مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انجمن صنفی مخابرات تهران در اطلاعیه ای از بدعهدی ها گله کرده است.

مخابرات ما- انجمن صنفی مخابرات استان تهران اطلاعیه جدیدی صادر کرده و در آن از بدعهدی های مخابرات گله کرده است.

 

مخابرات ما- اخیرا انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان تهران پیرامون انتظارات کارکنان از هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اطلاعیه جدیدی صادر کرده است که در آن ضمن برشمردن خود بعنوان نماینده قانونی کارکنان  مخابرات استان تهران و  بزرگترین تشکل کارگری با بیشترین جامعه کارگری و عضوی از جامعه مذاکره کننده به همراه شورای عالی بازنشستگان با مدیران ارشد و سیاستگذار شرکت مخابرات  اعتقاد دارد  تصمیمات اتخاذ شده آنان در تاریخهای ۹۸/۷/۶ و ۹۸/۷/۹ اجرای آئین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال ۸۹ بوده است در حالی که مدیر عامل شرکت مخابرات، افزایش ماده ۵۷ یا افزایش خواروبار را با تصویب هیات مدیره اعلام کرده است.

.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده است  که اجرای بدون تنازل آئین نامه فوق الذکر خواسته ما و همه همکاران شاغل و بازنشسته بوده و تا اجرای کامل آن از اقدامات قانونی و مدنی خود استفاده نموده و ساکت نخواهیم نشست.

.

در بخش دیگری از اطلاعیه به خبرهای خوب و امیدوار کننده توسط بعضی از مراجع معتبر و قانونی  اشاره می شود که که فعلا از عناوین آنها خودداری کرده اما  منتظر نتیجه نهایی در حداقل زمان می مانند.

انجمن صنفی مخابرات استان تهران  ضمن تقاضای برگزاری تجمع در روز شنبه -۹۸/۸/۱۱  هشدار داده است که  باید خواسته همکاران اجابت بطور کامل اجابت شود لذا باید مدیران  دست از بدعهدی ها بردارند و به تعهدات مدیران پیشین و قانون در مخابرات عمل کنند .

.

پیش از این انجمن صنفی و همچنین کانون بازنشستگان کارکنان مخابرات در استان آذربایجان شرقی اطلاعیه هایی صادر کرده بودند که در این اطلاعیه از آنها نیز حمایت شده است.

 

1118880cookie-checkانجمن صنفی مخابرات تهران در اطلاعیه ای از بدعهدی ها گله کرده است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
24 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام تاکنون دهها نماینده در جریان مشکلات کارکنان طی جلسات متعدد با همکاران استانها بوده اند ولی هیچکدام از تریبون رسمی مجلس به مخابرات یا وزیر تذکر نداده اند !!!

  2. مموجقلی می گوید

    من هنوز درحیرتم که یک شخصی درمقام مدیرعامل این چنین شایع پراکنی میکند از عیدانه پارسال تا غمنامه امسال چطور میتواند درروی پرسنل نگاه کند واقعا رقت انگیز است با اینحال من نمیدانم چراهمکاران تهرانی در سکوت به سرمیبرند. پیگیری فقط از طریق اقای رِیسی

  3. ناشناس می گوید

    سلام صحبتهای وزیر از واکذاری شزکت – انتقادات نماینده قزوین از وزیر – بحث مدیر عامل رایتل – عدم امکان توسعه تلفن ثابت – عدم اجرای ایین نامه حقوق دستمزد – مشکلات عمیق کارکنان شرکتی – وعده های بی شماراجرا نشده – …. ما داریم به کجا می رویم !! تا کی به این وضعیت ادامه خواهیم داد !

  4. ناشناس می گوید

    به نظر من بهتر است کانونهای صنفی مخابرات سراسر کشور هر کدام با یک نمابنده فعال ترتیب یک ملاقات با جناب اقای رییسی مدیر قوه قضایی را فراهم کنند و مشکلات و بی توجهی مخابرات را بیان کنند با تشکر

  5. همکار می گوید

    سردبیرجان تو متن اطلاعیه فقط نوشته از تجمع روز شنبه اذربایجان شرقی حمایت میشه. ایا این تجمع تو استانهای دیگه هم هست؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نه. حداقل من چیزی نشنیدم.

