مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات خراسان رضوی آماده خدمت شبانه روزی به زائرین امام هشتم.

مخابرات ما- این هفته همزمان به سالروز شهادت اما هشتم (ع) و رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن(ع) استان خراسان رضوی شلوغ ترین روزهای خود رامی گذراند.مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی برای خدمت رسانی به زائرین اعلام آمادگی کرده است.

مخابرات ما- مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت آماده ارائه خدمات شبانه روزی ارتباطی به میلیون ها زائر امام مهربانی ها هستیم.

مهندس حسن اروجی ضمن تسلیت رحلت رسول اکرم (ص)،شهادت حضرت  امام حسن مجتبی (ع) وهمچنین شهادت هشتمین امام شیعیان امام رضا (ع) به تمام شیعیان گفت: زائران زیادی به طرق مختلف در حال عزیمت به مشهدالرضا هستند و طبق سنوات گذشته ،مخابرات منطقه خراسان رضوی با یک برنامه ریزی دقیق و منظم و توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان آماده خدمت رسانی به خیل عظیم زائران و مجاوران است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت :برای توسعه پهنای باند شبکه همراه اول در مشهد ۱۲ سایت جدید در رینگ اول و دوم حرم مطهر راه اندازی شده و همچنین  ۴ کانکس ارتباطات سیار در خیابان های منتهی به حرم مطهری رضوی مستقر شده  و همچنین ۴ هزار و ۳۷۳ کیلومتر از جاده های اصلی استان که محل تردد زائران می باشد تحت پوشش شبکه همراه اول است.

پیش بینی دفاتر خدمات ارتباطی برا رفع نیازهای احتمالی زائران و مجاوران

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی همچنین به پیش بینی ۱۰ اکیپ پاسخگوئی در فاصله ۱۰۰ متری  اطراف حرم مطهر رضوی  تا پایان ماه صفر اشاره کرد و گفت:در میدان بیت المقدس ( فلکه آب )،چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر،بولوار طبرسی و خیابان نواب صفوی اکیپ های پاسخگوئی مستقر هستند تا نیازهای ارتباطی مراجعه کنندگان را برطرف کنند.

مهندس حسن اروجی  خبر داد :۱۹ دفتر در مسیرهای زائران  در ایام تعطیل خدمات ارتباطی را از جمله تعویض سیم کارت،ارائه سیم کارت رایگان و معرفی محصولات را به زائران انجام می دهند.

 

گروه های پاسخگوئی به مشتریان مخابرات به صورت شبانه روزی فعال می باشند

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی همچنین به موضوع  سرویس های خدماتی و  پشتیبانی مخابرات در استان اشاره کرد و گفت:چنانچه مشترکان در هر لحظه از شبانه روز دچار اختلال بر روی بستر شبکه همراه اول استان شدند می توانند با شماره گیری رایگان ۹۹۹۰ مشکل احتمالی خود را با اپراتور همراه اول در میان بگذارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل انها برطرف شود.

وی افزود: مشترکان تلفن ثابت که در لحظه از شبانه روز تلفن آنها دچار اختلال شود می توانند با سامانه ۲۰۱۱۷ ارتباط و مشترکانی که نیازمند به شماره تلفن محل خاصی  هستند می توانند با سامانه ۱۱۸ و همچنین مشترکان دیتای تجاری(ADSL،FTTH و VDSL) مخابرات استان می توانند در صورت بروز اختلال با مرکز ۲۰۲۰ تماس حاصل نمایند.

وی در پایان  سخنان خود به موضوع ممنوع بودن کلیه عملیات حفاری و قطعی های احتمالی تا پایان دهه  آخر صفر  اشاره کرد و افزود: گروه های پاسخگوئی و پشتیبانی فنی و مهندسی مخابرات تا پایان دهه صفر در آماده باش کامل هستند.

1117120cookie-checkمخابرات خراسان رضوی آماده خدمت شبانه روزی به زائرین امام هشتم.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.