مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مسافران لرستان، پیام آوران تودیع و معارفه بودند.

مخابرات ما- امروز در مخابرات منطقه لرستان خبرهای زیادی بود.تغییر مدیر منطقه خبر جدید این استان بود که روابط عمومی آن منتشر کرد.

 

مخابرات ما- مسافران امروز استان لرستان پیام آور تغییر در مدیر منطقه بودند.  یافتیان، عضو هیئت ‌مدیره، بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در جمع  مدیران و روسای ادارات مخابرات منطقه لرستان اعضای جلسه ای بودند که مراسم ویژه ای برگزار کردند. این مراسم برای تودیع و تشکر از خدمات محمودی مدیر منطقه لرستان و معارفه سید محمد قاسمی،  به عنوان  سرپرست جدید مخابرات این منطقه برگزار شد.

.

در حکم سرپرست مخابرات منطقه لرستان رئوس مهمترین انتظارات شرکت مخابرات ایران از او قید شده بود که توسط مدیر روابط عمومی مخابرات ایران قرائت شد.

مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره مخابرات ایران به مسائلی اشاره کرد که در خبر دیگری به آن می پردازیم.

در ادامه مراسم، مهندس محمودی، مدیر سابق منطقه لرستان گزارشی از فعالیت های چند ساله خود در این استان ارائه کرد.پس از او ، مهندس قاسمی سرپرست جدید منطقه، از اعتماد مدیرعامل  و اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران تشکر کرد و سکان هدایت این استان را بعهده گرفت.

**************

پی نوشت سردبیر- عکس ها و تفصیلات برداشتی آزاد است از گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان.به نوبه خود از این مجموعه برای گزارش کامل و عکس های لازم تشکر می کنم.

 

1120260cookie-checkمسافران لرستان، پیام آوران تودیع و معارفه بودند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. منصور می گوید

    سلام .درود بر مهندس قاسمی ؛ نام مهندس برازنده ایشان است ؛ درود ؛ امید است عقب ماندگی استان در این چند دوره با وجود ایشان جبران شود … پرسنل شرکتی مخابرات

نظرات بسته شده است.