برگزاری جلسه با همکاران حوزه معاونت تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی
برگزاری جلسه با همکاران حوزه معاونت تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی
مخابرات ما
جلسه سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی با همکاران حوزه تجاری پیرامون موضوعات مربوط به خدمات لازم به مشتریان برگزار شد . در این جلسه سرپرست مخابرات منطقه ضمن تقدیر از تلاش های همکاران این حوزه ، بر ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مشتریان تاکید نمود . ایشان در جمع همکاران حوزه معاونت تجاری در خصوص وضعیت مخابرات منطقه در شاخص های کشوری توضیحات لازم را ارائه نمود و افزودند باید تلاش برای بهبود این شاخص ها انجام گیرد و با همدلی و پشتکار بیشتر مسیر رشد و بهبود شاخص ها هموارتر شود . مهندس نوری در ادامه اظهار داشت : فضای فعلی سازمان فضای بالکندگی و عرصه توانایی همکاران است و باید فرهنگ کار و تلاش در بین همکاران نهادینه شود و در راستای حفظ منافع سازمان با همدلی و پشتکار به اهداف سازمان کمک کنند . سرپرست مخابرات منطقه در ادامه به بحث رضایت مشتریان اشاره نمود و افزودند : باید اصول مشتری مداری در سازمان ترویج پیدا کند و تمامی همکاران با احساس مسئولیت از اصول مشتری مداری برای رضایت آنان استفاده کنند و بتوانند با ارائه خدمات لازم و سرویس های قابل قبول رضایت مشتریان را جلب نمود . مهندس نوری تصریح کرد همکاران این حوزه باید نقاط قوت وضعف سرویس را شناسایی و به مسئولین مربوطه انتقال و پیشنهادات لازم را در حوزه مشتریان در راستای خدمات بیشتر ارائه نمایند .
11212100cookie-checkبرگزاری جلسه با همکاران حوزه معاونت تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی
نظرات بسته شده است.