مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دومین نشست همکاری های رسانه ای ایران و روسیه

مخابرات ما – در این نشست، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و همچنین رسانه های منتخب ایران و روسیه حضور دارند.

مخابرات ما ( محمد – اسپوتنیک) –   دومین نشست کمیته همکاریهای رسانه ای ایران و روسیه در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ماه   به میزبانی وزارت مخابرات، توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه و به ریاست   آلکسی وولین معاون وزارت مخابرات، توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه و محمد خدادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در شهر مسکو برگزار می گردد.

خاطرنشان می شود که در این نشست، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و همچنین رسانه های منتخب ایران و روسیه حضور دارند.

در این دور از گفتگوها زمینه های همکاری و هم افزایی در حوزه رسانه   بین دو کشور در راستای تقویت مناسبات سیاسی، اقتصادی   و فرهنگی و پیگیری توافقات و تفاهمات اولین دور گفتگوها که سال گذشته در تهران برگزار شد، توسط نمایندگان رسانه های دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 بازدید از مراکز رسانه ای و آشنایی با تجربیات روسیه در این زمینه و   گفتگو با اندیشمندان و صاحبنظران روسیه و همچنین شرکت در همایش ایرانشناسان روس از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سفر هیات رسانه ای ایران به مسکو می باشد.

***

1133130cookie-checkدومین نشست همکاری های رسانه ای ایران و روسیه

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.