مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

توضیح در بی‌معنا دانستن ادغام الکامپ با تلکام

مخابرات ما – دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران پیرامون گفت‌وگویش با تیتر “ادغام تلکام و الکامپ همانقدر عجیب است که ادغام تلکام با صنعت مقنی‌گری!” توضیح داد.

مخابرات ما ( محمد -سیتنا) -در پی انتشار صحبتهای مهندس فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران با تیتر “ادغام تلکام و الکامپ همانقدر عجیب است که ادغام تلکام با صنعت مقنی‌گری!”، وی در توضیح تکمیلی  گفت: بنده در توضیح بی ربط بودن ادغام این دو نمایشگاه مثال مقنی‌گری را از این رو استفاده کردم که ارتباط صنعت مقنی‌گری با صنعت مخابرات وجود کانال است ولی در کانال‌های صنعت مقنی‌گری آب جاری است ولی در کانال‌های صنعت مخابرات، سیگنال‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در جریان است، لذا به صرف وجود کانال در این دو صنعت امکان ارتباط این دو وجود ندارد.

وی تاکید کرد: بنده قصد بی احترامی به مجری نمایشگاه الکامپ را نداشتم و صرف استفاده از این مثال در حوزه‌ی نمایشگاهی برای بی ربط جلوه دادن این دو صنعت از نظر نوع محتوا و بازدیدکننده با هم بوده است.

رستگار تاکید کرد: نظر به اینکه سندیکا و سازمان نظام صنفی تشکل‌های خصوصی هستند و از بلوغ کامل برخوردارند، لذا در رابطه با فعالیت‌هایمان نیاز به قیم برونی نداریم و تصمیم‌هایمان را در تعامل بین تشکلی خواهیم گرفت.

***

1109400cookie-checkتوضیح در بی‌معنا دانستن ادغام الکامپ با تلکام

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.