مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

امروزمدیر عامل جدیدرایتل معارفه شد.

مخابرات ما – امروز علیرغم تمام مخالفت ها،رایتل مدیر عاملش را معرفی کرد.

 

مخابرات ما (محمود) – مراسم معارفه مدیر عامل جدید شرکت رایتل امروز دوشنبه برگزار و  بر اساس تصمیم هیات‌مدیره  مینا مهرنوش به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

 .
پیش از این در خبرها به شناسنامه کاری مینا مهرنوش اشاره کرده بودیم لذا از تکرار آن خودداری می کنیم.اما توضیح اینکه ایشان با وجود داشتن مدرک دکترای اقتصاد بین‌الملل در حوزه تجاری سازی و بین‌الملل سازی استارتاپ ها و با  وجود اینکه سابقه عضویت در هیئت مدیره رایتل را داشته است توسط سازمان تنظیم مقررات  و ارتباطات رادیویی تایید نشده بود.این سازمان در اطلاعیه ای به قوانین مصوب گذشته اشاره کرده و خاطرنشان کرده بود که انتخاب مدیران و اعضای هیئت مدیره و حتی قائم مقام در اپراتورها باید با شاخص های سازمان تنظیم همخوانی داشته باشد.به بیان دیگر رایتل پیش از هر انتصابی باید تاییدیه سازمان تنظیم را اخذ کند.
در انتهای اطلاعیه سازمان تنظیم  نوشته شده بود چنانچه رایتل هنوز بر انتخاب مینا مهرنوش اصرار دارد باید او را به این سازمان معرفی کند تا مراحل مربوطه طی شود.
.
امروز هیئت مدیره رایتل نشان داد برای  انتصاب مینا مهرنوش  یک کلام و مصر است لذا به معارفه مدیر عامل جدید خود پرداخت .
.
متاسفانه در حوزه های اپراتوری و محدوده ارتباطات مخابراتی  قبلا  نیز شاهد این اختلاف رای ها بوده ایم  آنچه در سابقه ذهنی همه باقی مانده زیان فراوان اپراتور مربوطه بر اثر این اختلافات است.از جمله اختلافات سابق مخابرات با وزارت ارتباطات و نمونه های دیگر.
1102490cookie-checkامروزمدیر عامل جدیدرایتل معارفه شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. اصفهانی می گوید

    بسمه تعالی
    سردبیر محترم سلام
    احتراما ، آیا احتساب یک مقطع تحصیلی برای رزمندگانی که بیش از ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه دارند ،در شرکت مخابرات اجرا میشود یانه
    آیا این مقطع تحصیلی بالاتر توسط معاونت نیروی انسانی مخابرات ایران اعمال میشود یاتوسط مدیریت منابع انسانی مخابرات همان استان
    خواهشمندم ما را که در آستانه بازنشستگی هستیم کمک نمایید
    باتشکرفراوان از زحمات شما

  2. ناشناس می گوید

    توی این کشور آیا مردها مرده بودند که یک زن آمد مدیر عامل شد….وای … وای ….وای…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خانمها جوابی به این دوست بدجنس من ندارن؟

    2. ناشناس می گوید

      احتمالا یا مرده بودند یا تفاوتی با مردگان نداشتند.

    3. رصدگر می گوید

      ایا خوبه به عنوان رصدگر از این صفحه مخابرات ما پاکتون کنم؟؟!!?

نظرات بسته شده است.