  6. قمی می گوید

    آقا دست مریزاد, تنها راه چاره تجمع مسالمت آمیز در مخابرات کلیه استانهاست باید حق و حقوق خودمون را بگیریم ما هم حمایت می کنیم حتی اگر در قم تجمع نباشد در تهران حاضر می شویم.

  7. مموجقلی می گوید

    واقعا که

  8. ناشناس می گوید

    سلام اتفاقا با توجه به بدعهدی مدیران ارشد وگرامی و در استانه انتخابات بهترین موقع برای احقاق حق ودر لوای قانون واحترام به ان وبدور از هیاهو و اشوب و درگیری. ورعایت حرمت قانون بهترین زمان و اقدام به تجمع و اتمام وختم موضوع رفاهیات کارکنان و طبقه بندی نیروهای شرکتی مظلوم وستمدیده است.در ساختمان وزارت و ادارات کل می باشد.

  9. حقی می گوید

    سلام اول برسردبیرمحترم ودوم به برادران انجمن زحمت کش که درمقابل تنگ نظران واربابان که مخابرات راارث پدری خودمیدانندامیدوارم بادرایت وپشتکاری وپیگری مطالبات کارکنان مظلوم شرکت رادرصورت عدم پاسخگویی ازطریق قوه قضایه پیگیری نمایندخداوندشمارارایاری خواهدکرد نهراسید ازدشمن هرزمانی هم فراخوان دهیدوهرکاری خواستیدحتی عمل انتحاری انجام خواهیم دادبه پیش جلو برویدشما نتهانیستید کشورمال خودمان هست همانطوری یکه ۸سال ایستادیم وبازخواهیم ایستاد.

  10. ناشناس می گوید

    لطف کنید این بار تجمع رو به هیچ عنوان لغو نکنید ، لغو کردن تجمع فقط باعث پایین آمدن ارزش کار خود ما میشود، لازم است تا حصول نتیجه اگر لازم باشد یک ماه پشت سر هم تجمع کرد

  11. ناشناس می گوید

    ۸ سال طلب دلریم میشود ۹۶ ماه مپ.با یک حساب سرانگشتی و میانگین گیری میشود ۳۵ میلیون تومان
    سود این تاخیر رو هم حساب نمیکنیم
    بعد اقایون امدند و میگویند ۲۰۰ تومان براتون میریزیم.
    بابا دیگه این بازیا قدیمی شده.ما خودمون در این ۲۵ سال در کنار شما یه پا افعی شده ایم.بچرخ تا بچرخیم

  12. ناشناس می گوید

    باسلام
    برای گرفتن حق وحقوق ورفاهیات از سال ۱۳۸۹ تاکنون باید بخدمت آقای رئیسی (رئیس محترم قوه قضائیه ) یا مدیردفتر ایشان آقای اسماعیلی که سخنگوی قوه قضائیه نیز میباشد رسید .
    کارگران شرکت صنایع آذرآب ایران -شرکت هپکو اراک ازاین طریق پیگیری کردند تابه نتیجه رسیدند .

  13. عبدا.. می گوید

    دوستان بیخیال رفاهیات سنوات قبل بشوید مال دنیا ارزش نداره به اینده فکر کنید من هم دنبال پاداش بودم یکسال ونیم زیادی موندم وکار کردم بعدش پشیمان شدم اومدم بیرون الطاف بی پایان الهی شامل این حقیر ناچیزترین مخلوقاتش شد یک ریال پاداش نگرفتم اما او که خزانه دار هستی هست چنان برای من وخانواده ام برکت را سرازیر کرد که هنوز موندم که چطور حمدوشکرانه همین یه قلم را بجا بیارم مابقی عمر که هیچ به جای جلسه ومیتینگ ودعوا سر رفاهیات ومال دنیا بیاییم به خدا واخرت واعمال خویش بنگریم اونها هم به مصداق لا یمکن الفرارو من حکومتک هم زیر چتر ومواخذه الهی هستند هستیم وخواهند بود الا من …. به قلب سلیم کجایی کاریم

