به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان چهارشنبه شب مورخه ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۸ رضوانی مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران و هیأت همراه و مدیر مخابرات منطقه خوزستان با حضور بصورت سرزده در محل سامانه های پاسخگویی ۲۰۲۰ و ۱۱۸ ضمن نظارت بر نحوه پاسخگویی به تماس مشتریان، با همکاران دیدار و گفتگو کردند و دستورات لازم به منظور رفع مشکلات و موانع کاری را صادر نمودند.
مشاور مدیر عامل و سرپرست حراست شرکت مخابرات ایران در جریان این بازدید اظهار داشت؛ رفع نیازهای مشتریان در سامانه های جامع ۱۱۸ و ۲۰۲۰ بصورت مطلوب یکی از وظایف اصلی اپراتورهای مستقر در این مرکز می باشد.
رضوانی یادآور شد؛ یکی از برنامه های اثر بخش در رضایت مندی مردم، واحدهای ۱۱۸ و ۲۰۲۰ است که با پاسخگویی به موقع، مشتری مداری، راهنمایی تماس گیرندگان و به روز بودن اطلاعات است، که ضمن تلاش کارکنان بر تحقق این مهم تاکید داشت.
نظرات بسته شده است.