت ها قرار گرفته و بارگزاری شود اما دولت به دلایل مختلفی تاکنون از انجام این کار خودداری به عمل آورده است.
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه وجوه پرداختی به افرادی که از تاریخ بازنشسته شدن آن ها سال ها می گذرد با نرخ تورم و گرانی ها باید همخوانی قابل قبولی داشته باشد افزود: …

1102000cookie-checkتصویب تعیین تکلیف نیروهای شرکتی در کمیسیون قانون مدیریت خدمات کشوری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. محمدی می گوید

    با سلام . این مطلب اصلا راجب ما شرکتی ها نبود اصل مطلب رو که راجب ما شرکتیها می باشد رو قید کنید تا ببینیم کجا و برای کدام ارگان داریم عمرو جوانیمونو هدر میدیم بدون هیچگونه حق و حقوق واقعی .

  2. ناشناس می گوید

    این کجاش تعیین تکلیف نیروهای شرکتی بود؟

نظرات بسته شده است.