مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آیا جنابعالی حتی یکبار در جمع کارکنان شرکت مخابرات حضور یافته اید؟

مخابرات ما – نگرانی شما از دست دادن صندلی رفقا و همکاران سابق شما در مجموعه مخابرات ایران است و نه دغدغه مردم و کارکنان شرکت مخابرات ایران.

مخابرات ما ( محمد – اکو فارس) -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا گفته اند شیوه واگذاری مخابرات اشتباه بوده است و باعث عقبگرد کشور در عرصه تلفن ثابت شده است.

وی در ادامه افزوده است نه تنها در عرصه تلفن ثابت بلکه در توسعه ftth و نسل نوین ارتباطات پر سرعت در کشور نیز دچار مشکل شده ایم.

لازم به توضیح است هر چند مخابرات ایران وظیفه دارد که بروز بودن شبکه تلفن ثابت را ماموریت اصلی خود بداند اما دغدغه تلفن ثابت بر خلاف آنچه وزیر ارتباطات آن را برجسته کرده است دغدغه جدی از سوی متقاضیان نیست و شبکه تلفن ثابت هم در کشور ما و هم در جهان در مرز اشباع قرار دارد.مضافا آنکه بخش خصوصی و دارندگان پروانه از وزارت ارتباطات هم در این عرصه فعال هستند.

در حوزه توسعه ftthنیز هر چند که این موضوع در مقایسه با وضعیت کشورهای پیشرفته حاکی از عقب ماندگی است اما امروز بخش بزرگی از این ماموریت در حوزه رقبای شرکت مخابرات و شرکت های ارایه دهنده سرویس ها و خدمات اینترنتی قرار گرفته است.

با کمی جست و جو در فضای اینترنت و بررسی سابقه خبری در حوزه شرکت مخابرات ایران در میابیم که این عبارات مختص وزیر فعلی ارتباطات نیست بلکه هر کدام از وزرای قبلی ارتباطات در ۳دوره گذشته هم هر زمان که برای انتصاب نیروهای وفادار به خود و یاران سابق در مجموعه شرکت مخابرات ایران دچار مشکل شده اند ،حربه و استراتژی خود را مستقیم به سمت مشکلات در خصوصی سازی مخابرات ایران کشانده اند که بلکه بتوانند امتیاز لازم را برای انتصاب یا حفظ نفرات خود در مجموعه مخابرات ایران کسب کنند.

اما از جناب آذری جهرمی باید پرسید ؟

جنابعالی که خود را از دغدغه مندان شرکت مخابرات ایران میدانید آیا حاضر شده اید برای حتی یکبار در جمع کارکنان شرکت مخابرات حضور یافته و به عنوان سهامدار دوم شرکت با مجموع ۴۰درصد سهام دولت و عدالت دغدغه و نگرانی های آنان را درباره عملکرد تیم مدیریتی فعلی شرکت مخابرات که منصوب شما هستند جویا شده و پاسخ دهید؟

آیا میدانید که پس از فشار و اصرار جنابعالی برای انتصاب مدیر عامل و اعضای هیات مدیره منتصب جنابعالی سطح رضایت کارکنان کاهش یافته است؟

آیا حاضرید به مردم توضیح دهید چرا علی رغم درج پست های جوان پسند و مردمی در خصوص جوان گرایی اصرار جنابعالی بر انتصاب مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بازنشسته چه توجیهی دارد؟ و اینکه چرا برخی معاونان بازنشسته خود را در مجموعه مخابرات ایران جا داده اید؟

جناب وزیر حداقل همکاران شرکت مخابرات ایران میدانند این روزها نقد شما بر خصوصی سازی مخابرات ایران ناشی از نگرانی از دست دادن صندلی رفقا و همکاران سابق شما در مجموعه مخابرات ایران است و نه دغدغه مردم و کارکنان شرکت مخابرات ایران.

***

1126370cookie-checkآیا جنابعالی حتی یکبار در جمع کارکنان شرکت مخابرات حضور یافته اید؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. منتقد می گوید

    متاسفانه نظام مدیریتی کشور ما اینگونه است که گرفتار رفاقت بازی است مدیران ارشد همیشه منتخب و منصوب وزرا و نمایندگان مجلس و صاحب منصبان بوده است . این سیستم اصلاح نشود انتظار معجزه نداشته باشیم .

  2. مهدی می گوید

    عالی بود.هنوز مانده تا انتخابات ریاست جمهوری در موعد مقرر ما هم عزیز خواهیم شد!!!

  3. ماکان می گوید

    خوب چه جوابی دادن ؟؟دقیقا مشکلات ما بخاطر انتصاب اقای مدیرعامل از سمت ایشونه

  4. بسم الله القاسم الجبارین می گوید

    با سلام بنطرم جزء دغدغه خود . پست ومقام . پول وپله. جا ومقام .خانواده همسر. بی تعصبی نسبت به همکاران . وعدهای دروغ. عدم پایبندی به قانون . وووووووو. هیج دغدعه ای ندارند جناب وزیر متاسفانه.هرچه هم هرکی بگه هیچ کس ککش نمی گزه.مگر خدا کمک کنه بهر طریق که حکمت خدا باشد.

  5. فنی می گوید

    خیلی خوب نوشتید کاش وزیر ارتباطات جواب این نوشته رو بدن

نظرات بسته شده است.