مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اطلاعیه مشترک مبنی برلغو تجمع روز بیستم آذر توسط نمایندگان کارکنان و بازنشستگان در تشکل های کارگری مخابرات

مخابرات ما- ساعتی قبل بیانیه مشترک شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات و شورای هماهنگی کانونهای بازنشستگی مخابرات مبنی بر لغو تجمع روز بیستم آذر ماه منتشر شذ.

 

مخابرات ما- شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات و شورای  هماهنگی کانون های بازنشستگی شرکت مخابرات بیانیه مشترکی مبنی بر لغو تجمع روز بیستم آذر ماه صادر کرده اند.

در این بیانیه ذکر شده است با توجه به جلسه روزهای ۱۶ و ۱۷ آذر در محل ستاد اجرائی ، حضور مدیران ارشد این ستاد و شرکت مخابرات ایران در جلسه ، حصول نتایج مورد انتظار و پذیرش خواسته های بحق کارکنان و بازنشستگان مخابرات از کلیه شاعلین و بازنشستگان خواسته شده است که در روز ۲۰ آذر ماه جاری از حضور در جلوی ستاد  اجرائی خودداری کنند.

در این بیانیه با اشاره به حسن نیت سهامداران عمده و شرکت مخابرات ایران دستور لغو تجمع روز بیستم آذر صادر شده است.

 

 

1133050cookie-checkاطلاعیه مشترک مبنی برلغو تجمع روز بیستم آذر توسط نمایندگان کارکنان و بازنشستگان در تشکل های کارگری مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
34 نظرات
  1. عزت اله شادی می گوید

    با سلام و درود بر معترضان و شهدای آبان که با خون خود باعث شدند سهامداران عمده و ظالم لااقل سر میز مذاکره حاضر شوند . لطفا در اطلاع رسانی به عنوان کلی سهامداران عمده اشاره نمایید تا مردم بدانند که دزدان و ظالمان به حقوق کارمندان و کارگران زحمت کش چه کسانی هستند.

  2. کارشناس شرکتی می گوید

    سالهاست حرف صبر کنید را شنیده ام…
    این (صبر)تقریبا همیشه به معنای (هرگز بوده است
    باید بینا به این بود که آنانکه اجرای عدالت را بارها به تاخیر انداختن

    هرگز قصد تحقق آنرا ندارند!

    مارتین لوترکینگ

  3. ناشناس می گوید

    میگم این تشکل های صنفی با ما هستند یا با اونا؟

    1. سوشیانس می گوید

      والا چی بگم
      آقایون نمی دونم از این لغو تجمعات تا حالا چی بدست آوردن ؟ مگه مدیران و سهامداران اقدام عملی انجام دادن که اینا اقدام عملی رو ( تجمع ) لغو کردن ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
      آقایون نباید تجمع را لغو می کردین ، مثل اینکه دیگه از این آقایون هم برا ما آبی گرم نمیشه !!!!!!!!!!!!!
      البته همه ما می دونیم که تو این جور جلسات یه اهرم فشاری هم رو این عزیزان هست و اگه زیادی پافشاری کنن انگ سیاسی می زنن و می فرستنشون جایی که عرب نی انداخته ، ولی اینام باید مسائل رو انتقال بدن

  4. میثم می گوید

    انشاالله شسکام هم جمع اوری بشه بره به سمت قرارداد اداری -شسکام لیاقت مدیریت ندارد.

  5. Hamed می گوید

    سلام آره سردبیر عزیز باید هم تشکر کرد بخدا قسم حق تمام نیروهای بخش خصوصی داره ضایع میشه هیچکس به جز شما صداش در نمیاد سران مخابرات با این حرکت همچین قشنگ کارمندان و بازنشستگان رو از بخش خصوصی ها جدا کردند تا اینکه دوباره این اقشار با هم یکصدا نشوند.

  6. شرکتی می گوید

    اعتماد نکنید تجمع کنید کار که از محکم کاری عیب نمیکنه.. کاش نیروهای شرکتی هم غیرت شما رو داشتند فقط کافیه همه با هم چند ساعت دست از کار بکشیم نه بیشتر مخصوصا که بیشترین امار بخش خصوصی تو قسمت های اجرایی مخابرات هست مدیر و رییس نیستند بعد جناب صدری متوجه میشد قول و وعده دروغین در شان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیست
    البته اون روز دور نیست زمزمه هاش و هماهنگی هاش داره به گوش میرسه
    الهی آمین

  7. ناشناس می گوید

    لطفا صورتجلسات را زودتر منتشر کنید تا دق مرگ نشدیم ؟؟

  8. ناشناس می گوید

    پس هزینه های درمانی سال قبل بیمه دانا چی شد؟ نزدیک یک میلیون تومان طلب داریم استان سمنان چه میکند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. ناشناس می گوید

    با افتخار میگویند قرار است مشکلات حقوقی کارکنان را حل کنیم شما که هنوز بهره وری سال ۹۷ را نداده اید تازه اگر پرداخت کنید این حق است منت نیست مگر مخابرات کم در آمد دارد؟که اینگونه روی اعصاب کارکنان فلک زده هستید مناسبت ها و سبد کالای ماه رمضان و……خبری از اضافه کار و ….هم نیست چون مدیران ناکارآمد کم سواد و بعضا بی سواد فقط بدنبال صرفه جویی از محل حقوق ناچیز کارمندی مانند اضافه کار ، پاداش ها ، عدم اجرای آئین نامه ها و بازی دادن کارکنان و…….هستند یک دقیقه تاخیر را در سامانه اختراعی تان بنام hr کم می کنید اما اضافه کار و پاداش و …..را حق نمی دانید کارمند از سر ناچاری و بدبختی حتی مجبور است در ساعت غیر اداری و اضافی دستور مافوق را اجرا و کار کند اما خبری از حق و حقوق نیست .

