مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نوشته های شما – اندر وصف آخر ماه و جیب های خالی

هر از چند گاه در میان مطالب ارسالی شما متن های لطیف و ملیحی توجه سردبیر را به خود جلب می کند. امروز نیز یکی از همین متون به دست سردبیر رسید شعری از برادر یا خواهر نازنینی  به اسم روشنگر که در کنار لطف و شیرینی آن دردجانکاهی را در خود دارد.

علاوه بر همه اینها شعر ارسالی نشانه ی ذوق همکاران مخابراتی است که هم اهل ادب هستند و هم اهل فن و استعاره!! خدا حفظتان کند دوستان عزیزتر از جان .

شعر را که خطاب به آقای صدری نوشته شده است به دستور سردبیر برای شما منتشر می کنیم تا مانند ما لذت ببرید:

تقدیم به آقای صدری
باز من این ماه را رفتم خطا                  چک کشیدم من به امید وفا
گفت پنج وببست حق را می دهیم        خویش را کردیم در وعده سهیم
اعتما آمد پدبد از اعتماد                      وعده ها رفتند یک جمله به باد
نه وبیست هم رفت ار سی هم گذشت      جیب ما از پول  رفت اندر پلشت
سعه صدری ندارم من تمام                گرچه صدری این ندارد اهتمام !!

1109270cookie-checkنوشته های شما – اندر وصف آخر ماه و جیب های خالی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    جناب سردبیر محترم می دانم شما دلسوز و پاسخگو هستید با شروع مدارس و بالا رفتن خرج و مخارج چرا مخابرات حقوق را نمی دهد سردبیر عزیز بخوان و پاسخ بدهید رد نشو با تشکر ها

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      باید مخابرات پاسخ بدهد
      یا فضا را شفاف کند تا ما هم بدانیم برای شما توضیح دهیم
      من نمیدونم دلیلش رو
      البته میشه حدس زد همزمانی حقوق با سود سهام
      ولی قابل قبول نیست

  2. ناشناس می گوید

    مراعات حال مخابرات و مدیرانش و سهامداران توسط مخابرات ما و عدم انتشار نظراتی که دعوت به تجمعی آرام می‌کنه، کمک به همکاران نیست، به زودی شاهد عواقب این مراعات خواهید بود.

  3. سمات می گوید

    سردبیر جان سلام شرمنده ام اما باور کن با اطلاع رسانی به عمق سیاهی وفاجعه روابط مافیایی در شرکت مخابرات هم میشه پی برد .امروز برای دومین مرتبه ساعت هشت ونیم صبح. رفتم بانک پارسبان سود سهام را دریافت کنم . کارمند بانک فرمود هنوز واریز نشده تا ساعت ده وسی دقیقه منتظر موندم گفتند واریز نشده که معاون شعبه تماس گرفت فرمودند از شعبه سردار جنگل جنب مخابرات که مبلغ یازده میلیارد تومان طی دو دقیقه به حساب واریز وبرداشت شده!!!!!؟یعنی که چه؟ همه تو کف شتاب عملکرد نظام بانکی بودیم !!!.یواش یواش کلمات ابکش سریال دیروز تبدیل به بزکش شد حالا بماند .الغرض ای کاش مدیریت مخابرات ومشاورین ایشان و معاونت مالی شرکت و مدیرکل امور مالی علیرغم تمامی تنگناها به اثرات ذهنی وبازتاب این نوع تامین نقدینگی وواریزسود سهام یا طلب سهامداران جز کمی می اندیشیدند .تا فردا که کفش اهنی بپوشم وسفره ونان وابی برداشته راهی بانک پارسیان بشوم حق نگهدارتان.ای کاش با تفاهم نامه ای خط اعتباری مرحله ای ایجاد ومعادل کل مبلغ سود سهام پرداختی به صورت یکجا از طرف بانک تامین مالی میشد ودر طول ماه تا مرحله پرداختی بعدی. از طرف شرکت به حساب واریز میشد .در این روش هم مراجعات کمتر جایگاه سهامدار جز محترم اعتبار شرکت وسهام ان افزایش و تداعی کننده عملکرد مقتدرانه مدیریت شرکت ومعاونت مالی بود.

  4. ج می گوید

    سلام.از دور پیداست شرکت مخابرات به سرنوشت هپکو گرفتار شده و یا برعکس دوستان عزیز ما ها هنوز بالاخره. یک مزدی تا اخر ماه می گیریم اونها بیچاره ها هوچ هوچ پس هنوز نا امید نباشید و به شکر اندرش مزید نعمت هنوز خیلی نگرانیها در انتظار مان هست صبوری پیشه کنید ودلتان را گنده وفربه……ود ر هر جیب دو دستمال برای اشگ پاک کردن..!!!!

  5. راستی اصفهان می گوید

    آقای صدری و اعضای هیئت مدیره مخابرات ایران واقعا از خودتان خجالت بکشید.
    آقای صدری شما که ادعای های زیادی میکردی که باید در حق همکاران مخابراتی جفا نشود، حقوقشان به موقع داده شود، همدلی و صفا در بین همکاران بوجود آید…
    آقای صدری این بود نتیجه وعده ها؟؟؟؟در ماهی که بیشترین هزینه ها را داریم، نه تنها فیش ها خالی است وخبری از بهروری شش ماهه دوم پارسال نیست، امروز ۳۱ هم هنوز حقوق ها را نداده اید؟؟؟

    1. مرلین می گوید

      لایک

  6. ناشناس می گوید

    تا وقتی افرادی از جنس خودمان بر مسند نباشند و حقوی که می گیرند با ما فرق کند هیچ وقت دلشان به حال من و شما نمی سوزد . کسی که جیبش پر از پول هست از حال روز من و شمایی که با چند تا بچه و شروع ماه مهر مواجهیم خبر نداره. شعار می دن که اول حقوق شرکتی ها بعد رسمی ها . چرا حقوق شرکتی ها رو به موقع نمی دن . چون دوست دارن . چون زورشون می رسه . تازه به این وسیله حقوق رسمی ها رو هم نمی دن و به این ترتیب آتش اختلاف داخلی رو روشن می کنن. همه چی شده شعار . از عزاداری بگیر تا رسیدگی به نیرو . باشه ما هم به خوبی و با تمام انرژی کارها رو انجام می دیم. !

