مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گفت و شنود شما – نقش بانک صادرات و شایعات اخیر.

مخابرات ما- میخواهیم از بین گفت و شنود شما با یکدیگر در بخش کامنت ها به بخشی از حقایق دست پیدا کنیم.حقایقی که در خبرها پیدا نمی شود.

بحث ما در مورد بانک صادرات است.

شنیده اید که طبق تفاهم نامه ای ما بین شرکت مخابرات ایران و بانک صادرات ، بانک روز بیست و پنجم هر ماه  حقوق نیروهای مخابراتی را  پرداخت می کند، پس از آن مخابرات کسری را با سودی متناسب به بانک برمیگرداند. آنچه ما حدس می زنیم همین است.

در نگاه تخصصی، این امر بسیار خوب است.مخابرات در هر حالی باید حقوق ها را پرداخت کند.کسری و کمبود پول راس پرداخت حقوق عموما پیش می آید. نمیدانیم این طرح را چه کسی پیش کشیده اما بنظر من هم حرمت کارکنان را حفظ می کند هم حرمت مخابرات را.

وقتی مخابرات راس ۲۵ ام نتواند حقوق را پرداخت کند، حرمت کارکنان زیر سوال می رود، چک هایشان برگشت می خورد و احساس عدم اطمینان به شرکت در وجود آنان بیشتر می شود. از سوی دیگر حرمت مخابرات هم زیر سوال می رود.شرکتی که نتواند در موقع مقرر حقوق افرادش را پرداخت کند زیر سوال است.

مخابرات نادار نیست اما شرکت خصوصی گاهی چپش (حسابش) پر است  و گاهی خالی!لذا این طرح به هر دو سوی ماجرا کمک می کند.

.

اما ….

در کنار این طرح حرفهایی زده شده است که در این کامنت می خوانید:

 

۱۳۹۸/۰۸/۰۷ در ۱۲:۳۴ ق.ظ

اقای سردبیر دوست عزیز همکار گرامی شما مثل اینکه متوجه عمق فاجعه نیستید.. …….  شرکت به لطف مدیریت ضعیف اقایان در شرف ورشکستگی کامل قرار گرفته اونوقت شما دنبال گزارش هستید؟این ماه قرار شده که حقوق همه کارکنان را بانک صادرات پرداخت بکنه میدانید چطور و به چه قیمتی؟بله طبق قراردادی که اقایان با بانک صادرات منعقد کردن قرار شده که از این ببعد بانک صادرات حقوق ما را پرداخت بکند و انرا بصورت تسهیلات پرداخت به مخابرات محاسبه بکند ان هم با نرخ بهره سی درصد…

این یعنی دیگه هیچی از شرکت باقی نمانده جز یک اسم….

حالا شما دنبال گزارش باشین

 

این عضو سایت می گوید مخابرات قادر به پرداخت حقوق نیست لذا با ابنک قرارداد بسته است. در میان کامنت ها دنبال جواب این سوال می گشتم.تجربه من می گوید صادق ترین و سالم ترین نظرات در بخش کامنتها پیدا می شود.امروز این اتفاق افتاد.

این کامنت را بخوانید:

SHEKAN

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ در ۴:۰۹ ب.ظ

سلام . عوض کردن حسابها به بانک صادرات فقط بابت همزمان پرداخت شدن حقوق کارکنان رسمی و قراردادی و شرکتی و شسکام و غیره بوده و دلیل دیگری ندارد چون فقط بانک صادرات با شرکت مخابرات ایران بابت جابجایی پولها توافق کرده . لطفا بی اساس شایعه پراکنی نکنید .

جالب است.

خیلی فاصله است بین پرداخت سود ۳۰ درصد به بانک صادرات و جابجائی پول ها.

من قانع شده ام که تا بانک جای پای محکمی نداشته باشد ریالی هزینه نمی کند.

اما هنوز هم دلم میخواهد مخابرات ایران از این تفاهم نامه پرده بردارد تا همه چیز شفاف باشد.

تا آن زمان منتظر کامنت های خوب شما هستیم.

 

 

1119530cookie-checkگفت و شنود شما – نقش بانک صادرات و شایعات اخیر.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. همکار بازنشسته می گوید

    البته در مورد بازنشستگان ۹۷ همان دلیل اول مصداق داشت گرفتن وام با بهره و پرداخت به بازنشستگان این که دیگر حقیقت است بازنشستگان اگر به حساب بانکی خود در بانک مهر بروند متوجه میشوند در قالب پرداخت تسهیلات به آنها پرداخت هر چند آنها تعهدی به باز پرداخت تسهیلات ندارند و مخابرات طرف بانک است اما کل بحث درست بود.همین صندوق شش درصد و وامش را که در تعهد مخابرات و نه هیچ بانکی بوده مصداق دیگریست بر نظریه قرضی زیرا مخابرات برای ان با بانکی قرارداد ندارد و هنوز موفق نشده ریالی از آنرا به جمیع بازنشستگان پرداخت کند.پس جناب سردبیر حال خود قضاوت کنید کدام کامنت دلیل منطقی دارد. کامنت اول یا دوم که بحث شایعه را پیش میکشد.

  2. ناشناس می گوید

    با سلام و احترام
    به نظر می رسد که پسندیده تر آنست که همان بهره دیرکردی را که قرار است به جیب بانک بریزد به همکار پرداخت کند .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام خب شما دیکردش رو قبول می کنید یا مثل من فقط سودش رو میخواین.

