به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: لزوم پاسخگویی به مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور موجب شده است که سامانههای ارتباطی دانا راهاندازی تا در اسرع وقت به درخواستها ی مشتریان در حوزه تلفن ثابت و دیتا رسیدگی شود.
وی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی به درخواست ها مشتریان ( دانا ) در راستای افزایش رضایت مشتریان شرکت از طریق ارتباط با مشتریان نهایی راه اندازی شد افزود : تمامی مشتریان و همکاران گرامی می توانند درخواست ها و مسایل خود را در خصوص خدمات ارائه شده در در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR بخش ” ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران” ثبت تا در اسرع وقت بررسی شود.
مهندس سید مجید صدری با تاکید برتسریع روند پاسخگویی گفت : درخواست های واصله از این سامانه به معاونت ها و واحدهای مربوطه ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفته و در اسرع وقت نسبت به بررسی و ارایه پاسخ لازم اقدام می شود.
وی تصریح کرد : از جمله درخواست های رسیده به این سامانه مسایل مربوط به مشتریان( قبوض تلفن ثابت ، دسترسی و پاسخگویی سامانه ۲۰۰۰و ۲۰۲۰) ، حوزه توسعه سرمایه انسانی( تقاضای جذب و استخدام) ،تجاری و فناوری اطلاعات است .
سلام .بنده فوق لیسانس اقتصاد هستم وبالای ۱۵سال سابقه دارم وماشالله ماشالله حقوق ۲میلیون دریافت میکنم وقرار۱۵سال دیه اگه به قول خودشون که هروز میگن تعدیل نیرو بزارمون هم بازنشسته میشیم وهم عمرمون وهم زندگیمون تموم میشه .بله چرخه زندگی مخابرات ایران برای بخش خصوصی اینجوریه ..به همین راحتی ازاین دنیا جان میدهی .این است خدمات مخابرات پس از۳۰سال خدمت
شما همکارانتان رانمی توانید راضی نگه دارید. مشتریانتان را چطور راضی نگه میدارید.از این همه وعده پرداخت مطالبات بازنشستگان وکارکنان داده اید. چندتاازشان عملی شده لطفا بفرمایید.ولی توجیح نکنید. حقیقت بگویید. اکه شده اینهمه نارضایتی برای چیست پس .