مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

صرفه جویی حدود هزار میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران + ویدیو

مخابرات ما – مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از صرفه جویی حدود هزار میلیارد تومانی بابت خرید مودم از شرکت داخلی خبر داد.

مخابرات ما ( محمد – خبرگزاری صدا و سیما) – سید مجید صدری گفت : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید ملی، یکی از جا‌هایی که در یکسال و نیم گذشته تلاش کردیم از امکانات داخلی استفاده کنیم، شرکت مخابرات ایران است که هم سهامداران عمده و هیئت مدیره و هم وزیر ارتباطات تاکید داشتند که ما بتوانیم در این مسیر قرار بگیریم.

وی گفت: در شرکت مخابرات تلاش ما بر این بوده است که در حوزه‌های مختلف خرید تجهیزات و فناوری که قبلا این تجهیزات از خارج تهیه می‌شد آن را از شرکت‌های داخلی تهیه کنیم.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: همچنین در خرید انواع باتری، خرید کابل اعم از نوری و مسی و خرید مودم که همیشه از شرکت‌های خارجی خریداری می‌شد اکنون این تجهیزات از یک تا دو شرکت داخلی تهیه می‌شود که هم باعث رونق تولید ملی و هم تولید کارخانه‌ها خواهد شد.
وی ادامه داد: در حوزه‌های نرم افزاری همیشه از سیستم خارجی استفاده می‌شد، اما اکنون خرید تجهیزات در این حوزه‌ها کاملا بومی شده است.
صدری گفت:: در یک سال و نیم گذشته با خرید تجهیزات و نرم افزار‌های بومی توانستیم حدود ۷۵ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته باشیم، یعنی پولی را که بابت خرید این تجهیزات به شرکت‌های خارجی می‌دادیم به شرکت و کارخانه‌های داخلی دادیم که معادل
حدود هزار میلیارد تومان است.

 

وی افزود: امیدواریم بتوانیم این را ادامه بدهیم و به جایی برسیم که تمام تجهیزات و امکانات مان را از تولید داخل تهیه و استفاده کنیم و کارخانه‌ها و شرکت‌ها به رونق برسند تا بتوانیم از آن‌ها بهره برداری کنیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: ده روز به مدت اعتبار تمام مشترکین اضافه کردیم و مانده اعتبار مشترکین به آذرماه منتقل می‌شود.

سید مجید صدری  درباره برنامه‌های شرکت مخابرات برای جلوگیری از متضرر شدن مشترکین اینترنت به واسطه قطعی اینترنت طی روز‌های گذشته افزود: در چند روز گذشته اختلال‌هایی در حوزه اینترنت به وجود آمد ومشترکین ما متضرر شدند.

وی گفت: برای اینکه بخشی از این ضرر را جبران کنیم چند کار انجام دادیم، یکی بحث مانده اف. یو. پی (FUP) (میزان مصرف ماهانه) مشترکین بود که هر ماه هرچه قدر از بسته‌های خود استفاده نمی‌کردند، باقیمانده این بسته‌ها صفر می‌شد، ما به خاطر اینکه مشترکین متضرر نشوند، مانده اف یو پی (FUP) ماه قبل را به ماه جاری انتقال دادیم تا مشترکین بتوانند در این ماه مانده بسته اینترنت خود را استفاده کنند.
وی گفت: یک اقدام دیگر این است که ده روز به مدت اعتبار تمام مشترکین اضافه کردیم که بتوانند از بسته‌های خود استفاده کنند یعنی ده روز به مدت اعتبار قرار داد تمام مشترکین اضافه شده است.
صدری اضافه کرد: امیدواریم مشترکین از کیفیت خدمات ما راضی باشند.

***

1127400cookie-checkصرفه جویی حدود هزار میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران + ویدیو

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.