مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بسته صوتی معرفی بیمه اجتماعی از طریق مخابرات

مخابرات ما – به زودی بسته صوتی معرفی بیمه اجتماعی از طریق مخابرات برای تمامی سرپرستان خانوار روستایی، عشایری و شهرهای زیر بیست هزار نفر استان یزد، ارسال می شود.

مخابرات ما ( محمد – وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی) – مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد با سرپرست جدید مخابرات منطقه یزد دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

ابراهیمی در ابتدای این دیدار، توضیحاتی در خصوص مزایای بیمه اجتماعی و تاثیر آن بر زندگی جامعه روستایی و عشایری ارائه کرد و خواستار استفاده از ظرفیت همه دستگاه های مرتبط با جامعه کشاورزی و روستایی، جهت ارتقاء رفاه اجتماعی این قشر شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه نزدیک به هشت هزار نفر از سرپرستان خانوار روستاهای استان یزد و مناطق عشایری فاقد بیمه اجتماعی هستند، از سرپرست مخابرات استان درخواست کرد تا به منظور اطلاع رسانی و معرفی بیمه به این عزیزان، از ظرفیت های ارتباطی مخابرات از جمله ارسال بسته صوتی معرفی بیمه به تلفن همراه این افراد استفاده شود.

دکتر زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد نیز در این دیدار، ضمن استقبال از طرح های پیشنهادی و در راستای همکاری با صندوق، دستور داد همکاری لازم از سوی این نهاد با صندوق انجام شود.

***

1129570cookie-checkبسته صوتی معرفی بیمه اجتماعی از طریق مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.