مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شرکت مخابرات صرفا بخش خصوصی محسوب نمی شود

مخابرات ما – رئیس مجلس در دیدار اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات با بیان این که اکنون شرایط کشور به دلیل نبرد اقتصادی، خاص و متفاوت است، گفت: تغییر تعرفه‌ها را به مسئولان کشور توصیه نمی‌کنم.

مخابرات ما ( محمد -ایلنا) – اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات دیروز (شنبه، ۱۸ آبان ماه) طی دیدار با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون ارائه کردند.

بنابراین گزارش، رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه بهتر است در شرایط فعلی اقتصادی کشور تغییر و افزایش تعرفه‌ها اعم از مالیات و عوارضی که به خدمات تعلق می‌گیرد، آرام‌تر صورت گیرد، گفت:  شرایط کشور به دلیل اعمال تحریم‌ها متفاوت است لذا به مسئولان تغییر تعرفه‌ها را توصیه نمی کنم و افزایش تعرفه‌ها مطلوب نیست.

وی خطاب به هیات مدیره شرکت مخابرات بیان کرد: شرکت مخابرات صرفا بخش خصوصی محسوب نمی شود و مدیران آن، مدیران حاکمیتی هستند. لذا بهتر است بنابر اقتضائات کنونی، درخصوص افزایش تعرفه‌ها  تامل کنید.

در ادامه این دیدار، مهدی صفری رئیس، مجید صدری مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات در این جلسه گزارشی درخصوص هزینه‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها و برنامه‌های پیش‌روی شرکت مخابرات ارائه کردند.

انباشت نیروی انسانی در شرکت مخابرات، هزینه‌کرد سالانه بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان برای ۴۷ هزار بازنشسته این شرکت و افزایش مخارجی همچون آب، برق و گاز از دیگر مسائل مطروحه ازسوی هیات مدیره شرکت مخابرات در دیدار و گفت وگو با رئیس مجلس شورای اسلامی بود.

***

1124410cookie-checkشرکت مخابرات صرفا بخش خصوصی محسوب نمی شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. همکار بازنشسته می گوید

    از موارد نقض واگذاری و مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۹ و عدم اجرای آیین نامه هم گفتند؟!!!!!
    اینکه چگونه شصت هزار نیروی انسانی متخصص را را بدون اذن آنها یک شبه واگذار و مثقالی خسارت بابت آن پرداخت نکردند گفتند ؟!!!!
    در مورد طلب کارکنان و بازنشستگان از سال ۱۳۸۹ گفتند ؟!!!!
    از صندوق پس انداز کارکنان و وام و سود آن که هنوز پس از هشت ماه از بازنشستگی افراد در سال ۱۳۹۷که پرداخت نشده گفتند ؟!!!!

  2. ناشناس می گوید

    باید حق و حقوق همه شاغلین و بازنشسته ها رو بدی مخابرات

  3. ناشناس می گوید

    اعضا هیئت مدیره به رئیس مجلس گزارش دادند که کارکنان شرکت مخابرات ایران اعم از شاغل و بازنشسته و پیمانکاری را برای نمایش سودآوری به روز سیاه نشانده اند!!!!!!!!!!!!!!

  4. ناشناس می گوید

    با سلام
    بیمه دانا کی پول مارا میدهد آخر نزدیک به یکسال است ؟؟؟
    بیمه معلم هم سه ماه است پول هزینه های پزشکی را پرداخت نمیکند ؟ ماجرا چیست ؟
    به گمانم تمام مشکل میبایست از شرکت مخابرات ایران باشد که پول بیمه تکمیلی را نمیدهند وبیمه ها هم به شاغلین وبازنشستگان پرداخت نمیکنند ؟؟
    کسی پیگیر نیست ؟؟!!!!!!!

  5. همکار می گوید

    فرموده اند انباشت نیروی انسانی در شرکت مخابرات ایران , رئیس هیت مدیره و … خودشان جزئ از این بازنشسته ها هستند!!!

نظرات بسته شده است.