مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

امکان دریافت ریزمکالمات و قبوض مشترکین از پورتال مخابرات

مخابرات ما – با توجه به نیاز مشتریان اعم از حقیقی و سازمانی در مورد دریافت ریزمکالمات و کارکرد قبوض تلفن ثابت خود، امکان دریافت تجمیعی و پرداخت متمرکز قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت مخابرات ایران در بخش مخابرات من فراهم شده است.

 

مخابرات ما- به گزارش ستاد خبری شرکت مخابرات ایران در تلکام پلاس، با توجه به نیاز بسیاری از مشتریان به پرداخت تجمیعی قبوض خود، امکان دریافت ریز مکالمات تمام شماره تلفن های مربوط ، در وب سایت www.tci.ir در بخش مخابرات من میسر شده و تمام مشتریان می توانند با ثبت مشخصات و شماره تلفن های خود در بخش مخابرات من ، ریز هزینه های قبوض تجمیعی خود را دریافت و به راحتی پرداخت کنند.

بر اساس این گزارش، امکان مدیریت درخواست های تلفن ثابت، سرویس های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبوض، و خلاصه کارکرد و ریزمکالمات در بخش مخابرات من برای تمام مشتریان از جمله شرکت ها و مشتریان سازمانی فراهم است.

کلیه مشتریان می توانند پس از ثبت نام در قسمت مخابرات من سایت شرکت مخابرات ایران و دریافت نام کاربری و رمز عبور، تمام شماره های خود را با فرمت اکسل در قسمت شماره آپلود کرده و قبوض خود را به تفکیک سال و دوره، دریافت و پرداخت کنند.

 

1138290cookie-checkامکان دریافت ریزمکالمات و قبوض مشترکین از پورتال مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.