  7. آسمان بی ستاره می گوید

    با سلام
    بیائید قبول کنیم که کار ما از شعر و کنایه و استعاره گذشته..
    ما به مداحی و اشک و ناله و آه محتاجیم…
    مخابرات در سرازیری قبر و سقوط.
    نفس های آخر مخابرات و ثروتشه…
    شدیم مشت حسن و گاوش….
    دیگر شانه ای مرهم دردم نیست تا بگریم… برایم دریاچه ی خشک شده ای نشانی دهید…

  8. نقی می گوید

    سلام برسردبیرمحترم و همکاران امروزهم حقوق و بهروری ۹۷پرداخت نشد یک مطلبی امروزدراینترنت خواندم نوشته بود۸۰درصداملاک کشور کاناداجزواستعمارملکه انگلیس هست ولی کسانی تو این کشورهستندچطوردررفاه هستندماکه میگویم زیر پرچم حق هستیم چطوراست که فقط۱۵درصد مردم در رفاه هستندبقیه مردم شب وروزکارمیکنیم فقط از گرسنگی نمیمیریم قضیه چیست مشکل کجاست.

  9. ناشناس می گوید

    بله سردبیر جان، با همین ادب و فن‌بیان، یه روز هم باید وصف چند ماه تعویق در پرداخت حقوق رو شعر کنیم و یه روز در کنار ادارات و مراکز مخابراتی وصف تعدیل شدنمون رو!
    با شعر و ادب و ادبیات به جایی نمی‌رسیم، اگه روزی برای گرگ شعر خوندین و شما رها و کرد و آسیبی بهتون نرسوند همون روز بیایید برای مخابرات شعر بسرایید.
    سردبیر جان ازتون خواهش می‌کنم تمام نظرات مخالف و تند در مورد عملکرد مخابرات و مدیرانش رو، تا جایی که مقدوره، منتشر کنید. اجازه بدید به جای انجمن‌های صنفی و تشکل‌های بی‌خاصیتمون، فضایی برای هماهنگی و حرکت بر علیه عملکرد مخابرات پیدا کنیم، قبل از اینکه خیلی دیر بشه، باور بفرمایید اون وقایع دیر خیلی زود اتفاق میوفته، حتی شاید پیش از بازنشستگیه شما و قبل از درک اون در بازنشستگی!

  10. منتظر گفتگو می گوید

    سیلست سهاممداران کجدارو مریض است که با تغییر نفرات و وعده های سر خرمن توخالی چند صباحی را سر می کند. از این مدیر عامل به اون مدیرعامل شاید فرجی شود. بعد از فیضی همه مدیرعاملان را برای سرگرم کردن کارکنان برای دو سال انتخاب کردند بعد از تشکیل چند جلسه صوری و تشریفاتی به سکوتی مرگبار رفتند. از مدیر روابط عمومی تا معاون مالی و مدیرعامل هرکدام مدتی وعده‌هایی دادند که حالا هیچ صحبتی از آن نیست. آخرین سوژه برنامه پرداخت حقوق همه تا ۲۵ هرماه بود که الان وارد ماه بعد شده. هیچ امیدی به این سیستم نیست فقط باید تاسف خورد که سرمایه های شرکتی عظیمی چون مخابرات را به باد دادند ملک و ساختمان را به نازلترین قیمت فروختند حالا هم این همه درآمد اصلا معلوم نیست به کدام چاهی ریخته می شود که انتها ندارد چون اگر حساب و خزانه ای بود تا حالا لبریز شده بود

    1. منتظر گفتگو می گوید

      باسلام خسته نباشید
      سردبیر محترم به نظرم منتشر نکردن یک نظر یا کامنت خیلی بهتر از انتشار ناقص آن است ما هیچ ناراحت نمی شویم لااقل اگر ویرایش هم می کنید کلمات به هم نریزه من متن و سه بار خوندم اصلا غلط املایی نداشت ولی در متن منتشر شده من خودم هیچ نفهمیدم موضوع چیه.

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        من ببینم موضوع چیه جواب میدم خدمت شما.
        بیشتر اوقات میخوام خبر بدم که پیام شما رسیده ولی نمی تونم منتشر کنم
        بذارین ببینم پیام شما چی بوده

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          دوست خوبم
          اتفاقا این کامنت شما رو من تایید کردم
          توصیه میکنم قبل ار ارسال یک بار بخونین خودتون
          اتفاقا جزو کامنتهایی است که شاید دست نخورده
          می بینید که تو در تو نوشتین حتی یک اینتر بینش نذاشتین و …
          کامنت خود شماست.موردی هم برای انتشارش نداشتیم

    2. منتظرمرگ می گوید

      سلام ودرودبرسردبیرمحترم وآقای منتظرگفتگوچقدرزیبا وگل گفتی این کسانی که مخابرات رابه این روزانداختندازدشمن بدترهستند.

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        قابل توجه نویسنده کامنت
        دیدی مفهوم بود؟

نظرات بسته شده است.