مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گزارش جامعی از این خبر منتشر کند.

مخابرات ما – در میان تمامی خبرهای سخت و دشوار، خبرهای جالبی هم دیده می شود از جمله خبر گفتگو با رستگار دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران.

 

مخابرات ما – فرامرز رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا گفت: در انتهای سال ۹۷ حدود ۷۰ درصد از فناوری‌های مورد نیاز داخلی سازی شده است.وی می گوید  دستیابی به ۸۵ درصد فناوری‌ها در داخل کشور را تا انتهای سال ۹۸ نوید داده بود.

رستگار تاکید کرد: اکنون با حمایت‌های جدی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران و مجریان ذیربط در شرکت مذکور شاهد رشد زیادی در استفاده از توانمندی‌های داخلی هستیم که با تداوم این حرکت، بطور قطع هدف تدوین شده تا اخر سال محقق خواهد شد.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: در مورد افزایش سهم فناوری های داخلی در شبکه های موبایل و پهن باند هم تلاش های خوبی انجام شده و در نمایشگاه تلکوم که از ۲۶ تا ۲۹ آذر برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

آنچه خواندید خبر سیتنا بود.

ادعای تهیه ۸۵ درصد از فناوری های مورد نیاز در داخل کشور بسیار امیدوارکننده است اما پیش از هر چیزی انتظار داریم مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گزارش جامع و ریزی از شرح این فعالیت ها اعلام کند.

 

1121460cookie-checkمدیر عامل شرکت مخابرات ایران گزارش جامعی از این خبر منتشر کند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    هر انچه در زمان دولتی می گرفتیم باید بعداز خصوصی سازی نیز بگیریم. در غیر این صورت وای به حال مخابرات یک زمانی برند بود

  2. ناشناس می گوید

    رفاهیات از سال ۱۳۸۹ تاکنون چه میشود ؟؟
    بند ۶ مصوبه هیئت محترم وزیران مصوبه سال ۱۳۸۵ هر آنچه که زمان دولتی میگرفتیم عینا باید در مخابرات خصوصی هم داده شود از جمله ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان-گروه جبهه -گروه گردان عاشورا (بسیج فعال )-گروه برجستگی (۱۰درصد و۲۰ درصد ) و…………………………..

  3. ناشناس می گوید

    یه زمانی می گفتن ۹۵ درصد قطعات خودروهای ما تولید داخل هست اما بعدا متوجه شدیم تمامی این ادعا ها دروغ بوده حالا چند سال بعد هم مشخص میشه این حرف هم دست کمی از اون قبلی نداره

  4. ناشناس می گوید

    میفرمایید سوئیچ ها و کافوها در داخل کشور ساخته میشن؟؟؟ که حدودا ۷۰ درصد فناوریهای بکار رفته در مخابرات به حساب میان. رقمی که اعلام شده دور از واقعیته. ۸۵ درصد!!! برای راه رسیدن به چنین آرمانی باید شرایطش مهیا میشد مدیرعامل بفرمایند به چنین موقعیتی دست یافتند؟ یا تنها آرزوها و رویاهای محاله!!!

نظرات بسته شده است.