مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نامه های تشکل های نیروهای شرکتی مخابرات برای ستاد اجرائی

مخابرات ما – تشکل های کارگری نیروهای شرکتی در دو استان بوشهر و همدان نیز با ارسال نامه به ستاد اجرائی درخواست حل مشکلات خود داشته اند.

 

مخابرات ما- در هفته جاری دو تشکل کارگری وابسته به شرکت خدمات اول مخابرات – پیمانکار تامین نیرو برای شرکت مخابرات ایران- از استانهای همدان و بوشهر نامه های جداگانه ای برای سهامدار ۱۹ درصدی مخابرات-ستاد اجرائی- ارسال کرده اند.

بوشهری ها در نامه خود با اشاره به جلسه اخیر سهامداران و مدیران مخابرات در ستاد نوشته اند :اخیرا در جلسه ای برای ریشه کن کردن مشکلات کارکنان تصمیمات مهمی گرفته شده است اما اگر قرار به ارتقای وضع زندگی کارکنان مخابرات باشد بخش بزرگی از آنان نیروهای شرکتی در خدمات اول مخابرات هستند که با حداقل حقوق کار می کنند.

انجمن صنفی کارگری کارکنان خدمات اول در بوشهر خواسته های خود را در چند بند اعلام کرده اند از جمله طبقه بندی مشاغل، امکان استفاده ار امکانات رفاهی مخابرات، عدم جذب نیروی جدید و اولویت دادن به استخدام نیروهای شرکتی.

نامه دیگری که خطاب به ستاد اجرائی نوشته شده است از سوی شورای اسلامی کار خدمات اول مخابرات استان همدان نوشته شده است.

در ابتدای این نامه ذکر شده علیرغم پیگیری های مکرر و با وجود قوانین مناسب و کافی هنوز طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت مخابرات برای نیروهای شرکتی انجام نشده است.

در بخشی از نامه میخوانیم با توجه به عدم حصول نتیجه از پیگیری ها و عدم توجه مدیران مخابرات، لاجرم پیکان انتقاد به سمت سهامداران شرکت مخابرات ایران نشانه می رود که یکی از آنان ستاد اجرائی است.

این تشکل کارگری در همدان از ستاد اجرائی خواسته شده است  در شرایط فعلی برای جلوگیری از تنش و تشنج جلسه ای با حضور نمایندگان کارکنان برگزار گردد تا مشکلات روشن و شفاف مطرح گردد.

 

1135580cookie-checkنامه های تشکل های نیروهای شرکتی مخابرات برای ستاد اجرائی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    اقای سردبیر بهره وری چی شد؟ لطفا در مورد تیتر زدن و بولد کردن خبریهای دروغ اقایون عجله نکنید

  2. ناشناس می گوید

    دوستان شرکتی من به شخصه مشکلات شما رو درک میکنم اما کاش میگذاشتید جوهر امضای نامه های ما خشک بشه سریع نامه زدید برادران بزرگوار با این طرز تفکر هیچ کس به نتیجه نمیرسه درست مثل وقتیکه قرار بوذ ۹۲ ای ها رو تبدیل کنن داشت کارشون انجام میشد یکدفعه همه قراردادی های اومدن گفتن یا ماهم باید تبدیل وضعیت بشیم یا هیچ کس نشه و نهایتا کلا قضیه بهم خورد

    1. خراسان شمالی می گوید

      دوست من نمیدونیم شما از کدوم دسته اید قراردادی ۹۲ رسمی پیمانی کارگزار
      فقط این و بدونید ما چندین سال دنبال اجرای طرح هستیم و این بقیه بودن که هر بار کارشون با ما موازی شد و اجرای طرح برای ما به تاخیر افتاد یکمی تاریخچه رو بهتر بدونید بد نیست
      فعلا که سر ما از همه بی کلاه تره

  3. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر گرامی
    خوشحالم حضور همکاران مشهدی در گروه خدمات اول کشوری باعث شده خبرها به اینجا هم برسد !!! موفق باشید ، خدا کند همکاران مشهد هم تشکل تشکیل بدهند منتظر نامه همکاران مان در استان خراسان رضوی هستیم ، البته همکاران سبزوار تشکل دارند و ممنون از این همکاران

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      ممنونم از لطف شما
      شرکتی ها در مخابرات ما نقش بسیار بزرگی دارن.همه گروه ها جدا از نوع استخدامشون به مخابرات ما کمک می کنن تا خبرهای دسته خودشونو منتقل کنن. برخی که دیگه کشوری هستن و سایت رو دبیری میکنن

    2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست گرامی
      اگر با حضور در یک گروه خاص خبرهایتان کامل می شود پس در اینجا چه می کنید؟

  4. زنبور می گوید

    شما چکاره هستید که حکم عدم استخدام میزنید؟؟؟؟ اتفاقا شرکت به افراد باهوش و جوان و با انگیزه نیاز داره. با سواد . نه بند و پارتی؟؟؟؟ استخدام فرزند همکار و سفارشی بایست ممنوع باشه .همین کارها را کردند که سن استخدام در کشور بالا رفت.

    1. شرکتی می گوید

      منظور از عدم استخدام نیروی جدید همون فرزند همکار و سفارشی است دوست عزیز.شاید شما در جریان نبودین ولی در همین ۴ الی ۵ سال اخیر با وجود اینکه شرکت هی اعلام میکرد و میکنه که نیرو زیاد داریم و نوک پیکانش هم سمت نیروهای شرکتی هست در چند استان نیروی فرزند همکار و سفارشی استخدام کردن(رسمی و قراردادی و شرکتی)وگرنه کسی با آزمون عادلانه و بدون سهمیه مشکلی نداره،منتهی چون سال ۹۲ آزمونی برگزار شد و فقط فرزند همکار و سهمیه ای توش قبول شدن هیچکس دیگه به هیچ آزمونی از طرف مخابرات اعتماد نداره و مطمئنا افراد باهوش و جوان و با انگیزه وارد مخابرات نمیشه پس چه بهتر که شرکت از همین نیروهای باتجربه شرکتی خودش استفاده کنه تا نیروی بی تجربه

  5. ناشناس می گوید

    سلام
    با توجه به متن نامه مصوبه ۱۷ آذر که علیرغم همه آنچه گفته شد چیز خاصی در آن نبود و همه چیز جهت بررسی به یک‌کارگروه منتج شد به نظر نمی رسد نامه کارکنان شرکتی به نتیجه ای برسد. شرکت مخابرات ایران برای انجام دستور العمل سال ۸۹ کارمندان رسمی خود تازه شرط گذاشته که کارگروهی آنرا بررسی کند حالا چطور امکان دارد برای کارکنان بخش خصوصی که اصلا آنها را نیروی خود نمیداند ( نیروی پیمانکار میداند ) میخواهد قدمی بر دارد؟
    من به عنوان یک نیروی رسمی از خداومیخواهم که وضعیت همه مردم ایران خوب شود بخصوص نیروی شرکتی خودمان اما امیدی به این مدیران ندارم کار برای ما رسمی ها و شرکتی ها بکنند چون آنها جتی مصوبه خودشان ( مصوبه حقوق و دستمزد سال ۸۹ ) را نمی خواهند اجرا کنند

  6. ناشناس می گوید

    فقط خدمات اول چرا کمتر از شسکام نامی برده میشه ؟؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از این پس شسکام هم وارد میدان خواهد شد.مدیر عامل جدید برنامه هایی دارد که می خو.اهد اجرا کند …

      1. ناشناس می گوید

        امیدواریم اینگونه که شما فرمودید شود شسکام هم وارد میدان شود

نظرات بسته شده است.