  14. ناشناس می گوید

    نامردیه اگر کسی نیاد واسه تجمع…امیدوارم که همه مردانگی بکنن و روز تجمع حاضر بشن…

  15. ای هاوار می گوید

    با سلام از انجمن صنفی بسیار سپاسگزارم
    خداقوت .
    اما این قومی که صاحب مخابرات شدند . از همه بدترند . مگربا زور چیزی به اینها ثابت کرد. چون اینها زیر همه چیز خودسان هم می زنند . وقبول ندارند . چه شد بعد از گذشت سالها هنوز نتوا نسته اند قانونی که خودشان وضع کردن را پیاده بکنند . مثلا اینها با سوادها وعالمان شرکت مخابراتند . وای بر ما برای مسولینمان . اینها فقط بلدند جلسه بزارن وپایان سال حساب پاداش خودشان بکند.
    بخدا سراز هیچ در نمی ارن .
    اینم از پیشرفت مخابراتمان . به کجا رسیده . صد سال از بدتریی کشور دنیا عقب هستیم با ای مسولهای یامفت . ممکلت قحط الرجال نیست چهار نفر جوان با سواد . انقلابی . جهادی بزارن سر کار تاهمه چیز فوری درست بشه چه شد با این همه وعده و عید چند ساله مخاین کجا رابگیرین سیر خوردین . جا را برای دیگران خالی بکنین . شاید کاری کردند .اهه ….. را.

  16. ناشناس می گوید

    این آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مخابرات مصوب سال ۱۳۸۹ باید از سال ۱۳۸۹ اجرایی گردد تا مابازنشستگان تامین اجتماعی از افزایش مستمری برخوردار شویم یعنی هرسال که حداقل دستمزد افزایش یافته ورفاهیات هم به تناسب آن افزایش یابد و۷درصد سهم کارمند به تامین اجتماعی پرداخت شود وبازنشستگانی که بعد از سال ۱۳۸۹ بازنشسته شده اند مستمری آنها افزایش یابد چونکه از رفاهیات مبلغ بیمه ماهانه کسر میشده وشامل حقوق ومزایا میباشد .در غیر اینصورت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش نمیابد.

  17. سوشیانس می گوید

    باسلام ، باز دوباره دو روز مانده به تجمع یه وعده سر خرمن میدهند و سرتونو شیره می مالن ، شایدم یه چیزایی به آقایون می رسه که سر بزنگار با یه وعده آبکی همه کاسه کوزه ها رو می شکنن و تجمعاتی را که مجوز آن با هزاران مشکل گرفته می شود رو لغو می کنن !!!!!!!!!!!!!!!
    الله اعلم

    1. همکار می گوید

      با سلام
      دقیقا …….
      مانند ابلاغ مصوبه هیات مدیره در خصوص افزایش کمک هزینه خواربار به معاونت مالی در تاریخ ۹۸/۸/۶ توسط آقای صدری .

  18. اصفهانی می گوید

    گوش به فرمان انجمن محترم صنفی مخابرات تهران هستیم.

  19. ناشناس می گوید

    این شد یه چیزی…درود

  20. ناشناس می گوید

    انجمن محترم صنفی مخابرات تهران سلام ودرودخداوند بر شما باد از پیگیری و زحمات شما عزیزان جهت گرفتن حق وحقوق کارکنان صمیمانه تشکر و قدردانی مینماییم خداوند به شما توفیق عنایت فرماید ما کارکنان دنباله رو شما هستیم واز شما حمایت میکنیم انشاالله با پیگیری شما عزیزان تمام کارکنان مخابرات به حق حقوقشان برسند

نظرات بسته شده است.