مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- سلام بر اهالی برنامه ریزی در مخابرات.

مخابرات ما (سردبیر) – امروز در تقویم ما روز آمار و برنامه ریزی است. به همه اهالی برنامه ریزی در شرکت مخابرات ایران این روز را تبریک می گویم و ارزو میکنم تلاش هایشان به ثمر بنشیند.

 

مخابرات ما (سردبیر) -اجازه بدهید این مطلب را با سلام به دوستان برنامه ریزی در مخابرات شروع کنم.کسانی که آرام و آهسته کار می کنند، در زیر جلد مخابرات حرکت می کنند ولی هرگز دیده نمی شوند.

ابتدا از معاونت راهبرد شرکت مخابرات ایران شروع می کنم.خسته نباشید محکمی به دکتر نبی زاده و همکاران معاونت راهبرد  شاید بتواند خستگی کارهای جدید را از تن بیرون کند. در طی دو سه سال گذشته حرکت های خوبی از این معاونت دیده می شود. راستش در شیوه های جمع آوری اطلاعات و جداول درخواستی، زیرکی خاصی می بینم که امیدوارم هدفمند باشد.بهر حال اگر برنامه ریزی و یا همان راهبرد حرکت کند، ماشین مخابرات به مقصد حرکت خواهد کرد.اما رسیدن به مقصد ابزارهای دیگری هم نیاز دارد.

اما در قدم بعدی ادارات برنامه ریزی در استانها دیده می شوند که باید تلاش هایشان مورد تقدیر قرار گیرد.به آنان نیز می گویم خسته نباشید.

بار دیگر روز آمار و برنامه ریزی را به همه اهالی این جزیره تبریک می گویم.

راستش سال هاست در اداره برنامه ریزی یکی از استانها کار میکنم. از نزدیک تلاش همکارانم را دیده ام.بهمین دلیل امروز در محل کارم مراسم مختصری تدارک دیده ام تا ضمن تشکر از آنان، همه همکاران برنامه ریزی در سراسر کشور را در این مراسم شریک کنم.کاش می توانستم همه برنامه ریزان مخابراتی کشور را یک جا جمع کنم.

سردبیر بار دیگر به همه اهالی برنامه ریزی این روز را تبریک می گوید.

موفق و بهروز باشید

سردبیر شما

یکم ابان ۹۸

 

1116000cookie-checkسردبیر سلام می کند- سلام بر اهالی برنامه ریزی در مخابرات.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    مگه مخابرات برنامه ریزی هم داره؟؟؟؟؟؟

  2. کارمند کوچولو می گوید

    سلام سردبیر جان خودت تو اداره برنامه ریزی کار میکنی لذا این روز رو به شما وهمکارانتون تبریک میگم
    ولی خدا وکیلی این ادارات در استانها تا بحال چه برنامه ای رو تدوین کرده اند . جمع آوری اطلاعات دایری وپروژه ها وارسال به مخابرات ایران که نشد برنامه ریزی
    اصلا با این وضعیت مخابرات مناطق مخابراتی حق برنامه ریزی دارند یا فقط یکسری تکالیف دایری و… از تهران بهشون تکلیف میشه واونها باید گزارش اجرای تعهدات استان رو جمع کنند وبه تهران بفرستند
    لذا زیاد نباید ادعای برنامه ریزی داشته باشیم ومعاونت راهبرد هم که ظاهرا فقط کارش شده که به استانها نمره وامتیاز بده وبس

  3. ناشناس می گوید

    شاید بتوانیم در این تردید کنیم که شرکت مدیریت شبکه، مدیریت فناوری، مدیریت تجاری، مدیریت مالی یا مدیریت تامین، مدیریت منابع انسانی و … داره یا نداره ولی در این اصلا نمیتوانیم شک کنیم که راهبرد و برنامه ریزی! مطلقا نداشته و نداره. دلایلش هم شفاف و واضح. ولی من صرفا با ملاحظه مشاوری که این حوزه داره و کیفیت کارش میتونم بگم که در حوزه راهبرد کاملا سر کار هستیم.

