مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: خبرهای خوبی در راه است.

مخابرات ما – بدنبال جلسات اخیر، مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در صفحه اینستاگرامش نوشت : خبرهای خوبی در راه است.

 

مخابرات ما- در پی دو روز جلسات پی در پی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با سهامداران از جمله ستاد اچرائی پیگیری فرمان حضرت امام(ره) و رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران و همچنین نمایندگان کارکنان مخابرات در تشکل های کارگری، مهندس صدری گزارشی در صفحه اینستاگرامش نوشته است که در اینجا می خوانید.

صدری در باره نتایج این جلسه  می نویسد: خبرهای خوبی در راه است … آنچه امروز رخ داد حاصل عزم جمعی سهامداران، دولتمردان، مدیران و نمایندگان کارکنان بود که برای ریشه کن کردن مشکلات و نارضایتی ها در دل مخابرات بزرگ گامی موثر برداشتند تا مشکلات چند سال اخیرکارکنان و بازنشستگانش برای همیشه حل و اهالی آن به روزهای بهتر امیدوار گردند.

.

متن کامل صفحه چنین است:

همت جمعی برای یک کار بزرگ؛  بازگرداندن شادی و امید به کارکنان مخابرات ایران/ خبرهای خوبی در راه است.

 

جلسه امروز  مدیران و سهامداران و تشکل ها ی مخابرات شاهد همدلی ، همراهی و مهربانی بود . امروز صدای تپش قلب های حاضران  با طنین مخابراتی بهتر، کارکنانی امیدوارتر نواخته شد …

آنچه امروز رخ داد حاصل عزم جمعی سهامداران، دولتمردان، مدیران و نمایندگان کارکنان بود که برای ریشه کن کردن مشکلات و نارضایتی ها در دل مخابرات بزرگ گامی موثر برداشتند تا مشکلات چند سال اخیرکارکنان و بازنشستگانش برای همیشه حل و اهالی آن به روزهای بهتر امیدوار گردند.

در جلسه امروز، همه بر سر یک میز به فردایی بهتر رای دادند حالا می توان گفت خبرهای خوبی در راه است.خبرهایی بسیار خوب، و این نبود مگر در سایه دو سال همدلی و همراهی همه سهامدارن و مدیران و دلسوزان کشور و مخابرات. خوشبختانه امروز همه مشکلات و دلنگرانی های گذشته کارکنان به راه حلی منتهی شد که هر یک از ما به سهم خود برای حل آن وظیفه ای خواهیم داشت.

لازم می دانم از سهامداران عمده شرکت مخابرات ایران، بویژه از آقای مهندس آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات, آقای دکتر مخبر رئیس محترم ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) و معاونین محترم ایشان و همچنین آقای دکتر صفری رئیس محترم هیئت مدیره و اعضای محترم هیئت مدیره مخابرات ایران برای کمک و یاری در راه رسیدن به این اتفاق خوب، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

از همه کارکنان و بازنشستگان عزیز مخابرات نیز باید تشکر کنم که با اعتماد و باور خود این امکان را فراهم کردند تا امروز با افتخار اعلام کنیم تمامی مشکلات در سایه همدلی حل خواهد شد…..انشا الله

 

1132740cookie-checkمهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: خبرهای خوبی در راه است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
63 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    خدا کند ، دست اندر کارهای امور ستم دیده های مخابراتی مثل نماینده های لیست امید خود را نفروشند ،
    مسیولین اگه خدا شناس بودن قبل از دق کردن پیرمردهای زحمت کش حقشون را می دادنند
    الان هم فقط زمان می خرند ،
    برای چی ، الله اعلم
    الان چه تضمین در دست حضرات است که گرد هم آیی را لغو نمودن
    مگر قبلا هم بخاطر وعده های داده شده تجمع ها را لغو نکردنند
    من از خداوند می خواهم دو رویان را رسوا نماید

  2. ناشناس می گوید

    سلام و تشکر . امیدوارم که هرجه زودتر میوه این توافقات را پرسنل زحمت کش و خدوم مخابرات دریافت کنند.

