مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

باز هم نظرسنجی های بی سرانجام در مخابرات ایران.

مخابرات ما – باز هم دعوت به نظرسنجی در حالی که هیچ یک از نظرسنجی های قبلی منتشر نشده.

 

مخابرات ما- هر چند روز یک بار پیامکی از بخش های مختلف مخابرات ایران برای کارکنان می رسد که از آنان دعوت می کند در نظرسنجی شرکت کنند.

بطور مثال به این دعوت توجه کنید:

 

همکار محترم با سلام؛
بدینوسیله از شما دعوت می شود از طریق لینک زیر در نظرسنجی خدمات درمانی تکمیلی بیمه معلم مشارکت فرمایید. پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزاریم.
شماره پشتیبانی : ۰۲۱٫٫٫٫٫
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران

http://tehran.tci.ir/?pageid=1934

بحث ما در مورد روابط عمومی نیست که به حسب وظیفه ذاتی خود باید این نظرسنجی ها را انجام دهد بلکه حرف ما با مرجع اصلی برگزار کننده این نظرسنجی هاست.

در حقیقت یک سوال ساده از برگزار کننده نظرسنجی داریم: چرا؟

چرا نظرسنجی را برگزار می کند؟

اگر نظرسنجی ها با اندیشه بهبود در شرایط خدمات درمانی و بیمه های مربوطه است باید حداقل یکی از نظرسنجی های قبلی را منتشر می کردند و در ذیل آن نیز توضیح می دادند که بر اساس این نظرسنجی چه شرایطی بهبود یافته است.

.

حالا که مدیران اصولا با سکوت روزگار می گذرانند جهت سوال را به کارکنان بازمیگردانیم و از همکاران خود می پرسیم که:

تاکنون در چند نظرسنجی شرکت کرده اید و نظرات شما در چند نظرسنجی مورد دقت سازمان قرار گرفته است؟

.

ما آماری از تعداد شرکت کنندگان در این نظرسنجی ها نداریم وگرنه می شد نتایج حاصله را پیش بینی کرد!

 

1113590cookie-checkباز هم نظرسنجی های بی سرانجام در مخابرات ایران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. اکبر می گوید

    ینی خدا وکیلی این چه وضعشه نه حرفی نه خدماتی نه هیچ چی اونوقت تو دوماه ۳۵ هزار تومان پول زور بدی که اگه ندی تلفنت قطع میشه واقعا حالا این پول زور اسمش و چی گذاشتین.

  2. ناشناس می گوید

    لطفا اول در ۱۱۸ رو گل بگیرید که هر شماره ای که می ده یا اشتباهه و یا هیچکس جواب نمی ده؛ و بعد هم در کل مخابرات را‌.
    من ساکن همدان هستم. برای من پیامک آمده که با کد ملی شما یک شماره ثابت ثبت شده و اگر این شماره مال شما نیست؛ با ۲۰۲۰ تماس بگیرید و یا با در دست داشتن کارت ملی؛ به مخابرات مراجعه کنید. خدا رو شکر نه ۲۰۲۰ پاسخگو هست و نه مخابرات و نه پست بانک. اولا چرا حواستون رو جمع نمی کنید تا کدملی یه نفر دیگه رو اشتباه توی سیستم وارد نکتید. دوما چرا پاسخگو نیستید. اینه دولت الکترونیکتون!!!واقعا مگه ملت بیکارن که دنبال گنده کاری شماها راه بیفتند؟

  3. Goli می گوید

    شرکت مخابرات در حال حاضر از مزخرفترین سازمان های دولتی است که با به اصطلاح حذف کاغذ خود را از پاسخگویی درست به مشتریان فارغ کرده.وقتی شما قبض کاغذی به مشتری نمی دهی و از ظرفی پیامک هم برای فرد نیامده،طبق چه مجوزیدر این شرایط کرونایی برای کتمرین مبالغ اقدام به یکطرفه کردن خط میکنید.یا با دریافت این هزینه ها،این چه اینترنت بی کیفیت و مرتب در حال قطع شدنی است که به مشتری ارائه می دهید.

    1. ناشناس می گوید

      دقیقا

  4. م م می گوید

    اگر سلام واجب نبود
    هیچ سلامی برای شما مخابراتی های بی انصاف خدا نشناس نمی فرستادم
    مثلا برای دهه فجر بسته ۳گیگ اینترنت رایگان تخصیص دادند که تا این لحظه ۲۲بهمن ۹۹ساعت ۱۴/۴۵ دقیقه هر بار متصل شدم هیچ صفحه‌ای رو نتونستم باز کنم
    یک کلام ختم کلام حرام تان باد آنچه را که از بیت المال با خود میبرید
    اینهم از اینترنت وای فای خانگی تون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      م م عزیز
      دوست خوبم- باور کنید ما نسبت به همراه اول هیچ نفوذی نداریم و کاری نمی تونیم بکنیم.
      تو رو خدا در مورد مشکلات همراه اول از ما بگذر.

      خوانندگان مخابراتی-
      این پیام مردم است. یک واو هم جابجا نکردم چون حرف مردم بود.
      باید چه کنیم؟

  5. ناشناس می گوید

    مزخرف تر از سیستم اداری ایران هیچ جا نیست

  6. حسین فجرک می گوید

    سلام اقا با کد ۷۹۴۴۱۶ و۷۹۴۷۹۰و۷۹۴۰۴۱ چندین روز به خرابی تلفن اطلاع دادیم وبه سایت ۲۰۲۱ گفتم که تلفن را برایمان برعکس یکطرفه کرده اند یعنی از بیرون با ما نمیتوانند تماس بگیرند حتی کد اپراتور ۱۰۲ در سایت ۲۰۲۱بسیار برخورد بد با من کرد من اولا از این انسان که بعید بدانم انسان باشد شکایت دارم هرچی به همه شون میگویم بابا من خانمم کرونایی شده در اتاق زندانی وقرنطینه است با دنیای بیرون یکهفته است با تلفن فقط تماس داره خوب آدم دیوانه میشه همون را هم نداشته باشه که الان آنرا هم گرفته اند وکلا خط قطع شده از امروز اگر خدا را میشناسید سریعا خطمان را درست کنید مسلمانید این کار را امروز انجام بدهید

  7. ssorayya می گوید

    آخه این مدیران محترم در زمان انتخاب شرکت بیمه معلم آیا از کارکنان نظر سنجی کردن که الان در مورد نحوه خدمات رسانی این شرکت میخوان نظرسنجی کنن؟ یعنی خودشون هرجوری دوست دارن میبرن و میدوزن و برای اینکه موضوع بزعم خودشون خالی از عریضه نباشه و البته در اذهان عمومی هم خودشون رو مقید به اصول مدیریت مشارکتی بدونن به سراغ اینچنین نطرسنجی هایی میرن. اگر بفرض مثال اومدیم گفتیم نخیر از خدمات راضی نیستیم وجدانا چقدر به این نظرات کارکنان اهمیت قائل میشن و سراغ شرکتهای برند و معتبر بیمهخ میرن برای سال بعد؟!!!!!

  8. ناشناس می گوید

    نه آقا ! میخوان از طریق نظر سنجی مخالفها را از بین ببرند.

    1. امیر می گوید

      دقیقا

  9. ناشناس می گوید

    یک عده کارمند بیکار دارند می خواهند که سرشان به همین نظرسنجی ها مشغول باشد.

نظرات بسته شده است.