مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

به مناسبت هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل (۸ الی ۱۴ آبان ماه) معرفی کتاب در حوزه پدافند غیر عامل

ویرایش چهارم گزیده‌ای از قوانین و مقررات کشورها در حوزه پدافند غیرعامل (جلد اول: جمهوری اسلامی ایران) با اضافاتی مشتمل‌بر قوانین پدافند غیرعامل دوران پیش از انقلاب توسط کمیته پدافند غیرعامل قوه مقننه به چاپ خواهد رسید.
مخابرات ما
منبع : سایت سازمان پدافند غیر عامل کشور
کتاب گزیده‌ای از قوانین و مقررات کشورها در حوزه پدافند غیرعامل (جلد اول: جمهوری اسلامی ایران) دربرگیرنده مباحث و مواد قانونی مرتبط با پدافند غیرعامل در  قانون برنامه پنج‌ساله چهارم توسعه، مصوب جلسه علنی ۱۱شهریور۱۳۸۳ مجلس شورای اسلامی، قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، مصوب ۱۵دی۱۳۸۹ و سیاست‌های کلی برنامه‌ ششم توسعه ابلاغی تیرماه ۱۳۹۴ است. همچنین در این کتاب، اساسنامه  سازمان پدافند کل کشور و بودجه پدافند غیرعامل در قوانین بودجه سالیانه مورد بررسی قرار گرفته است. بخش آخر کتاب نیز به مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان اختصاص داده شده است.
در حال حاضر، قوانین و مقررات پدافند غیرعامل کشور امریکا به همراه ارزیابی تطبیقی این قوانین پدافند غیرعامل جمهوری اسلامی ایران نیز ازسوی این کمیته آماده چاپ و انتشار است.
همچنین، قوانین و مقررات پدافند غیرعامل برخی کشورها ازجمله انگلستان، هند، پاکستان، چین، شوروی، سوئد، سوئیس، مالزی و آذربایجان هم در حال بررسی و آماده سازی است و کمیته پدافند غیرعامل قوه مقننه درصدد است در آینده‌ای نزدیک دائره‌المعارفی از قوانین و مقررات پدافند غیرعامل بسیاری از کشورها را ارائه دهد.
1122400cookie-checkبه مناسبت هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل (۸ الی ۱۴ آبان ماه) معرفی کتاب در حوزه پدافند غیر عامل

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.