مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اجرای طرح بهسازی خدمات مخابراتی جاده های آذربایجان غربی

معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: از ابتدای امسال طرح بهسازی خدمات مخابراتی جاده‌ای برای اولین بار و به صورت پایلوت در استان آذربایجان‌غربی اجرا می شود
مخابرات ما
مرتضی شیخ‌بگلو در گفت‌وگو‌ با پایگاه اطلاع رسانی مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز طرح بهسازی مخابراتی جاده‌های آذربایجان‌غربی اظهار کرد: قبلا و در جریان طرح‌های بهینه‌سازی اجراء شده، هدف ما صرفا انجام تعهدات مخابرات ایران در قبال جاده ها بود، البته مردم باید بدانند که پوشش همه جاده‌ها در تعهد مخابرات ایران قرار ندارد، تعهد پوشش مخابراتی ما شامل جاده های اصلی و تعدادی از جاده‌های بین فرمانداری می شود.
وی افزود: امسال معیار ما بر اساس سیاست‌های رضایت مشترک بر بهسازی خدمات مخابراتی جاده های استان قرار گرفته است، یعنی مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی کیفیت و خدماتی بیشتر از تعهدات خود به مشترکین در جاده ها ارائه خواهد کرد.
معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه آذربایجان غربی تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای امسال طرح بهسازی خدمات مخابراتی جاده‌ای برای اولین بار و به صورت پایلوت(آزمایشی) در استان آذربایجان‌غربی اجرا می شود.
وی تصریح کرد: برای مثال بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط سامانه‌های لانگ کال(تماس های طولانی مدت)، علاوه بر افزایش کیفیت مکالمات، در جاده ارومیه به مهاباد ما در سطح استاندارد های جهانی قرار گرفته ایم و تقریبا فاقد قطعی مکالمات هستیم.
شیخ‌بگلو افزود: البته ما گاها در مسیرهای مواصلاتی شاهد بروز قطعی‌هایی هستیم که دلیل اصلی آن سرقت‌های انجام گرفته از سایت‌های مخابراتی بین جاده ای است که البته این نواقص خیلی زود برطرف می‌شود.
معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه آذربایجان غربی تصریح کرد: این روند بهسازی خدمات مخابراتی جاده ها در استان جاده به جاده ادامه پیدا خواهد کرد تا آذربایجان غربی به سطح استاندارد جهانی در این حوزه برسد.
وی در خصوص تعهدات اینترنتی مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی در شهرها و جاده های استان گفت: از نظر تعهدات و استاندارد سازمان تنظیم، تعهد ما در قبال اینترنت شهر ها، ۳G و ۴G است، شهر های کوچکی هم که ترافیک بالایی داشته باشند، این خدمات به آن‌ها ارائه میشود، البته گاها در برخی نواحی شهری مشترکین قادر به استفاده همیشگی از این خدمات نیستند، گاها به دلیل ترافیک بالای برخی سایت ها، مشترکین با کاهش خدمات از ۴G به ۳G رو به رو هستند که میتوان دلیل اصلی آن را هوشمندی سامانه خدمات دهی سایت ها و با هدف استمرار خدمات به تعداد بیشتری از مشترکین دانست.
شیخ بگلو ادامه داد: ما در جاده ها فعلا مخابرات تعهدی به انجام خدمات ۳G یا ۴G ندارد با این حال مشترکین جاده ای در مسیر به صورت متوالی از خدمات شهر ها و بخش های بین جاده ای در اتصال به شبکه۴G    ۳Gو  استفاده میکنند، اما امیدواریم در فاز های بعدی جاده های اصلی و بزرگ‌راه ها به صورت مستقل از سایت های ۴G و ۳G بهره مند شوند.
1136160cookie-checkاجرای طرح بهسازی خدمات مخابراتی جاده های آذربایجان غربی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. غلامعلی پور می گوید

    معمولاً آدرس و واترمارک رو یکی از گوشه های بالا یا پایین سمت چپ قرار میدن نه روی چهره فرد مصاحبه شونده!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      تذکرتون درسته ممنونم
      اشتباهی شده اما ما به ندرت واترمارک میذاریم آن هم به دلیل برخی افراد که بدون ذکر منبع تصاویر و متن رو استفاده میکنن
      در بقیه موارد اشتباهی میخوره

  2. نقی می گوید

    سلام برسردبیرعزیزومعاونت سیارآذربایجان خیلی عالی کارکردیدتمام دستگاهای GSMخاموش کردیدوتمام خطوط روستایی قطع شدومردم بدبخت روستاسرگردان شدندوهرروزباید۱۰۰۰تومان شارژهمراه اول بخرندوپول مردم استان به جیب سهام دار…….برود.کارتان عالی بود.البته شمامجبوری اطاعت امرکنی برهیچکس پوشیده نیست.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      آذربایجان غربی است یا شرقی؟

      1. تابش می گوید

        غربی

نظرات بسته شده است.