مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش شما از جلسه دیروز در مخابرات منطقه مازندران.

مخابرات ما- روز گذشته در استان مازندران جلسه ای با حضور مدیران مخابرات استان برگزار شده است که گزارش آن را به قلم یکی از حاضران می خوانید.

 

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ در ۲:۳۵ ب.ظ

سلام جلسه ویدئو کنفرانس مدیرعامل مازندران برگزار شد و پیرامون اماکن رفاهی و مسائلی چون مزایای استخر و غیره ، سختی کار، مشکلات کارگزاران و نیز طبقه بندی مشاغل بود و مدیرعامل در خصوص طبقه بندی مشاغل تاکید کردند که چون تعدادی نیروی مازاد داریم مخابرات طی توافقی که بعمل آورده تنها میتواند بر اساس چارت خود افرادی را تحت عنوان کارشناس حرفه ای جذب کند.

ملاک ارزیابی را ایشان همان فرمهای قبلی و امتیازاتی که همکاران گرفته اند اعلام کردند و اشاره کردند که خودشان در کارگروه ارزیابی قبلی حضور داشتند و در ارزیابی افراد در حق کسی اجحاف نشده و تبعیضی نشده و تنها جایی که دو نیروی مشابه با شرایط یکسان داشته اند یکی آقا یکی خانم به دلیل اینکه آقا سرپرست خانوار بوده ایشان انتخاب شده و در این مورد بوده که در حق آن خانم اجحاف شده. تاکید کردند که هیچ نیروی خارجی در انتخاب افراد دخالتی نداشته و خود کارگروه افراد را انتخاب کرده. و مخابرات ایران منتظرند تا اطلاعات افراد کامل شود تا آنها منابع مالی اش را تامین کنند. در ادامه مهندس اصغرپور فرمودند فعلا جزییات جدیدی از مهندس صدری دریافت نکردند تا ببینند لیست قبلی باید اصلاح شود یا از ابتدا لیست را تصحیح کنند. ایشان چنان موضع گیرانه حق را به خودشان و مدیرانشان دادند در حالی که حرفهایشان با مدیرعامل قبلی که ۸ ماه قبل بازنشسته شدند ضد و نقیض بسیار دارد. انتخاب افراد توسط کارگروه و به تشخیص آن در اینکه کدام فرد فعال تر و کاراتر است کاملا ناعادلانه و بی اساس است.
افراد می بایست تنها بر اساس ملاکهای اصولی چون سابقه، مدرک و معدل دسته بندی می شدند نه بر اساس نظر مدیران یا افراد حاضر در کارگروه تشخیص. مدیر عامل گویی از دلایل اعتراض همکاران بی اطلاع بودند از اینکه ناعادلانه ست تا افراد گزینشی و سلیقه ای در لیست قرار بگیرند کارگروه ایشان چطور و بر چه اساس به درستی تشخیص دادند که همکاری کارایی لازم را دارد یا خیر.

جناب مهندس اصغر پور اصلا شما من را تابحال میشناسید که در مورد کارم امتیازی برایم تعیین نموده اید و به آن صحه گذاشته اید؟
ایشان نگفتند که چرا مراکز شهر ما سهمیه ای به آنها اختصاص داده نشد و اکثر افراد از ستاد و از نورچشمیهای رئیس بودند؟ این عدالتی است که مدیرعامل صدری به آن تاکید دارند؟
با صحبتهای ایشان همکاران شرکتی عوض اینکه آرامتر بشن نگران تر شدند.
ضمنا در خصوص حقوق کم فرمودند این مسئله هر سال حرفهای تکراری همه است پارسال میگفتید با ۱۵۰۰ حقوق کفاف زندگی مان را نمیدهد و امسال هم که شده ۲ میلیون باز هم همین را میگین و این هر سال ادامه داره. گفتند دوره پیمانکار هر پیمانکار هر تعداد خانواده شو بعنوان نیرو آورده و با حداقل دستمزد کار کرده وقتی مخابرات خصوصی شد مخابرات دچار نیروی مازاد شد و ایشان پاسخ ندادند که چرا در سالهای بعد بیش از هزاران نیروی دیگر وارد مخابرات شده اند.
مهندس صدری کارشناسانی که به تشخیص کارگروه طرح،به عنوان کارشناس حرفه ای تعیین می شوند می بایست در تمام بخشها کار تخصصی ارائه بدن و افرادی که به بهانه نبودن چارت و تشخیص تیم کارگروهتان حذف شده اند نیز ازین پس با حذف عنوان حرفه ای از عنوان خود تنها به همان کار کارشناس معمولی در کارهایشان بسنده می کنند چون به تشخیص همان کارگروه بعنوان فردی متخصص شناخته نشده اند.

از نویسنده واقعا تشکر می کنیم که زمان زیادی را برای نوشتن گزارش صرف کرده اند.

 

1109640cookie-checkگزارش شما از جلسه دیروز در مخابرات منطقه مازندران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.