مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر کل بازرسی مخابرات ایران: ارتباطات در توسعه خراسان شمالی حرف اول را می زند

مدیر کل بازرسی مخابرات ایران در جمع مدیران و کارکنان مخابرات منطقه خراسان شمالی با اشاره به توسعه قابل توجه استان نسبت به چند سال اخیرگفت: قطعا در توسعه استان، ارتباطات حرف اول را میزند.
مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی : مهندس رضوانی مدیر کل بازرسی مخابرات ایران در مراسم اختتامیه ارزیابی فنی مخابرات استان که با حضور مهندس هاشمی مدیر مخابرات منطقه، مهندس فیضی کارشناس ارشد بازرسی مخابرات ایران، جمعی از مسئولین مخابرات مناطق اصفهان و گلستان به عنوان تیم ارزیابی و تعدادی از سایر مدیران و مسئولین مخابرات استان در محل سالن ویدئوکنفرانس این شرکت برگزار شد، اظهار داشت : خراسان شمالی به عنوان باب الرضا همواره از برکات خاصی برخوردار بوده و طی سالهای گذشته تلاشهای زیادی در راستای توسعه استان انجام شده تا این منطقه به عنوان استانی موثر و اثرگذار باشد.
وی افزود :توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف از جمله در زمینه ارتباطات نشان از تلاش مسئولین داشته و جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
بنا به این گزارش در ادامه این مراسم : هر یک از اعضای تیم ارزیابی فنی با هدف افزایش سطح تراز استان در شاخهای مختلف ارتباطی و مخابراتی و حفظ و بهبود شرایط موجود به بیان نقاط ضعف و قوت مخابرات منطقه در حوزه ها و مراکز مختلف مخابراتی پرداختند.

1124130cookie-checkمدیر کل بازرسی مخابرات ایران: ارتباطات در توسعه خراسان شمالی حرف اول را می زند

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.