مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارتباطات در مسیر توسعه

تغییر و حرکت، همیشه حال آدم‌ها را خوب می‌کند و انرژی بیشتری برای حرکت‌های فردی و گروهی ایجاد می‌کند، اما گاهی تغییراتی که در جامعه روی می‌دهند به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم و مناسب، شرایط را از آرامش به فضای پرتنش تبدیل می‌کنند.

مخابرات ما

شرایط نامساعد اقتصادی، از همان تغییراتی بود که زندگی فردی و اجتماعی ما را تحت تأثیر قرارداد و همه سعی کردند برای گذران امورات خود ، به دنبال راه‌حلی باشند.در این میان بخش مهمی از رونق اقتصادی، فعالیت شبکه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که مهم‌ترین عامل بقایشان، استفاده از مدل‌های جدید و مدیریت بهتر، در کاهش هزینه‌هاست.

از سویی دیگر، با توجه به ساندویچی شدن بودجه‌های دولتی و غیردولتی، مدیریت هزینه‌ها، به معادله‌ای چندوجهی تبدیل‌شده است و تنها سازمان‌هایی می‌توانند نان‌آور سفره اقتصاد باشند و میوه خدمت، به مردم هدیه دهند که به کار تیمی و یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها ایمان بیاورند. همچنین با هماهنگ کردن نیروهای انسانی و مالی، دست از گزافه‌های اداری و غیرضروری، بردارند و با ایجاد تعادل میان درآمد و هزینه‌ها، از ارتباطات همسو، امیدبخش و خلاق استفاده کنند.

خدا را شاکریم که اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، با استفاده از تجربیات گذشته، تغییر نگاه و فعالیت همه‌جانبه، توانست با تکیه بر مدل‌های علمی و کارآمد، از سه عنصر روابط عمومی سازمانی، تجاری و تبلیغات، استفاده حداکثری کند و ضربان فعالیت، در روابط عمومی‌های شرکت مخابرات ایران را، در سراسر کشور، تندتر کند.

حال به‌جرئت می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم و به ذی‌نفعان شرکت مخابرات ایران بگوییم؛ ابتدا انگشت اشاره، برای کاهش هزینه‌ها را، به سمت خودمان نشانه گرفتیم و معتقدیم برای خدمتگزاری باکیفیت، نیازمند تلاش بهینه و فراگیر هستیم.

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران علاوه بر کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد، برای سومین بار متوالی، در سال ۹۷ نسبت به سال۹۶، ۲۶۰ درصد کاهش هزینه داشته است.

این صرفه‌جویی ارزشمند، با چاشنی افزایش بازدهی، مسیر حرکت را، به سمت توسعه همگانی و خدمت مؤثر به همکاران و بازنشستگان، هموارتر کرده است.
بی‌شک این اتفاق مبارک و سربلندی، مدیون تلاش‌های همکاران روابط عمومی مخابرات ایران و سایر استان‌ها است. از همه شما سپاسگزارم و معتقدم هر قدمی که برای پیشرفت ایران اسلامی، برداریم، لطف الهی را شامل همه ما خواهد کرد.

1116630cookie-checkارتباطات در مسیر توسعه

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.