مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رانندگان مخابرات اعتراض کردند.

مخابرات ما – اعتراض رانندگان معترض مخابرات به پایین بودن حقوق

مخابرات ما ( محمد – ایلنا) -با افزایش نرخ بنزین، کاسبی گروه‌های بسیاری کساد شده است؛ از آن جمله رانندگان شرکت مخابرات ایران که می‌گویند با افزایش قیمت سوخت، دیگر کار کردن به‌صرفه نیست.

این رانندگان دیروز در چند استان کشور از جمله استان خوزستان و مرکزی، در اعتراض به شرایط معیشتی خود دست به یک تجمع محدود صنفی زدند.

آنها می‌گویند: قرارداد سراسری خدمات خودرویی، دستور مدیرعامل است و  این قرارداد، می‌تواند معاش ما را بهبود ببخشد اما متاسفانه در استان‌ها اجرا نمی‌شود.

آنها از مدیران محلی درخواست دارند که دستور مدیرعامل شرکت مخابرات اجرایی شود.

***

1139990cookie-checkرانندگان مخابرات اعتراض کردند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    نمیدانم چرا بعضی از مسولین مالی و قراردادها که خود با حقوق بالای ۵یا ۶ ملیون باز هم کم می اورند چرا وجدان انها بخواب رفته و با لجاجت و عدم اجرای قانون از راننئگان میخواهند که با این هزینه های سنگین تعمیرات و سوخت و لاستیک وبیمه خودرو با حقوق یک میلیون وهفتصد مشغول بکار باشند کمی انصاف هم برای ادم خوب است بخدا قسم فردا باید جواب پس بدهبد که زن وبچه های این رانندگان عزیز زندگی را چگونه سپری میکنند

  2. مسیح می گوید

    «امام جعفرصادق(علیه‌السلام)»:
    مَن حَبَس حَقَّ المُؤمِنِ، اَقامَهُ اللهُ یَومَ القِیامَهِ خَمسَمِأَهَ عامٍ عَلی رِجلَیهِ حتّی یسیلَ مِن عَرَقِهِ أَودِیَهٌ… ثُمّ یُؤمَرُ بِه اِلی النّار!
    هر کس حق یک مؤمن را در نزد خود حبس کند خداوند در روز قیامت او را پانصد سال سرپا نگه می‌دارد آنچنان که سیلابهای عرق از او به جریان می‌افتد… آنگاه با فرمان به دوزخ افکنده می‌شود! (ثواب‌الاعمال، ص ۵۴۵)

  3. ناشناس می گوید

    سلام
    مشکلات رانندگان عزیز در دو مرحله تشدید شد :
    باراول با افزایش سه برابری قیمت کالا ها در سال گذشته! و بار دوم با افزایش سه برابری قیمت بنزین !

  4. سوشیانس می گوید

    خب باید به هر کسی در قبال زحمتی که می کشد حق الزحمه ای متناسب داده شود ، نمی شود که عده ای هم از …. بخورند و هم از …. و عده ای هم با وجود سرمایه گذاری از سوی خود ( خودروی سواری ) از حداقل امکانات هم برخوردار نباشند .

نظرات بسته شده است.