مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دیدار مدیر مخابرات منطقه گیلان با نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل

دیدار مدیر مخابرات منطقه گیلان با نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل
مخابرات ما
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، دکتر نیکفر نماینده مردم شریف لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با مهندس علیرضا پارسائی دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار دکتر نیکفر ضمن عرض تبریک به مهندس پارسائی بجهت انتصاب ایشان بعنوان سرپرست مخابرات منطقه گیلان ، در خصوص همکاری های بیشتر در حوزه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل سخن گفت.
مدیر مخابرات منطقه گیلان نیز ضمن اشاره به توریستی بودن شهر لاهیجان افزود: با توجه به چشم انداز زیبای این شهر و هجوم میهمانان و مسافران در ایام تعطیل و روزهای پایانی هفته ، تمام تلاشها بر این است که در لاهیجان از نظر ارتباطی و مخابراتی ، هیچگونه کمبودی احساس نشود و در همین راستا تقاضا نمود جهت رفاه حال همشهریان عزیز و میهمانان گردشگر ، مساعدت و همکاری ویژه جهت توسعه شبکه تلفن ثابت و همراه و سایت های BTS داشته باشند تا عزتمندی مردم و مدیران این شهر سرآمد سایر شهرها شود.
1122060cookie-checkدیدار مدیر مخابرات منطقه گیلان با نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. بسم الله القاسم الجبارین می گوید

    جناب نماینده حداقل میتوانستی بفرمایید جهت احقاق حقوق همکارانتان با مرکز اقداماتی انجام دهید. منم کمکتان میکنم. بعنوان نماینده مردم . ایشان خود وظیفه خودش را حتما میداند. اگر نداند توجیه خواهدشد. خودمانیم دیگه چه؟

نظرات بسته شده است.