  3. ناشناس می گوید

    فقط باید بگم
    بزک نمیر بهار میاد کومبوزه با خیار میاد

    اینا به حکم مسلم دادگاه اهمیتی نمی دند
    ساده اید شما ها

  4. رضا می گوید

    سلام
    آیا نیروهای شرکتی هم جزء کارکنان هستن ؟

  5. کاظمG می گوید

    سلام سردبیرمحترم – در این نشست آیا نسبت به تغییر بیمه کارمندان ۹ درصد ( صندوق بازنشستگی) به ۷ درصد (تامین اجتماعی ) هم که دیوان عدالت قبلا رای داده بود هم اقدامی متصور هست ؟؟؟؟

  6. ناشناس می گوید

    اقای سردبیر کنتور فعال کن
    اقای مدیر عامل وعده فرمودند
    هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

  7. ناشناس می گوید

    باسلام همین دوستان شرکتی حتی انسجام یه اعتراضو ندارن باخودشون هم درگیرن اونوقت بازنشسته ها برای احقاق حق خودشون تجمع می کنن وسختی هارو تحمل می کنن چرا پشت رسمی ها و بازنشسته ها قایم میشین مطالبات بدون اعتراض بدست نمیاد چندتاتون تاحالا یه اعتراض عمومی کردین

  8. ناشناس می گوید

    روسای مخابرات فقط به سود می اندیشن دریغ از یک حرف حساب.بعد از چهل سال

  9. قربان می گوید

    باسلام سردبیر عزیز در مورد بیمه خدمات درمانی(بازنشستگی کشوری) کارکنان مخابرات که بیشترشان بازنشسته شداند تبدیل بیمه انهادراجرای مصوبه سال ۱۳۸۹چطور خواهد شد که در موقعه بازنشستگی ازاین افراد با تهدید امضاء می گرفتند که در همان بیمه با رضایت خودشان باقی مانده اند که با این مصوبه تناقض دارد باید مخابرات هزینه بیمه را پرداخت می کرد همه کارکنان بیمه تامین اجتماعی می شدن/

  10. منتظر گفتگو می گوید

    با سلام من هم چند روز بود همین مطلبو می خواستم بگم. اصلا چرا همکارای شرکتی وقتی می خواهند از حق خودشون دفاع کنند به ما گیر می دهند. این همه راه هست. برای خودتان نماینده و انجمن تشکیل دهید حق عضویت بدهید تا نمایندگان شما هم مذاکره کنند الان من یادم نمی یاد چند ساله حق عضویت می دم. همکاران عزیز حق گرفتن هزینه دارد زمان دارد تاوان دارد صبر دارد. پس لطفا از راه صحیح و درستش وارد شوید انشااله که به حق خود برسید.

  11. بازنشسته خسته می گوید

    باسلام خدمت عزیزان حکایت کارمند رسمی وبازنشسته با همکاران شرکتی مثه کارتون سندباده که یارو رو شونه سندباد نشسته بود تا سند باد میخاست چیزی بخوره یارو باسیخ به گردن سند باد میزد میگفت تو نخور بده من بخورم تا دوزار میخان به بازنشسته بدن این حضرات سروکله شون پیدا میشه که ما زحمت میکشیم فقط نق بابا آسیا به نوبت

    1. ناشناس می گوید

      دمت گرم خدایش گل گفتی ایولا واقعن همینطوره فرصت طلبی هم حدی داره

  12. راستی اصفهان می گوید

    این سخنان فقط بخاطر این است که همکاران در تهران تجمع نکنند وگرنه شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات و سهام داران عمده مخابرات هرگز به قول های خود عمل نخواهند کرد، همانگونه که تا الان اینگونه بوده و قول هایشان فقط و فقط فریبی بیش نبوده است

  13. مریم می گوید

    ساده گیر آوردن دیگه!!!! بابا ۲۰ آذر هم هیچی نمیشه راحت حق ها را پایمال کنید دیگه خبری در راه است چه معنی میده؟؟؟ متن صورت جلسه را بگذار برادر من ! پس هیچی دیگه.

