مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جلسه کنترل پروژه های مخابرات منطقه خوزستان

جلسه هم اندیشی و بررسی عملکرد و کنترل پروژه های مخابرات خوزستان با حضور مدیر منطقه، معاونین، مدیران و رؤسای شهرستانهای تابعه برگزار شد.

مخابرات ما

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان در روز چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ جلسه هم اندیشی، بررسی عملکرد وکنترل پروژه ها با حضور رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه، معاونین، مدیران و رؤسای مخابرات شهرستانهای تابعه در محل سالن ویدئو کنفرانس برگزارشد و معاونین و مدیران، گزارشی از عملکرد و برنامه های در حال اجرا حوزه های خود ارائه دادند.

در این جلسه ضمن بررسی شاخصهای عملکرد، مسایل و مشکلات ارتباطی استان مورد بحث و تبادل نظرقرار گرفت.

 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این جلسه با مهم دانستن پیگیری مستمر مدیران و کارکنان جهت وصول مطالبات تصریح کرد ؛ تلاش حداکثری جهت وصول مطالبات و افزایش درآمد موجب پیشرفت برنامه های اجرایی منطقه می شود.

رحیم فلاح زاده به تلاش بیش ازپیش همکاران جهت اجرای برنامه های در حال اجرا و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان اشاره کرد و گفت؛ با استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود ضمن فراهم آوردن امکانات و خدمات دائری تلفن و شبکه دیتای خانگی جهت رسیدن به شاخصها و اهداف کلان شرکت مخابرات ایران گام برداریم.

در پایان مدیران و رؤسای مخابرات شهرستانهای تابعه گزارشی از عملکرد ارائه دادند و مسایل و مشکلات شبکه ارتباطی مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرارگرفت.

 

1138820cookie-checkجلسه کنترل پروژه های مخابرات منطقه خوزستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.