مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

میز ساخت داخل صنعت برق، الکترونیک و مخابرات برگزار می‌شود

مخابرات ما – نخستین میز تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتورهای بزرگ ارتباطی و سندیکای صنعت مخابرات ایران برگزار می‌شود.

مخابرات ما ( محمد – صنایع) – نخستین میز تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتورهای بزرگ ارتباطی و سندیکای صنعت مخابرات ایران برگزار می‌شود.

 

*** میز ساخت داخل صنعت برق، الکترونیک و مخابرات

 

وزارت صنعت، معدن و تجارت در تداوم برنامه‌های تحقق شعار نهضت ساخت داخل، مراسم امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌های میز ساخت داخل در حوزه صنعت برق، الکترونیک ومخابرات را امروز سه شنبه ۵ آذر ۹۸ برگزار می‌کند.

بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده در رابطه با اعلان عمومی شعار نهضت ساخت داخل و با هدف کاهش وابستگی ارزی و به تبع آن مقابله هوشمندانه با تحریم‌های ظالمانه، برنامه توسعه و تعمیق ساخت داخل در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.

*** برگزاری پنج میز تخصصی تعمیق ساخت داخل

بر این اساس تاکنون نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، پنج میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو، پتروشیمی، معدنی و همچنین تفاهم نامه‌هایی با محوریت بهم‌رسانی نیازها و توانمندی‌های صنعتی برگزار شده است.
 در تداوم این برنامه‌ها، مراسم امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌های میز ساخت داخل در حوزه صنعت برق، الکترونیک و مخابرات،امروز سه شنبه ۵ آذر ۹۸ ساعت ۹ صبح با حضور رضا رحمانی «وزیر صنعت، معدن و تجارت» در محل این وزارتخانه برگزار خواهد شد.
***
1128580cookie-checkمیز ساخت داخل صنعت برق، الکترونیک و مخابرات برگزار می‌شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.