  14. ناشناس می گوید

    جناب سردبیر این همه با شوق ذوق خبر ارسال میکنی همش برای نیروهای قلیل رسمیه پس اکثریت نیروهای شرکتی چه خاکی به سرشون بریزن

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ارسال خبر نه ذوق داره نه شوق
      خبرنویس مثل مرده شوره.چیزی به خودش نمیرسه.
      ضمن اینکه اگر خبر خو.بی برای یه عده ای میشه چرا باید بقیه ناراحت بشن؟
      یا من یا هیچکس؟
      آدم هایی که از زمان خصوصی سازی تا امروز نه مثل آدم بازنشسته شدن نه مثل بقیه باهاشون رفتار شد ….
      این تضادی با حق طبیعی شما نداره.
      ضمنا شما رفتار سردبیر رو رصد میکنی یا مخابرات و کاراشو دنبال میکنی؟

      1. ناشناس می گوید

        چون رسمیا دستشون به دهنشون میرسه کارای سخت هم نمیکنن این نیروی شرکتی هست که باید سخت کار کنه کم پول بگیره

      2. ناشناس می گوید

        سلام سردبیرمحترم ما شنیدیم واسه همه پرسنل اتفاق خوب قراره بیفته چرا شما میفرمایید واسه شرکتیها تصمیمی گرفته نشد؟

  15. ناشناس می گوید

    اعتمادی به حرف های ایشان نیست

  16. فهیمه بهادری می گوید

    آقای صدری هنوز قول پرداختی رو که درتاریخ ۹۸/۰۱/۱۷ داده بودید رو یادمون نرفته . متاسفانه دیگه به حرفهای شما اعتمادی نیست .

  17. احمد می گوید

    سلام
    برای شرکتی ها تو رو خدا پیگیری کنید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من فکر می کنم همون قدرتی که باعث شد مدیران این تصمیمات رو بگیرن، دوباره باعث میشه برای شرکتی ها هم تصمیم بگیرن.

      1. ناشناس می گوید

        باسلام
        سردبیر محترم بااحترام خدمت شما عرض میکنم که هیچ خبری ازطبقه بندی یاتغییر دروضعیت شرکتیها نخواهد بود و این فقط دلداری دادن به قشر عظیم نیروهای شرکتی هست بیایید صادقانه آب پاکی را روی دستمان بریزید و خودتان را هم از زیر فشار پاسخگویی خلاص کنید، همه انسانهای بالغی هستیم که متوجه این امروز وفردا کردن مسئولین میشویم. البته شما از این قاعده مستثنی هستیدوکنار شرکتیها با مشکلاتشان آشنا هستید.
        اخبار اخیر درخصوص کوچک سازی چارت (آنچه که حتما شما بهتر از ما درجریانش هستید!!!!؟؟؟ )حاکی از این است که قصد هیچگونه تغییر در شرایط که نیست تنها راه آب باریکی هم که وجود داشت برروی شرکتیها بسته شد.
        پایدار و سربلند باشید.

  18. سردبیر - مخابرات ما می گوید

    انشا الله

  19. اصفهان می گوید

    با سلام
    ما قراردادی های ۹۲ از این اخبار ها و خبرهای صدری تجربه خوبی نداریم

  20. ناشناس می گوید

    یه سوال بزرگ …. !!!!
    طبق سیاست های آقایون نیروهای شسکام و خدمات اول جز کارکنان مخابرات حساب میشن ؟آیااااااا ؟

نظرات بسته شده است.