مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبری بد برای دارندگان گلکسی S6

مخابرات ما-مالکی

گلکسی اس ۶ اولین محصولی بود که توانست تمامی مشکلات وانتقاداتی که به سامسونگ در زمینه طراحی و جنس بدنه تلفن هایش میشد را پاسخ و با استقبال زیادی مواجه شود.

سامسونگ برای اولین بار گلکسی اس ۶ را در سال ۲۰۱۵ معرفی و روانه بازار کرد که توانست پیشرو زبان طراحی جدیدی برای محصولات سامسونگ باشد چرا که پس از گذشت چند سال همچنان سامسونگ تلفن هایش را با ظاهری همانند اس ۶ طراحی و تولید میکند حال در تازه ترین خبر ها به نظر میرسد پشتیبانی رسمی از این گوشی توسط سامسونگ به پایان رسیده است وکاربران باید تلفن همراه خود را با مدلی جدیدتر تعویض کنند.

سامسونگ برای این گوشی ۲ سال پشتیبانی سیستم عامل(انتشار نسخه های جدید اندروید) و یک سال پشتیبانی امنیتی را انجام داده است و این گوشی به پایان کار خود رسیده است اکنون نیز با توجه مستندات موجود این تلفن آخرین بروزرسانی امنیتی خود را در اسفند سال گذشته دریافت کرده است با این حال ممکن است سامسونگ در آینده یک بروزرسانی تکمیلی که شامل برخی از قابلیت های اندروید ۸ میشود را برای این تلفن منتشر کند.

لازم به ذکر است سایر تلفن های خانواده گلکسی اس ۶ که شامل گلکسی اس ۶ اکتیو وگلکسی اس ۶ اج میشود همچنان بروزرسانی های امنیتی را دریافت میکنند چرا که این تلفن ها دیرتر ازاس۶ معرفی شده اند با این حال با توجه به گفته های سامسونگ بعید به نظر میرسد این تلفن ها نیز عمر چندانی در زمینه بروزرسانی داشته باشند.

در نهایت برای آندسته از کاربران که علاقه مند به بروز بودن گوشی خود هستند توصیه میکنیم به سراغ استفاده از رام های سفارشی بروند.

1112700cookie-checkخبری بد برای دارندگان گلکسی S6

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.