مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- انتظار مالی از مخابرات.

مخابرات ما- حرفهای زیادی شنیده می شود که هیچکدام محقق نمی شود. اما حرفهای این دوست و خواننده خوب مخابرات ما در نوع خود جالب است.

چه محقق شود چه نشود، خواندنی و قابل تامل است.

 

بازنشسته امور مالی شرکت مخابرات ایران

۱۳۹۸/۰۸/۲۴ در ۶:۴۱ ب.ظ

شنیدم تفاوت خواربار سال جاری با حقوق ابان پرداخت می شود پیشنهاد میکنم تفاوت سال۹۷ و باقیمانده مناسبتها طبق برنامه زمان بندی تا پایان سال تدریجا پرداخت شود تا تنش بین کارکنان و بازنشستگان با مدیریت شرکت به حداقل برسد از جناب مهندس صدری صمیمانه متشکرم

بنظر می رسد مطالبات کارکنان از مخابرات -فقط همین هایی که مخابرات مصوبش کرده – رو به افزایش است. باید شدنی باشد.

 

1126350cookie-checkشما نوشته اید- انتظار مالی از مخابرات.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ماهان می گوید

    سر دبیر سلام
    گویا امروز ۲۵ ام بود ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. ناشناس می گوید

    با سلام و خسته نباشید خدمت سردبیر عزیز به استحضار می رساند من یک بازنشسته هستم و الان در گیر بیماری صعب العلاجی هستم ماهانه دو میلیون حقوق بازنشستگی میگرم و الان حدود یک سال هست از ارسال هزینه ها به بیمه دانا می گذرد و هر چه پیگیری میکنم عنوان می کنند مخابرات هزینه ما رو واریز نمی کند هزینه ای که پول آن را مخابرات قبلا از من کسر نموده و هیچ کس پاسخگو نمی باشد از شما خواهشمند است پیگیری بفرمایید بلاخره کی می خواهند هزینه بیمه را پرداخت کنند؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      اگر قبلا مشخصات اصلی برام فرستادین
      خب همکاران مسئول دارن بررسی میکنن تا ببینن وضع مطالبات شما جطوریه
      اگر نفرستادین
      بفرستید

  3. بسم الله القاسم الجبارین می گوید

    عجب پیشنهادی ؟ چرا تمام مطالبات را با هم پرداخت نکنند. با این تورم ، چهار روز دیگه ارزشی نداره جانم . اینهمه پول کجا میره پس ؟

  4. بازنشسته می گوید

    به مرگ میگیرند تا به تب راضی بشیم.پرداخت ۲۰۰میلیارد برای مخابرات اسونه اما از محل رفاهیات تقریبا ۳۲۰۰۰۰۰ تومان طلبکاریم که اگه ۵۰۰۰۰ بازنشسته هم داشته باشیم سرجمع میشه۱۶۰ میلیارد …اخرش ۲۰۰ میلیارد اما ۲ میلیون سال ۹۷ کجا و۲ میلیون تومان بنزین ۱۵۰۰ وازاد ۳۰۰۰ تومانی کجا..سطل ماست ۱۲ هزار تومانی سال ۹۷ شده ۲۱۰۰۰ تومان فعلا. مهم اینه که تنها ره سعادت نظر کردن به وجه ا… است یعنی یا زاهد شویم وتارک دنیا ویا راهی دیار باقی شویم واز دست شرق وغرب وشمال وجنوب وایادیشان راحت شویم

نظرات بسته شده است.