  10. پرنده آبی می گوید

    سلام
    یکی از بزرگترین اشتباه های نمایندگان کارگری همین لغو تجمع هست این تجمع به هیچ عنوان نباید لغو میشد چون ترس از همین جمع باعث شده تا مدیران ارشد دور هم جمع بشن و تصمیمی به نفع کارکنان بگیرند اما با لغو این تجمع معلوم نیست این مصوبه امضا بشه.
    مدیران ارشد مخابرات باید برای یکبار هم که شده عظمت تجمع رو حس کنند تا سال بعد نسبت به افزایش حق و حقوق پرسنل کاهلی نکنند

  11. کارمند کوچولو می گوید

    خدا خیرشان بدهد
    خداوند هر که را در راه اجرای عدالت وحق وحقوق مسلم کارکنان اعم از شاغل وبازنشسته با حسن نیت قدمی برمیدارد حفظ ویاری کند
    والبته از همدلی و وفاق مدیران فهیم وهمچنین نمایندگان پرتلاش وخستگی ناپذیر کارکنان کمال تشکر را داریم
    این قدردانی نه به منزله اینکه چون به حق وحقوق خود خواهیم رسید می باشد بلکه بواسطه اینکه این اقدام موجب رشد وشکوفایی مخابرات در راه پیشرفت واعتلا وهمچنین امیدواری وهمدلی وهمکاری کارکنان در این مسیر تعالی می باشد
    بدون شک مسیر تعالی هر شرکت وسیستمی با دلگرمی وامید کارکنان آن شرکت میسر خواهد شد چرا که موتور محرکه وپشتوانه رشد وبهره وری ودر نهایت کسب سود و رضایت مشتری کارکنان آن شرکت وسیستم می باشد ومدیران باید توجه داشته باشند هیچ موقع بدون همیاری کارکنان به موفقیتی دست نخواهند یافت پس همیشه با احترام و رسیدگی به حق وحقوقات پرسنل خواهند توانست برنامه های رشد وبهبود شرکت را اجرا کنند وموجبات توسعه خدمت و رضایت مشتری وصد البته رضایت خالق را حاصل نمایند به امید روزهای شکوفایی مخابرات وکارکنانش
    البته باید منتظر عملی شدن توافقات شد واینکه آیا توافقات کامل وجامع وبا زمانبندی وضمانتنامه اجرا هست یانه؟

  12. احسان می گوید

    سلام
    از اول هم معلوم بود این جیمجولکبازی ها برای لغو تجمع بود . حالا از فردا من بدو آهو بدو …..

  13. همکار بازنشسته۹۷ می گوید

    سلام
    جناب سردبیر گرامی میشه لطف بفرمایید و بصورت تقریبی مبلغ افزایشی حاصل از تقییر رفاهیات برا بازنشستگان در پرداخت حقوقشان چه مقدار است اگه بفرمایید ممنون میشیم.

  14. ناشناس می گوید

    اینها همه اش عوام فریبی هست
    بنظر باید تجمع با قدرت تمام انجام گیرد

  15. سوشیانس می گوید

    کدام حسن نیت ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    مگر نه اینکه چن ماه پیش هم قول افزایش رفاهیات دادند و تجمع لغو شد و بعدش به افزایش چندرغاز خواربار بسنده کردند آنهم با اون اوضاع و احوالی که دیدین
    مگر آدمی چند بار باید از یه سوراخ گزیده بشه تا عبرت بگیره ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    چرا همه این وعده های تو خالی درست دقیقاً ۲ ، ۳ روز مانده به تجمعات داده می شوند ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    آنچه مسلم است همکاران حدود ۵۰، ۶۰ میلیون بابت اجرای آئیین نامه حقوق و دستمزد طلب دارند چرا برای نشان دادن حسن نیت در این چند روز بصورت علی الحساب به هر همکار ۲۰ میلیون پرداخت نمی کنند ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…………………….

    1. ناشناس می گوید

      به نظر منطقی میاد، تا به حال حسن نیتی از جانب ستاد اجرایی دیده نشده! هر چند شاید چون تجمع در زمان خاص و مکان خاص (که مقابل ستاد اجرایی بوده) قرار بود برگزار بشه، جدی‌تر گرفته شده و شاید مذاکرات نتیجه‌ی متفاوتی داشته باشه و بهتره بهش فرصت داد!

    2. بازنشسته می گوید

      افرین بر شما جواب بسیار مدبرانه ایی دادید.متاسفانه مطالبات بازنشستگان را هم فراموش کردند بازنشسته چی داره که حق و حقوقشه را پایمال میکنید؟

  16. ناشناس می گوید

    از قبل هم معلوم بود لغو میشه
    شما که جسارت ندارین مجبورید مگه

  17. ناشناس می گوید

    بازی خوردین اقا …نقد را دادین نسیه رو چسبیدین..

  18. مسیح می گوید

    لغو تجمع ….. حالا چرا شما سردببر خیلی سریع و باذوق زدگی خبرجعلی رو درج میکنید خبرهای خوب مال شما خبرهای بد مال ما این هم نمیماند.

  19. همکار بازنشسته می گوید

    خدا کنه قولشان قول باشه .!!!!!

  20. راستی اصفهان می گوید

    ایا می توان به قول و وعده مدیران ارشد شرکت مخابرات اعتماد کرد؟ آنهم مدیرانی که تا الان چندین بار خلف وعده کرده اند!!!!!
    وعده های مدیران ارشد، چه هنگام اجرایی می شود؟؟؟

نظرات بسته شده است.