مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بازدید سر زده مدیر مخابرات منطقه فارس از ادارات مخابرات

بازدید سر زده مدیر مخابرات منطقه فارس از اداره مخابرات شهرستان های آباده و اقلید

 

مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس؛ یکشنبه  مورخ ۱۷/۹/۹۸ راس ساعت ۷:۳۰ صبح، روز کاری خود را با بازدیدی سرزده از اداره مخابرات شهرستان اقلید آغاز کرد.

مهندس ایزدی در این دیدار ضمن حضور در ساختمان اداری از مراکز تلفنی شهرستان اقلید بازدید و از نزدیک بر جریان امور کاری کارکنان شاغل مرکز تلفن این شهرستان نظارت نمود.

 در ادامه این سفر مدیر مخابرات منطقه فارس در جلسه ای با حضور پرسنل شهرستان آباده ، ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان اظهار داشت: نظم و پشتکار کارکنان در رسیدن به اهداف تعیین شده ازسوی شرکت مخابرات ایران نقش بسزایی دارد.

وی با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع، اظهار داشت:  تکریم ارباب رجوع هم در شرع مقدس اسلام تاکید شده است و هم در شرح وظایف ما آمده است و  جلب رضایت مشتریان از اولویت های اصلی مخابرات منطقه فارس    می باشد، و روسای شهرستان ها  باید بر تمام مراکز مخابراتی نظارت داشته و با برگزاری جلسات مستمر و دریافت گزارش های روزانه از زیر مجموعه، گره گشای کار مردم باشند و در نتیجه در مسیر توسعه قدم بردارند.

مهندس ایزدی با تاکید بر تغییر نوع نگرش و عملکرد شرکت مخابرات ایران، بیان نمود: در سال جاری تمام کارها در سطح استان به صورت پروژه ای تعریف شده است و از جمله این پروژه ها، پروژه وصول مطالبات است که به صورت ویدئو کنفرانسی جلسات مستمری هر هفته با روسای شهرستان ها برگزار می گردد و در پی کاهش لاوصولی در سطح منطقه  هستیم. 

1133740cookie-checkبازدید سر زده مدیر مخابرات منطقه فارس از ادارات مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.