مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ۱۰ روز اینترنت اضافه به کاربران می‌دهد

مخابرات ما – آیا شما از کاربران سرویس مخابرات هستید؟ شرکت سرویس‌دهنده اینترنت شما اقدامی برای جبران زیان مالی شما انجام داده است یا خیر؟ دیدگاه خود را با ما  به اشتراک بگذارید.

مخابرات ما ( محمد – سخت افزار) -به نظر می‌رسد که محدودیت اینترنت در کشور در حال برطرف شدن است و کاربران در شهرها مختلف یکی پس از دیگری دسترسی عادی خود به اینترنت را پیدا می‌کنند. اما قطعی یک هفته‌ای اینترنت جدا از ضررهای غیرقابل جبرانی که به کسب و کارهای اینترنتی زد، به کاربران عادی هم که استفاده روزمره‌ای از اینترنت داشتند و بابت آن هزینه‌ای پرداخت کرده بودند، ضرر مالی وارد کرد. حالا گفته شده که مخابرات تصمیم دارد، این ضرر را جبران کند.

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته اعلام کرد که مشترکینی که بسته‌های مدت‌دار خریداری کردند و در زمان قطع اینترنت قادر به استفاده از بسته خود نبودند، اپراتورها مدت زمان قطعی اینترنت را به اعتبار بسته‌ها اضافه خواهد کرد. در همین راستا، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات هم در رابطه با مشکل عدم دسترسی کاربران به اینترنت بین‌الملل عنوان کرد:

در چند روز گذشته اختلالاتی در حوزه اینترنت وجود داشت  و مشترکان ما در این رابطه متضرر شدند. ما برای آنکه بتوانیم بخشی از این ضرر و زیان پیش آمده برای مشترکان را جبران کنیم، اقداماتی انجام دادیم. همواره در صورتی که مشترکان از حجم مصرف منصفانه خود تا پایان ماه استفاده نکنند، FUP آن‌ها صفر می‌شود، اما در این شرایط برای اینکه مشترکان متضرر نشوند، مانده FUP آنها را به ماه جاری انتقال دادیم تا بتوانند از باقیمانده حجم خود در این ما هم استفاده کنند. همچنین ۱۰ روز به مدت اعتبار قرارداد تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات افزوده می‌شود.

حالا باید دید که پس از شرکت مخابرات، دیگر سرویس دهندگان اینترنت هم دست به اقدام مشابهی برای جبران ضرر کاربران خواهند زد یا خیر.

***

1127190cookie-checkمخابرات ۱۰ روز اینترنت اضافه به کاربران می‌دهد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.