مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ثبت نام تلفن ثابت چگونه انجام می شود؟

مخابرات ما- همیشه خواسته ایم به مخابرات ایران کمک کنیم. پیشنهاداتی هم داده ایم اما طبیعی است که شیوه کار آنان با ما فرق کند. اما فکر می کنم مخابرات ایران در بخش فروش و تبلیغات باید پوست بیندازد.

بطور مثال امروز در جایی نحوه ثبت نام تلفن ثابت از طریق سایت مخابرات ایران را خواندم.حداقل اینقدر زحمت کشیده بودند که اطلاع رسانی کنند اما اینها هرگز کافی نیست.

برای کمک به مخابرات این بار نحوه ثبت نام تلفن ثابت را در سایت این شرکت برای شما منتشر می کنیم.امیدواریم مخابرات ایران حداقل این بخش ها را به رسانه های تبلیغی بسپارد تا کار خود را انجام دهند.

 

نحوه درخواست تلفن ثابت 

برای ثبت نام درخواست تلفن_ثابت :
۱- وارد وبسایت www.tci .ir شده و گزینه «مخابرات من» را انتخاب کنید.
۲- پس از وارد کردن نام‌کاربری و گذرواژه، وارد حساب کاربری خود شوید.
۳- گزینه «تلفن ثابت» را انتخاب کنید.
۴- ابتدا «ثبت‌نام تلفن» و سپس «خرید خط تلفن» را انتخاب کنید.
۵- پس از خواندن متن #قرارداد و تایید آن، گزینه «قرارداد مورد تایید است.» را علامت‌دار کرده و «سفارش محصول» را انتخاب کنید.
۶- فرم‌های الکترونیکی را یکی پس از دیگری تکمیل نمایید و در پایان هر مرحله گزینه «بعدی» را انتخاب کنید.
۷- پس از تکمیل آخرین فرم، در صورت تایید اطلاعات ثبت شده، با انتخاب گزینه «بعدی» مجددا به بخش خواندن قرارداد وارد می‌شوید.
۸- پس از مطالعه و تایید مجدد متن قرارداد، گزینه «بعدی» را انتخاب کنید. در این مرحله ثبت‌نام با موفقیت انجام شده و می‌توانید کد پیگیری خود را دریافت نمایید.

 

چگونه عضو سایت شویم

چنانچه عضو سایت tci.ir نباشید با گرفتن یک شماره همراه، کد شناسائی خاصی برایتان ارسال می کند که با ورود آن در جای خودش، به شما اجازه می دهد پسورد خود را تعیین و وارد کنید.این پسورد حداقل باید ۸ خرف باشد.

 

نحوه ورود اطلاعات

تصویر زیر بخوبی نحوه ادامه کار را نشان می دهد.

هدف از نگارش این مطلب، صرفا یک یادآوری به اعضای سایت است.از آنجا که این گروه اطلاعات کاملی دارند نیازی به توضیح بیشتر نیست اما برای مردم عادی باید کارهای بهتری انجام داد.

 

1121400cookie-checkثبت نام تلفن ثابت چگونه انجام می شود؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.