مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نامه شورایعالی تشکل های کارگری مخابرات ایران به وزیر ارتباطات

1110780cookie-checkنامه شورایعالی تشکل های کارگری مخابرات ایران به وزیر ارتباطات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. سمات می گوید

    سردبیر جان رصد گر عزیز سلام فکر کنم اجازه داشته باشی این تیتر را منتشر کنی.همکاران عزیز کسی میدونه چرا سهام مخابرات طی دو ماه گذشته صد درصد رشد کرده یعنی از ۲۳۰تومان شده۴۶۰تومان؟ خبری تو مخابرات شده؟سهام همراه اول از۱۲۲۰شده۱۴۳۴ تومان تقریبا۲۰درصد ! وقتی یه همچنین رشدی اتفاق میافته حتما خیلی خبرها پشت پرده است .با شرایط شرکت وعدم وجود نقدینگی وبدهی به همکاران وکلی دیون اوراق صکوک ونارضایتی بازنشستگان وپیمانکاران و کارکنان مخابرات روستایی ومشکلات شرکتی ها و…این رشد قیمت سهام کمی تامل برانگیزه!.بدتر اینکه با همین روند اگه سهام رشد کنه وانتظارات سهامداران برای میزان سود بالا بره! امسال که هیچ !سال اینده احتمال افزلیش رفاهیات وانجام اقدامات اساسی برای تغییر وضعیت کارکنان وترمیم حقوق اونها بسیار ضعیف خواهد بود .

  2. شرکتی می گوید

    سردبیر برگرددددددددد
    ببخش که ما اینقدر پرتوقع هستیم ولی به خدا جز شما هیچ کی جوابی نمیده
    بیا بگو طرح طبقه بندی چی شد دوهفته تا حقوق مهر مونده
    برگردددددددددد

  3. کسری می گوید

    سلام سر دبیر
    کجایی ؟
    این رصد گر هیچی به ما نمی گه زودتر بیا
    چرا این روزا بدون شما اینقدر دیر می گذره
    خیلی دوستون داریم

    1. رصدگر می گوید

      ???
      میان غصه نخور. اخه مشکل اینجاست که سردبیر بدون تایید به من اجازه انتشار اخبار اختصاصی رو نمی دن

  4. پانیدا می گوید

    سر دبیرم کجایی دقیقا کجایی
    کجایی که بی تو دلمون گرفته زودی بیا
    همش استرس داریم طرح به کجا رسید ؟چی شد ؟شامل کیا می شه ؟
    شرایطش چی هست ؟
    اجرا می شه ؟
    یا همه سر کاریم ؟
    مهندس کجایی یه خیر واسمون بذار خواهش می کنم

    1. رصدگر می گوید

      ??والا دقیقش رو بخوای تو جاده!!

  5. ناشناس می گوید

    سلام اگر وزیر محترم سری به نوشته های این سایت می زنند توجه نمایند که فشار بسیار زیادی به کارکنان از بابت عدم اجرای ایین نامه ۸۹ می گذرد باید سران ستاد اجرایی را ملزم به اجرای ایین نامه بکنند .

  6. ناشناس می گوید

    سلام.حتما انشااله کلیه بازنشسته ها و کارکنان در حمایت از احقاق حق و تمکین از قانون ودر زیر چتر قانون با قدرت تمام اماده همه نوع همکاری و حمایت. از شما مدافعین حق. از مظلومترین و ابرومندترین و ارام ترین قشر جامعه وبا حمایت وزیر محترم. هستیم.انشااله.

  7. ناشناس می گوید

    سلام به همکاران گرامی ، باز مهندس صدری تا آن. قدمی برای پرسنل شرکتی بردارد ، آقای رضا پایست و تشکل ها یاد معوقات افتادن ، و زمان تجمع را در مهمترین ماه ، که برای نیروهای شرکتی حیاتی هست گذاشتند ، یکی نیست به این همکاران بگوید ، شما که این همه سال صبر کردید دو ماه دیگه هم روی آن ، چرا هی با این کارها تون ، روند کار نیروهای شرکتی را کند می کنید ، آدم شک می کنه از برادری شما ، خدا کند اشتباه برداشت کرده باشم

    1. ناشناس می گوید

      آخه عزیز این فرمایش رو اول شهریور هم داشتید، اون موقع هم مدعی بودید مهندس صدری وعده آخر شهریور رو داده، اوایل مهر ایشون اعلام کرد روند شروع شده ولی با همون ابهاماتی که دو سال پیش گفت داره حل میشه و زمان اجراش هم که مشخص نکرد! اگه دو ماه دیگه هم مثل همین امروز بود چی؟ یعنی شما میفرمائید هیچ کس هیچ حرکتی انجام نده اون هم صرفاً با خوشبینی شما به سخنان مدیرعامل!؟ مدیرعاملی که بارها و بارها اثبات کرده حرفش حرف نیست!!!؟؟؟

    2. ناشناس می گوید

      دوست عزیز آیین نامه ۸۹ ربطی به وضعیت شرکتی ها ندارد حقی که از ما ضایع شده باید به ما برگردانند

    3. مریم می گوید

      دقیقا. به ما نود و دو ها هم گفتند که دائمی میشیم. جالبه اینه که آقای مهندس صدری در صفحه اینستاگرام شون هم گفتند تا جوانان بدونن نزد شرکت ارزش دارند !!!! بعد از یه ماه هم خودتون نتیجه را دیدید.

  8. کارگر می گوید

    سلام. شورای عالی خود را در برج عاج میبیند. توهم و تفکر آنها این است که سطح همه پایین تر است. الفبای کار را بلد نیستند ….. جز حرکات پوپولیستی، افسوس که مسئولین به اینها بها میدهند و در مقابل آنها هم جولان میدهند و این شرکت را به خاک سیاه مینشینند.

  9. رحیم می گوید

    کاش درامضا دقت میکردن چون برای مقامات بالاترازخود نباید ازطرف امضاشود وبایدحتمن خودرئیس امضاکنند

  10. ناشناس می گوید

    یک زمانی قرار شده بود مجوز تجمع مسالمت آمیز گرفته شود و بعد آن تجمع شود …. چی شد پس؟

نظرات بسته شده است.