  4. منتظر گفتگو می گوید

    باسلام خدمت سردبیر محترم. شما ریس اداره برنامه ریزی مشهد هستید چون در یکی از ارجاعات نامه های آقای نبی زاده دیدم زمانی که در مرخصی بودید کارتابل را بازدید کرده و نامه ها را ارجاع داده بودید( ارجاع دهنده : …) باید یه خسته نباشید اساسی به شما گفت چون بار کار سنگین سایت و کار اداره برنامه ریزی که اخیرا با سامانه سی جام هم سنگین تر شده همه را انجام می دهید. درود

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم از لطف شما
      خوشبختانه همکاران خوبی دارم که برای کار اداری کمک می کنند.من هم دغدغه ندارم ولی سخت است

  5. منطقی می گوید

    سلام برسردبیرمحترم من حداقل بالای ۲۵سال فنی هستم من با اداره برنامه ریزی کنترل پروژه ایزو ارزیابی توسعه قدیم و نگهداری و تازه معاونت تجاری هم نرفتم که یک اداره موازی با امور مشترکین هست کار نکردم .کدام برنامه ریزی کدام راهبردباباجان این خبرهاراننویسیدازمخابرات چیزی نمانده نه اعتباری نه اعتمادی نه وجهه اجتماعی نه پرستیژی نه برندمعتبری نه دستمزدی درست حسابی به چه چیز مخابرات افتخار کنیم آن مخابرات که شما می شناسی دیگه مرده وبه خاک سیاه نشسته هرکس این کارمند را تایید پیکنیک احسنت بنویسدیاقبول نداردپاسخ منطقی دهد.

  6. احمدی شرکتی می گوید

    تعریف برنامه ریزی به زبان ساده :
    کاری که با پونصد میلیون میشه جمعش کرد اونقدر لفت و لعاب ندی که از اخر با ۵ میلیاردم نشه کاری واسش کاری کرد

  7. ناشناس می گوید

    ا سلام
    برای گرفتن حق وحقوق ورفاهیات از سال ۱۳۸۹ تاکنون باید بخدمت آقای رئیسی (رئیس محترم قوه قضائیه ) یا مدیردفتر ایشان آقای اسماعیلی که سخنگوی قوه قضائیه نیز میباشد رسید .
    کارگران شرکت صنایع آذرآب ایران -شرکت هپکو اراک ازاین طریق پیگیری کردند تابه نتیجه رسیدند .

  8. ماهان می گوید

    سلام
    امروز جلسه ویدئو کنفرانسه از جلسه چه خبر؟

  9. بازنشسته می گوید

    سلام یادم میاد سر کلاس. درس استاد گفت در یه شرکت پست معاونت صادرات به کانادا وامریکای مرکزی دایر شده بود .با من مشاوره کردن گفتم یه دستگاه از محصولاتتون رو همراه مسافر بفرستید همین کشورهای اطراف ببنید اصلا اجازه ورود وترخیص بهتون میدن بعد..حالا شرکت فقط شده معاونت تجاری!کدام تجارت!؟ معاونت منابع انسانی!کدام منابع انسانی!؟معاونت مالی!؟معاونت برنامه ریزی وراهبرد!؟معاونت …معاونت…بالشخصه اعتقاد راسخ دارم همه این تشکیلات ناشی از قراردادی بود که با اون شرکت… منعقد شد وکل سیستم وبرنامه های یه شرکت خارجی رو برای مخابرات کپی کردن که اصلا سنخیتی با وضعیت ما نداشت الاایحال با ادغام چند تا از این معاونت ها وتعدیل طیف زیادی از نیرو های بیکار در شرکت میتوان چند صد میلیارد تومانی صرفه جویی کردکه البته باز به عنوان مشاور از درب خارج واز پنجره با زور ولابی وارد میشن.متاسفم برای کشوری که زیادی جمعیت اون باعث میشه نتونیم از نیروهای متخصص واقعی خارجی استفاده کنیم فقط منابع جهت تامین نتن گروه های خاص باز توزیع میشه.اقای.. ۱۵سال یه قدم موثر برنداشت ارتقا پیدا کرد به معاونت اونوقت از مدیر بعدی میخواست کارهایی رو که محافظه کارانه بهش توجه نداشت وبه میزش چسبیده بوداون شجاعانه مطرح کنه .و…

  10. ناشناس می گوید

    سلام جه خبر از رفاهیات بازنشستگان امروز یکم ابان

نظرات بسته شده است.