  3. خیرالله می گوید

    سلام برسردبیرمحترم نخیرآقااینها هم بازی است برای بردن لحاف ملانصرالدین یعنی کلاه گذاشتن سرکارکنان درمخابرات پشت پرده مدیریت این تفکروجودداردکه کارمند همیشه گشنه باشدودنبال تکه نان وبه یک چیزی مشغول باشد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      لحاف ملا دست کیه اینجا؟

      1. خیرالله می گوید

        سلام سردبیرجان لحاف ملانصرالدین دست ستاداجرایی که دولت محترم درعرض یک شب اموال عمومی در اختیارانها گذاشته وکارکنان هم ذهنشان مشغول این هست حقوق ۲۵ام بگیرن یا۲۸ام یابانک ملت پست بانک بانک صادرات ازاین طرف هم حق حقوق ازسال ۸۹ به بعدازیادبرود ومالیده شودپس حق حقوق همین معوقات نزدیک به ۳۵میلیون تومان لحاف ملا که دست ستاداجرایی میباشدمن نمی دونم ولی این میدونم که هرماه حداقل ۲۰۰هزارتومان به مخابرات زیان ده من بابت اینترنت وموبایل تلفن ثابت هزینه میکنم .

      2. خیرالله۱ می گوید

        سلام سردبیرجان لحاف ملا دست ستاداجرایی میباشدکه خیلی انها راگرم نگه میداردبخاطرهمین لحاف اگرتمام کارکنان ازگشنگی هم تلف شونداین لحاف پس داده نخواهدشد

      3. لحافی می گوید

        سلام آقای سردبیرلحاف ملا دست ستاد اجرایی هستش ودیگرهیچکس هم نمتواندآن راپس بگیردمعجزه حضرت موسی میخواهدکه لحاف تبدیل به اژدهاشده واینها فرارکنندآن روزهم خواهدرسیدولی خیلی دیرخواهدشد.

  4. سجاد می گوید

    ارتباط چندانی به موضوع این خبر نداره ولی نمیدونستم لینک این خبر در کدوم بخش قرار بدم!
    احتمالاً این همون طرحی نیست که مدیرعامل مخابرات ایران مدعی بود که ماحصل مذاکراتش با دستگاه های مختلف برای خانه دار شدن کارکنان مخابرات بوده!؟ ظاهراً طرح سراسریه و مذاکرات اصلی با ستاد اجرایی انجام گرفته و هیچ ارتباطی با مخابرات و مدیرعاملش نداره! این هم از نوع اخبار و دستاوردهای سابق این مدیریت عامل مخابرات!!!!
    https://www.iranjib.ir/shownews/65876/%D8%AB%D8%A8%D8%AA%E2%80%8C%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%86-15-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF/

  5. حسین می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    سومین بار است کا از جنابعالی تقاضا دارم تا پیگیر شماره حساب های خدمات اول جهت پرداخت بیمه تکمیلی به شرکت بیمه معلم هستم. نزدیک دوماه است مدارک به بیمه داده ایم و شماره شبا را علت عدم پرداخت خسارت ها اعلام مینمایند .دادن شماره شبا به بیمه مگر چقدر زمانبر می باشد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      چشم فردا پیگیر میشم

  6. مسیح می گوید

    (یا عباس) همین الان باید بفکرخروجی در باشیم از همون اول مشخص بود این کشتی طوفان زده بزودی غرق خواهد شد.

  7. همکار می گوید

    سلام. من نظر شخصی خودم رو میگم که اگر جای مدیران بودم این گزینه بهترین گزینه بود:

    با توجه به رسوب پول در حسابهای بانکی پرسنل در بانک عاقلانه ترین کار آن است که مخابرات از تاریخ ۲۵ هر ماه که حقوق توسط بانک واریز می گردد به مدت حداقل ۱۰ تا ۱۵ روز فرجه تسویه گرفته باشد و بعد از آن مشمول جریمه تاخیر بصوررت پلکانی گردد و درصورت عدم تکمیل وجه توسط مخابرات تا مدت زمان توافقی مثلا دو ماه متوالی واریز حقوق توسط بانک نیز تا شارژ حساب متوقف گردد. قطعا سود حاصل از رسوب حسابها در بانک بیش از آن است که مخابرات بخواهد از روز ۲۶ هر ماه مشمول جریمه ۳۰ درصدی گردد. البته این یک پیشنهاد است و نیاز به بررسی کارشناسی دارد.

  8. ناشناس می گوید

    در جواب این شخصی که بنام شیکان کامنت گذاشته و معلومه که به جایی وصله باید گفت که خواهیم دید که حرف کی درسته…زمان همه چی رو ثابت میکنه

  9. ایران پایدار می گوید

    بهتره به این موضوع مدیران وسهامداران فکرکنند نه ما. پس بهتر است جای طرح این موضوعات بی فایده پستی در مورد طبقه بندی گذاشته و از صدری جواب بخواهید . دقیقا زمانی که مدیران زیر حرفایشان زدند و دیگر صحبتی ازطرح کارشناس خبره نیست شما هم گویا فراموش کار شده و درحد پاسخ کامنت همکاران بسنده میکنید.

نظرات بسته شده است.